59 Reacties

10 dagen geleden

Dit is de laatste

10 dagen geleden

Reactie op elizabet92

Dit is de laatste
Zo zag mijn eerste zwangerschapstest er ook uit toen ik net was gestopt met de pil. Toen was ik net 3-4 weken zwanger. Clear blue gaf toen al wel aan dat ik zwanger zou zijn! Ik zou gewoon over een paar dagen weer testen, mocht de menstruatie dan nog steeds niet zijn begonnen.

10 dagen geleden

Reactie op elizabet92

Dit is de laatste
Ik zie wel wat ja!

10 dagen geleden

Als je daadwerkelijk 7 dagen overtijd was zouden je testen echt knallen. Wij kunnen helaas ook niet met zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet. Het enige wat we kunnen zeggen is dat alle testen buiten afleestijd indrogers kunnen hebben. Ik zou, in ieder geval voor nu, uitgaan van de digitale CB en over een paar dagen nog eens testen

10 dagen geleden

Ik denk niet dat je 7 dagen overtijd bent. Als 29 maart je koperspiraal is verwijderd dan denk je dat je pas vanaf dan kunt tellen? Dat zou betekenen dat je pas net op je NOD zou zitten. Ik heb goede hoop! 🤞🏼

10 dagen geleden

Reactie op elizabet92

Dit is de laatste
Zo zag mijn test er in het begin ook uit, misschien nog wel lichter zelfs! Inmiddels 8+6 wk!

10 dagen geleden

Reactie op Michelle 12221

Ik denk niet dat je 7 dagen overtijd bent. Als 29 maart je koperspiraal is ...
Met een koperspiraal werkt dat niet zo omdat die hormoonvrij is. Kan wel zijn dat je lichaam weer even moet wennen aan dat je geen spiraal meer hebt. Maar ik heb nooit zulke indroogstrepen gehad bij die testen.. zou zeker over een paar dagen nog eens testen of misschien een early test als je die nog niet hebt gedaan? Ik duim voor je 🍀

10 dagen geleden

Reactie op Michelle 12221

Ik denk niet dat je 7 dagen overtijd bent. Als 29 maart je koperspiraal is ...
Je hebt gewoon een cyclus tijdens de spiraal. In principe kan ze al bevrucht zijn enkele dagen voor de spisal eruit ging. Maar das hier denk ik niet het geval en zit je later in je cyclus dan je denkt

10 dagen geleden

Denk dat je cyclus anders is door verwijderen van je koperspiraal en dat je dan nu nog wat voor of op je NOD zit. Mijn eerste positieve test zag er hetzelfde uit als jouw kruidvat test. Zou morgenochtend weer even kruidvat test doen en dan na 5 minuten kijken

10 dagen geleden

Hopelijk is dat het🤞🏻🍀

10 dagen geleden

Ja, elke test kan indroogstrepen geven, daarom bestaat er ook een afleestijd.. Ik zie hier ook geen enkele positieve tussen zitten, die clearblue testen zijn overduidelijk indroogstrepen (staan ze om bekend, die roze die erbij staat zie ik niks op en de test hieronder van het Kruidvat is ook een indroger

10 dagen geleden

Ja helaas zijn dit echt duidelijke indroogstreepjes! Ook die op de 2v5 is een te dun streepje.

10 dagen geleden

Reactie op elizabet92

Dit is de laatste
Deze vind ik wel duidelijk positief eigenlijk, zo zag hij er bij mijn beide zwangerschappen ook uit in het begin. Waarschijnlijk ben je idd minder ver in je cyclus dan je zelf berekend had.

10 dagen geleden

Reactie op Tupacisnotdead

Deze vind ik wel duidelijk positief eigenlijk, zo zag hij er bij mijn beide ...
Alleen zie je duidelijk dat jouw foto binnen afleestijd is gemaakt, controlelijn is nog mooi roze, bij haar foto is die al donkerpaars en dus volledig ingedroogd... Tevens geeft ze zelf al aan dat het pas na een uur verscheen

10 dagen geleden

Reactie op vanbussel

Ja helaas zijn dit echt duidelijke indroogstreepjes! Ook die op de 2v5 is e ...
🥲

10 dagen geleden

Reactie op xDommelx

Alleen zie je duidelijk dat jouw foto binnen afleestijd is gemaakt, control ...
Is ook zeker zo. Zou hoe dan ook over een dag of 3 nog eens testen. Ik ben overigens echt grootverbruiker geweest van de 2x5 testen (denk wel een stuk of 75) en heb echt alleen maar streepjes gehad als ik daadwerkelijk zwanger was, nooit een indroogstreep of waasje.

10 dagen geleden

Reactie op Tupacisnotdead

Is ook zeker zo. Zou hoe dan ook over een dag of 3 nog eens testen. Ik be ...
Ik blijf gewoon proberen! 🤞🏻

10 dagen geleden

Reactie op Tupacisnotdead

Is ook zeker zo. Zou hoe dan ook over een dag of 3 nog eens testen. Ik be ...
Maar ik zeg ook niet dat ze niet zwanger is he, alleen zijn dit (vooralsnog) negatieve testen die ze laat zien... Wellicht is het over een paar dagen anders

10 dagen geleden

Reactie op Tupacisnotdead

Is ook zeker zo. Zou hoe dan ook over een dag of 3 nog eens testen. Ik be ...
Ik júist wel bij de 2v5, en ik heb er echt honderden gedaan in de 5 zwangerschappen die ik heb gehad, ja ik ben obsessief. Maar ik wist ook dat een indroger niets betekende dus dat kon ik zelf vrij makkelijk van me af schudden. De CB heb ik nooit gebruikt alleen al om die indrogers alleen

10 dagen geleden

Zelf gebruikte ik altijd die van Action. De enige keren dat ik later een indroogstreep had, was wanneer ik later ook zwanger bleek te zijn. Anders bleven ze na de afleestijd altijd spierwit. Dus ik heb zelf gewoon andere ervaringen met indroogstrepen. Misschien over een paar dagen nog eens proberen? Heel lastig, weet ik… maar dan heb je wellicht meer duidelijkheid. 🍀