44 Reacties

3 jaar geleden

Hier 18 maanden. Ik gebruik vooral de draagzak voor de baby en kinderwagen voor de oudste. Dat gaat heel goed. Verder wordt je steeds makkelijker met alles, het hoeft echt niet perfect. Maak het jezelf makkelijk. Aankleedkussen beneden zodat je niet steeds naar boven hoeft te lopen. En soms moet een van de twee even geduld hebben, is niet anders. Het is pittig in het begin maar nu na 9 maanden wordt het wel steeds makkelijker en het is superleuk!

3 jaar geleden

Hier een mama van een dochter van 1.5 jaar en zoon en dochter van 2 weken oud. Wij hebben een duo wagen met meerijdplankje waar ook een stoeltje op zit. Maar nog niet kunnen gebruiken omdat onze twins nog in het zh liggen omdat ze geboren zijn met 32 weken en 4 dagen

2 jaar geleden

Bedankt voor de berichtjes allemaal! Handige tips er tussen ;) en toch wel veel met duowagens.. mijn oog was gevallen op de Joolz Geo 2 duo. Maar wat zijn die dingen duur zeg, en op marktplaats staan ze niet heel veel. Er zal bij ons zeker wat ritme komen, we hebben al een kindje wat straks 4.5 is en die moet elke dag naar de basisschool waardoor ik de baby en peuter mee moet nemen. Als iemand daar nog tips voor heeft.... Dan al zo gebonden qua slaapjes omdat je rekening moet houden met breng en haal tijden.

2 jaar geleden

Reactie op Denise3

Bedankt voor de berichtjes allemaal! Handige tips er tussen ;) en toch wel ...
Weet niet of je voorkeur hebt qua kleur, maar deze is de duo versie, nieuw en fijn geprijsd ~> https://www.vanastenbabysuperstore.nl/joolz-geo2-epic-maroon-uitbreidingsset-2e-kind-gratis-joolz-verzoringstas