69 Reacties

茅茅n maand geleden

Suze & Noor Suze & Fem

茅茅n maand geleden

Lize

茅茅n maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik ben het met je vriend eens! Als je de naam op zichzelf leuk vindt dat zo ...
Ja idd, ik snap nooit zo goed dat namen van broers en zussen perfect bij elkaar zouden moeten passen. In mijn volwassen leven gebruik ik nooit mijn naam icm die van mijn broer/zus in een zin. Laat staan naast elkaar. Niemand denkt 'nou dat past niet bij elkaar'.

茅茅n maand geleden

Linn

茅茅n maand geleden

Lena en Kate/Keet vind ik goeie opties van eerder genoemd 馃檪

茅茅n maand geleden

Ik moest meteen aan de naam Mirthe denken, geen idee waarom. Net ging ik even googlen en las ik dat de naam Suze te herleiden is naar 'lelie' en 'lotus' en de naam Mirthe een plantennaam is. Past dus eigenlijk heel leuk bij elkaar!

茅茅n maand geleden

Vive , Saar, Fien(e) Nore

茅茅n maand geleden

Ik vind Suze en Kate ook een mooie combi! Suze en Marit Suze en Noor/Nora Suze en Rozemarijn Suze en Juli毛tte Suze en Nina Ik denk dat het qua lengte niet zoveel uitmaakt! Vind de korte naam Kate lekker bekken, maar net zo mooi als een langere naam als Rozemarijn. Kortom; het komt vast goed! Hoe meer het op elkaar lijkt, hoe meer je je gaat verspreken denk ik. Dus als het anders is qua lettergrepen misschien juist handig? Als leerkracht verspreek ik me zo vaak namelijk met namen die op elkaar lijken qua aantal letters en lettergrepen!

茅茅n maand geleden

Noor

茅茅n maand geleden

Lot

茅茅n maand geleden

Ik heb geen Suze maar Else, en Merith. Filou Dan茅e Marit Rhod茅 Vera Jula

茅茅n maand geleden

Ik dacht direct aan Marit. Maar Noor of Jette vind ik ook leuk.

茅茅n maand geleden

Nina

茅茅n maand geleden

Suze en josie/josien/josefien!

茅茅n maand geleden

Bedankt voor het meedenken. Wij zijn er inmiddels over uit. Ik moet mij niet gek laten maken... We hebben de naam gekozen die we al vanaf week 4 bedacht hebben, waar ik ineens over ging twijfelen.

茅茅n maand geleden

Suze & Juun Suze & Juul Suze & Pip Suze & Jet Suze & Lara Suze & Mare Suze & Jutta Suze & Ronja Suze & Dana Suze & Jasmijn Suze & Caro

茅茅n maand geleden

Oh zie nu pas dst er gekozen is.. wat fijn!

茅茅n maand geleden

Reactie op Mamaof222

Is het een optie om met je vriend mee te gaan met het idee dat het niets ui ...
Sterker nog...ik denk dat het vanaf de basisschool al niet meer uitmaakt. Dan krijgen ze hun eigen vriendjes, klassen, sportclubs en staat echt niemand stil bij hoe het als combi klinkt. Het zijn 2 individuen die een eigen kringetje gaan opbouwen

茅茅n maand geleden

Rosie

茅茅n maand geleden

Suze & Wiese https://www.babybytes.nl/namen/meisjes/Wiese#:~:text=Wiese%20is%20een%20naam%20voor%20meisjes.&text=De%20naam%20is%20zeldzaam%20in,aan%20Nederlandse%20en%20Vlaamse%20meisjes.