61 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lilscratchs

Ons hoofdbord vervangt de poten aan de bovenkant. Dus wij hebben geen poten ...
Ah nee dat wordt em dan niet 😂 dan zouden klossen of kratjes kunnen volstaan toch?

3 jaar geleden

Ik heb een aerobed geleend en die gaat onder mijn topdek. Maar pas als de kraamhulp er is (ziekenhuisbevalling) dan weet ik of het nodig is!

3 jaar geleden

Beste oplossing bierkratten👍

3 jaar geleden

Wij hebben onze boxspring verhoogd door onder het matras isolatieplaten (stevig piepschuim) te leggen. Werkte ideaal! Als je in de buurt van Haarlem woont, mag je ze gratis op komen halen! ;)

3 jaar geleden

Reactie op Diaanxx

Beste oplossing bierkratten👍
Bierkratten? Ook onder het hoofdbord of hoe moet ik dit zien 🥴

3 jaar geleden

Reactie op Hendrikje19

Wij hebben onze boxspring verhoogd door onder het matras isolatieplaten (st ...
Super lief, maar helaas woon ik in Nijmegen 😅 beetje uit te richting

3 jaar geleden

Reactie op Lilscratchs

Ons hoofdbord vervangt de poten aan de bovenkant. Dus wij hebben geen poten ...
Dan bierkratjes!

3 jaar geleden

Lees mee

3 jaar geleden

Kun je het hoofdboord niet nu al loskoppelen? Vaak is dat toch niet nodig en alleen voor de sier.

3 jaar geleden

Reactie op Hendrikje19

Wij hebben onze boxspring verhoogd door onder het matras isolatieplaten (st ...
Verschuift dat niet? En kraakt dat ook niet dan?

3 jaar geleden

Ons bed is 65 cm en hadden het zo gelaten. Hoog zat anders kwam ik er niet meer in en uit😂😂

3 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

Ons bed is 65 cm en hadden het zo gelaten. Hoog zat anders kwam ik er niet ...
Dat vind ik persoonlijk best aso, aangezien er niet voor niets die regel is. Arbo technisch moet je gewoon aan de eisen voldoen. De zwangere kan heus wel een aantal weken een trapje oid gebruiken ipv een verzorgende die jaren ik verkeerde houdingen moet werken

3 jaar geleden

Dat vind ik persoonlijk best aso, aangezien er niet voor niets die regel is ...
Mee eens..ik ben ook vrij klein en had ook een opstapje..ging prima.

3 jaar geleden

Bierkratten idd. Kun je tegen statiegeld gewoon bij een supermarkt halen. Ons bed heeft poten van de ombouw en daarin staat dan de lattenbodem nog op eigen poten. Er stonden uiteindelijk 6 klossen en 4 kratten onder geloof ik. Maar dat werkte perfect. De hoogte vd klossen en de kratten waren ook hetzelfde 🙃

3 jaar geleden

Zo opgelost hier, een handige vriend die toch nog wat hout over had...😂

3 jaar geleden

Wij hebben 2 losse matrassen onder de topper gelegd. Toen kwamen we aan de hoogte. Ons bed is ook 60 cm hoog

3 jaar geleden

Wij hebben onze boxspring op pallets gezet en een mooie steigerhouten ombouw eromheen gemaakt. (Ik heb wel een hele handige man hoor!) Het bed js nu 80 cm hoog. We hebben trouwens het hoofdbord weggehaald en er een compleet nieuw bed van gemaakt als het ware

3 jaar geleden

Je kan gratis van die pionnen lenen om je bed te verhogen. Mijn boxspring is 62 cm, maar ga het niet verhogen anders kom ik zelf het bed niet uit. Dat vonden ze prima. Het kan voorkomen dat ze testen op de bank of stoel doen ☺️

3 jaar geleden

Je kan gratis van die pionnen lenen om je bed te verhogen. Mijn boxspring i ...
Excuus moeilijk te klossen dan wordt toch hout

3 jaar geleden

Als het goed is kan je bed/matras los. An het hoofdbord? Met een soort schuif systeem? Ik heb alleen de bedden/matrassen op klossen gezet, en tegen het hoofdbord aangeduwd. Het hoofdbord dus niet verhoogd en het bedgedeelte dus even losgekoppeld van het hoofdbord. Ik ben blij dat ik het gedaan heb. Twijfelde ook, maar is veel makkelijker in en uit bed te komen. Je kan je gewoon van je bed laten afglijden en zo sta je op de grond🙈 zonder te bukken buigen ect. Mijn bed is standaard ook 60cm. Wel zo ik echte klossen gebruiken, je bedpoot staat daar stevig in en kan niet verschuiven. Je bed kan verschuiven door gedraai misschien op bed of in en uit stappen, en zou toch geen risico willen lopen dat het van houten balkjes afglijd. (Als het niet anders is, is het natuurlijk niet anders, maar als de keus er is, zou ik toch daarvoor gaan). Ik kon ze gratis huren bij de zorgwinkel