4 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik had er daar ook een gehaald, zo'n 5 maanden gebruikt. Toen weer doorverkocht. Vind ze heel mooi maar gammel. Het doek/materiaal is niet zo stevig, over hobbels heen vind ik hem niet fijn rijden. Vind het materiaal heel goedkoop ogen. Vriendin van me heeft hem ook en die vindt hem ook niet fijn.. Ik zou sowieso even in de winkel gaan kijken of je het wat vindt & er een rondje mee rijden. Ik had hem besteld en heb er achteraf wel spijt van. Nu een hele fijne Joolz en ik merk echt veel verschil! Ik denk dat deze kinderwagen geen 2 kinderen had volgehouden..

2 jaar geleden

Ja ik had er daar ook een gehaald, zo'n 5 maanden gebruikt. Toen weer doorv ...
Bedankt voor uw feedback! Dan doe ik het niet! Het oogt mooi alleen maar daar is dan ook alles mee gezegd denk ik maar😊

2 jaar geleden

Bedankt voor uw feedback! Dan doe ik het niet! Het oogt mooi alleen maar da ...
Misschien hebben andere een andere ervaring hoor, maar vriendin van mij en ik waren er echt ontevreden over.. Dan zou ik echt even in de winkel kijken! Ja op de foto vond ik ze zo mooi er uit zien, maar viel echt tegen. Mocht het om de prijs gaan zou ik op marktplaats kijken voor een goede tweedehands merk. Vooral als ze wat meer vragen er voor heb je echt hele nette! 🥰

2 jaar geleden

Misschien hebben andere een andere ervaring hoor, maar vriendin van mij en ...
Thanks voor de tips lieverd 🥰