170 Reacties

茅茅n jaar geleden

In het ziekenhuis bij 8cm ontsluiting, door de verloskundige.

茅茅n jaar geleden

Thuis op de wc (start bevalling)

茅茅n jaar geleden

Thuis in bed, toen begon de bevalling

茅茅n jaar geleden

In bed, toen ik net het licht uit had gedaan en bijna in slaap viel. Ik voelde iets knappen en er kwam een enorme plens uit, de wee毛n begonnen ook gelijk. Had verder de hele dag niks gemerkt.

茅茅n jaar geleden

Niet uit zichzelf gebroken, zijn door de verloskundige in het zkh gebroken.

茅茅n jaar geleden

5x bevallen, maar nog nooit meegemaakt dat de vliezen spontaan braken.. altijd in het ziekenhuis door verloskundige tijdens bevalling gebroken

茅茅n jaar geleden

Bij mij tijdens het persen. Ik schrok me een hoedje want ik was helemaal vergeten dat dat nog op het programma stond 馃槀馃檲 Dacht serieus dat ik mijn binnenste zodanig kapot had geperst dat er bloed uitspoot...

茅茅n jaar geleden

ik hed om 02.15 met 37weken en 2 dagen 馃き

茅茅n jaar geleden

Bij mijn eerste 37 weken had ik een vliesscheur waardoor ik vruchtwater lekte. Het druppelde er zo af en toe uit en moest daardoor ingeleid worden. Bij mijn 2e 35 weken werd ik midden in de nacht wakker omdat ik dacht dat ik moest plassen , ik stapte uit bed en toen kwam er ineens een plas vruchtwater uit mij en paar uur later was hij al geboren.

茅茅n jaar geleden

In de auto 馃檲

茅茅n jaar geleden

In bed!

茅茅n jaar geleden

30 minuten voordat mijn zoontje eruit kwam haha ik had al 15u lang wee毛n. Ineens persdrang gekregen en ik hoorde onder de laken van het ziekenhuisbed "ploep". Toen we eronder keken, zagen we overal vliezen hahaha het is in ieder geval wat meer gebruikelijk dat de bevalling met wee毛n start en niet met het breken van de vliezen (ook al gebeurt dat ook wel eens). Ik had iig een matrasbeschermer van Ikea gekocht. Ik gebruik hem nog steeds. Super handig ook als je met de baby op bed ligt

茅茅n jaar geleden

We waren op visite bij familie, gelukkig heeft niemand iets gemerkt

茅茅n jaar geleden

In de auto onderweg naar het ziekenhuis voor controle, we kwamen erachter toen ik op de parkeerplaats bij het ziekenhuis uit de auto stapte 馃槄

茅茅n jaar geleden

Thuis in bed, net voor ik zou gaan slapen. Toen ging het los en had ik 2 uren later een baby 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bolleke32

's Nachts in bed, dacht dat ik in bed had geplast toen ik rond 4u wakker we ...
Hier ook! Rond 08:00 uur 鈥榮 ochtends in bed. Heel fijn, want gaf mij de tijd mij voor te bereiden op wat hing komen, het bed te wassen en wat boodschapjes in huis te laten halen.

茅茅n jaar geleden

Thuis tijdens de perswee毛n. 2 minuten later werd mijn dochter geboren 馃槉

茅茅n jaar geleden

In het ziekenhuis op de grond naast het bed over de hoofdkussens. Ik had al zeker 14 uur wee毛n en ik kon ze alleen zittend op me knie毛n op de grond leunend over het bed opvangen en me knie毛n werden echt blauw van het zitten erop , de verloskundige had net het hoofdkussen van het bed van het ziekenhuis onder me knie毛n gelegd toen ik met 7 cm ineens persdrang kreeg, verloskundige zei dat ik een heeeel klein beetje mocht mee drukken met wat mijn lichaam wou drukken omdat ik nog maar 7 cm had en toen braken me vliezen en daarna was de persdrang meteen weg tot de 10 cm

茅茅n jaar geleden

In het ziekenhuis bij het inleiden en daar kreeg ik zelfs de bijnaam koningin vruchtwater zoveel kwam eruit馃 Het bleef zo hard met golven eruit komen dat er meerdere bakken bij moesten komen en de gynaecoloog vroeg of ik wel zijn jas droog wilde laten.

茅茅n jaar geleden

Reactie op 馃挋m馃挆

In het ziekenhuis op de grond naast het bed over de hoofdkussens. Ik had al ...
Ohh en me vriend had nieuwe schoenen aan gedaan , en hij kon net aan de kant springen anders was het over zijn nieuwe schoenen 馃槀