6 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, wat verdrietig. Heel kort: nee, als moeder zijnde kan ik het mij niet voorstellen mijn kind zo te behandelen. Mijn moeder doet dat gelukkig ook niet. De familie van mijn moeder wel, ze heeft met hen gebroken. De moeder van mijn vader ook, hij heeft met haar gebroken. De vader van mijn man ook, hij heeft met hem gebroken. Daardoor ziet mijn man zijn (half)broers en zussen ook niet meer. Dus mijn man heeft ook geen (bloed)familie meer. Het is om mij heen dus veel gebeurd en het was een last van de schouders om niet meer met dat soort mensen te hoeven dealen. Het vervelende is dat de keuze nu voor jou gemaakt wordt, in plaats van dat jij de keuze maakt. Ik heb wel eens het één en ander opgezocht over narcisten. Overal werd hetzelfde gezegd: blijf er bij uit de buurt. Maar het spijt me wel dat je zo'n moeder hebt, je eigen zelfvertrouwen zou er bijna aan onderdoor gaan. Maar het ligt niet aan jou! Jij bent te goed voor haar en voor haar moeder. En jij zult een hele goede mama worden ❤

2 jaar geleden

Jeetje meissie, wat heftig! Ik kan me er serieus echt niks bij voorstellen dat mijn moeder zo tegen me zou doen. We zijn 2 handen op 1 buik. Je hebt wel juist gehandeld denk ik, ik vind het niet raar dat je zo reageert. Hoe verder.. Geen idee eigenlijk om heel eerlijk te zijn. Wat wil je zelf? Wil je er wel een punt achter zetten en haar missen? Kun je niet bij der langs gaan zodat ze niet om je heen kan. Er moet toch wel ergens een oplossing zijn?

2 jaar geleden

Oooh jeetje wat vervelend! Helaas kan ik er over meepraten dat ik met geen enkele ouder (moeder, biologische vader en stiefvader die mij opgevoed heeft) goed contact heb of contact verbroken heb. Ik kan je pijn voelen. Als ik jou was zou ik me focussen op jezelf want hoe je het soms ook probeert iemand veranderd niet en dat moet je ook niet willen want dat kost super veel energie. Laat het even los of wees duidelijk dat als ze voor een bepaalde datum niks van zich laat horen dat het duidelijk is Dikke knuffel ❤

2 jaar geleden

Reactie op NKZ

Hoi, wat verdrietig. Heel kort: nee, als moeder zijnde kan ik het mij niet ...
Krijg een brok in mijn keel van je lieve bericht, dankjewel ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Anno1234

Oooh jeetje wat vervelend! Helaas kan ik er over meepraten dat ik met geen ...
Wat verdrietig 😞 Je hebt gelijk, vanaf hier moet ik mezelf weer op gaan bouwen. Dan maar zonder haar.. Ik hoop dat ze ooit nog komt.. Maar tot die tijd maar even op mezelf focussen. Dankjewel voor je lieve reactie ❤️

2 jaar geleden

Nee. Zoek (tijdelijk) een profi en ga met deze persoon praten over acceptatie & loslaten💌