1021 Reacties

4 jaar geleden

Wat "fijn" om te zien dat er nog meer mama's to be zijn met een maatje meer. Ik heb een BMI van 32 en ben nu bijna 8 weken zwanger.

4 jaar geleden

17 weken en een bmi van 33. Wat ik overigens ook gewoon plussize vind 🙄

4 jaar geleden

17 weken en een bmi van 33. Wat ik overigens ook gewoon plussize vind 🙄
Zelfs mijn bmi van 28 werd gezien als plussize. (Of gewoonweg overgewicht 🤔)

4 jaar geleden

Ik heb een BMI van 31.4 Ben nu ruim 17 weken zwanger na een heel lang traject (dik 10 jaar), die niets te maken heeft met mijn gewicht. Ben in die periode niet altijd zo "dik geweest, ben zelfs een aantal jaren terug 35kg afgevallen! Nu zit er wel weer bijna 20kg aan, maar daar praten we maar niet over 😅 Hier mijn buikje bij ongeveer 17 weken! Heb helaas geen mooiere plek om zelf de foto's te maken 😅

4 jaar geleden

Reactie op LindavB

Ik heb een BMI van 31.4 Ben nu ruim 17 weken zwanger na een heel lang traje ...
Wat bijzonder dat je na zo'n lang traject zwanger bent! Geniet er van en je hebt een super mooie buik.

4 jaar geleden

Wat bijzonder dat je na zo'n lang traject zwanger bent! Geniet er van en je ...
Dank je wel 💕 Ik ben heel blij dat mensen in mijn omgeving het ook goed kunnen zien. Het is echt een babybuik... en die had ik (gelukkig) vrij snel. Draag nu met trots jurkjes en strakke shirts 💙

4 jaar geleden

Ik weet zo me bmi niet, ben 1,68 en draag maat 48/50. Ben vandaag 36+1 en merk dat spijkerbroeken oncomfortabel beginnen te zitten. Dit is al wel mijn tweede zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Marijetjexx

Ik weet zo me bmi niet, ben 1,68 en draag maat 48/50. Ben vandaag 36+1 en m ...
Dat had ik ook rond die tijd. Ik leef nu echt in leggings met een jurkje. Zit gewoon veel zachter en geeft net wat meer bewegingsvrijheid.

4 jaar geleden

Hejj. Herkenbaar wat je schrijft. Mijn BMI is 42, en dan groeit alles toch net op een andere manier. Merk dat ik naakt mezelf gewoon dik vind, maar met kleren aan ik toch wel kan zien dat ik zwanger ben. Ben nu 24w zwanger van onze tweede..! Maar ben er toch trots op, BMI houd dat voor mij niets tegen.. De schopjes zijn wel iets minder duidelijk aan de buitenkant, en dan voornamelijk voor men man. Maar he, wat een sterk kind heb ik in men buik als et wel door die speklaag heen komt met de trapjes..!! Haha voel me overigens prima in men lijf, en de buikbaby lijkt er ook geen last van te hebben..

4 jaar geleden

Fijn topic! Ik heb nog geen buikfotos genomen, mede omdat ik nog maar 10+1 weken zwanger ben, dus die buik die er zit, is momenteel nog relatief weinig baby. Wel onzeker puntje, ik vind zwangere vrouwen altijd prachtig maar ben onzeker of ik met overgewicht ook mooi zwanger kan zijn. Goed om nu de mooie foto's langs te zien komen.

4 jaar geleden

Ik vind overigens dat je er prachtig uit ziet, en ik zie een mooie zwangerschapsbuik..!!

4 jaar geleden

@DDDEEM, mooie buik hoor! En prachtige blouse ook, waar heb je die vandaan? Ik ben momenteel 9 weken zwanger (bmi van 40) maar nog niet echt een babybuikje, al is mijn buik wel veranderd.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Dat had ik ook rond die tijd. Ik leef nu echt in leggings met een jurkje. Z ...
Ja ik heb alleen echt een hekel aan jurkjes en rokjes dus veel van die tregging broeken gekocht. Of gewoon een legging met iets langer hempje en vest. Maar savonds ga ik zoiezo over naar legging of zonder broek hahahaha

4 jaar geleden

Net foto gemaakt (op de opslagkamer 🤭). Ik ben nu 26+4 🤰 Met kleren aan vind ik m'n buik wel op een zwangere buik lijken, maar zonder kleren vind ik het echt een dikke hangbuik.. Hopen dat dat ook nog enigszins wegtrekt 🙄

4 jaar geleden

Reactie op Marijetjexx

Ja ik heb alleen echt een hekel aan jurkjes en rokjes dus veel van die treg ...
Ik snap je, echt! Ben ook geen jurken type. Zijn ook gewoon basic jurkjes van de Zalando Mama lijn die ik erg fijn vind. En inderdaad met een lekker warm vest erover. En stoere boots er onder, als ik überhaupt nog even de deur uit ga nu met 39 weken. Maar mis die spijkerbroeken wel hoor. 😋

4 jaar geleden

Momenteel 38 weken zwanger. Bmi is 40+ Zit op dit moment aan de CTG omdat ik zal worden ingeleid. Heel spannend allemaal...

4 jaar geleden

Reactie op Mem1986

Momenteel 38 weken zwanger. Bmi is 40+ Zit op dit moment aan de CTG omdat i ...
Oehh wat spannend..!! Je kindje is bijna daar :) zet em op

4 jaar geleden

Was hier 36 weken zwanger, bmi boven de 32... 30okt bevallen en nu is m'n hangbuik er helaas weer

4 jaar geleden

Btw was wel'n 3e kindje

4 jaar geleden

Ook plussize (geen idee wat mijn BMI was en is) en inmiddels al een aantal maanden geleden bevallen. Maar hier was ik 38 of 39 weken. Verhalen hier zijn heel herkenbaar...