1021 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mommy6

Ook plussize (geen idee wat mijn BMI was en is) en inmiddels al een aantal ...
Jou jurkje 😍😍😍😍😍 I LIKE ITTTT! Waar komt die vandaan als ik mag vragen?

4 jaar geleden

Reactie op boymama

Jou jurkje 😍😍😍😍😍 I LIKE ITTTT! Waar komt die vandaan als ik mag vragen ...
Is van Dorothy Perkins Maternity. Besteld via Zalando, ook in het zwart! Ik vind sowieso dat Zalando veel leuke zwangerschapskleding heeft. Ben overigens zelf erg te spreken over de zwangerschapslijn van Zalando zelf, vooral de broeken! 😁

4 jaar geleden

Hier was ik 23+3 weken zwanger. En ik woog in t begin 82 kilo

4 jaar geleden

Reactie op Mommy6

Is van Dorothy Perkins Maternity. Besteld via Zalando, ook in het zwart! Ik ...
Hier nog een Zalando fan! 🙋🏻‍♀️ Vind de basic items heel fijn van Zalando maternity lijn. Maatje XXL uiteraard.

4 jaar geleden

Hier was ik 37 weken zwanger. Draag kledingmaat 46/48. Kreeg pas laat een e hte zwangerschapsbuik(de placenta lag aan de voorkant) maar zonder kleren zag het er nog steeds uit als een hangbuik. Ik ben wel super trots op deze foto's. Inmiddels is mijn meisje alweer 7 maanden.

4 jaar geleden

@DDDEEM, mooie buik hoor! En prachtige blouse ook, waar heb je die vandaan? ...
Dankje! Mijn jurkje is van de h&m plus collectie. Begint inmiddels wel strak te worden hoor want t is geen positie mode :)

4 jaar geleden

Reactie op Tude

Hejj. Herkenbaar wat je schrijft. Mijn BMI is 42, en dan groeit alles toch ...
Mooi buikje al hoor! Dat je je goed in je lijf voelt is het aller belangrijkste! Geniet van je zwangerschap 😘

4 jaar geleden

37 of 38weken Nu bijna 12weken trotse mama van ons meisje

4 jaar geleden

Reactie op Mam to be

Maat 48 en een bmi van 38. Zal ook eens een foto gaan maken. 15 weken pas, ...
De broeken gaan toch tot en met maat 44? Of heb ik dat verkeerd gezien 🤷🏼‍♀️🙈

4 jaar geleden

Reactie op MarlieSlosser

Hier was ik 37 weken zwanger. Draag kledingmaat 46/48. Kreeg pas laat een e ...
Herkenbaar. Ben pas 17 weken maar met kleren is het een leuk buikje. Maar zonder tja .... chips buikje zegt mn vriend 😂. Mooie foto trouwens! Net als alle andere mooie baby buikies!

4 jaar geleden

Hier was ik precies 20 weken zwanger.inmiddels 21,4 🤰

4 jaar geleden

Reactie op Mommy6

Is van Dorothy Perkins Maternity. Besteld via Zalando, ook in het zwart! Ik ...
Ooh Dankje! 💋

4 jaar geleden

Ik ben 27 weken zwanger. Ik vind kleding erg lastig, draag nooit jurken of iets dergelijks. Broeken zitten niet fijn aan mijn buik.. Dus zodra het kan trek ik mijn broek uit en gaan de joggingbroeken enz aan 😅 Vandaag deze jurk gepast bij prenatal, maar toch maar laten hangen. Vind mijn buik er wel oke in, maar echt een afkeer van mijn heupen 😬

4 jaar geleden

Ik ben 27 weken zwanger. Ik vind kleding erg lastig, draag nooit jurken of ...
Nee joh! Staat je super mooi! Laten tegenwoordig heel veel vrouwen zich voor opereren voor zulke heupen! Mag je trots op zijn en zeker showen! 😊

4 jaar geleden

Ik ben 27 weken zwanger. Ik vind kleding erg lastig, draag nooit jurken of ...
Ik vind je heupen en buik er prachtig uit zien..!! Wees trots op dat mooie lijf...

4 jaar geleden

Hier nu 19 weken en 5 dagen. Foto kan ik niet keren op een vreemde manier. Echte bollie bollie buik💕 BMI nu van 32. Maat kleding verschilt van L tot XL of van 38 tot 42. Ligt er ook heel erg aan waar het vandaan komt en welk merk het is.

4 jaar geleden

25 weken nu, draag normaal maat 44 soms 46. Weeg nu iets over de 100 🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Ik ben 27 weken zwanger. Ik vind kleding erg lastig, draag nooit jurken of ...
Jurk staat je heel mooi! Je hebt een prachtig vrouwelijk figuur, en dat mag je best laten zien!!

4 jaar geleden

Wat ben ik blij dat ik dit topic gevonden heb! Ik ben nu 7 weken zwanger met een BMI van 34. Ben mijn hele leven al aan het strijden tegen die kilo's en merk dat ik heel veel moeite heb met de veranderingen aan mijn lijf. Als ik dan al deze prachtige foto's bekijk dan kan ik het in perspectief plaatsen. Wat zijn jullie prachtig!!! 🥰 Mijn eigen buik is vooral nog opgezet vanwege mijn darmen. Volgende week eerste echo en daarna durf ik misschien wel een foto te plaatsen.

4 jaar geleden

30 weken met een BMI van 42 BMI was voor de zwanger 45, maar de nodige kilo’s afgevallen tijdens de zwangerschap, dit heeft overigens geen consequenties voor de kleine, zo verloopt mijn zwangerschap gewoon volgens de gyn👍🏼😬 Draag nog steeds maar 50-52, met positie broek, bovenkleding pas ik nog veel van voor de zwangerschap, toevallig shirt van de foto wel een positie shirt Inmiddels begint de buik lekker rond te worden😍👶🏼