72 Reacties

2 jaar geleden

Ik koop veel via Vinted, alleen meerdere dingen bij dezelfde persoon, omdat ik zelf de verzendkosten volledig betaal. En qua verpakking: dubbel ingepakt in een plastic afvalzak werkt prima. Waterdicht en spotgoedkoop. Of een doosje die je zelf van bol.com oid gekregen hebt.

2 jaar geleden

Reactie op Avdpee

Ik heb al wel wat gekocht op vinted maar nooit afgeboden, ik wist zelfs nie ...
Ja lijkt me een logische keuze om meerdere spullen bij dezelfde verkoper te kopen. Hoe vaak ik al een kledingstuk verkocht heb voor zo’n €2 maar met dan €8 aan verzendkosten of zo… blijft €10 voor die persoon he, ik zou dan toch zelf ook meerdere stuks ineens kopen. Dat afbieden vond ik wel het verschrikkelijkst. Ik moest uiteindelijk gewoon mijn prijzen verhogen om dan te krijgen wat ik er echt voor wou. Mja, ik vond vinted dus niet zo’n fijne ervaring 😅

één jaar geleden

Weet iemand of je ook kunt instellen dat je alleen naar Nederland verzendt? Ik vind het een mooi duurzaam idee om kleding hier te gaan verkopen, maar ik heb tot nu toe alleen reactie uit Frankrijk. Als ik spullen door Europa moet verzenden is het niet heel duurzaam meer en ik ben nu al gek van het afdingen 🙈

één jaar geleden

Weet iemand of je ook kunt instellen dat je alleen naar Nederland verzendt? ...
Afhankelijk van de gekozen verzendmethode is het wel duurzaam, hoor. Homerr bvb. Daarbij duurt het soms wel 2w voordat je pakket er is omdat alles verzameld wordt.

één jaar geleden

Ja ik! Ideaal! Ook veel gekocht voor onze zoon. Soms zit er iets tussen dat een beetje tegenvalt, maar meestal ben ik er erg blij mee!

één jaar geleden

Ideaal via vinted

één jaar geleden

Is het 'normaal' om te gaan biede beneden de prijs die op vinted staat? Ik heb pas 1x iets gekocht zo en er zelf nog niks op staan maar die ene keer heb ik gewoon meteen op kopen geklikt en dus betaald wat er voor gevraagd werd. Pas later vroeg ik me af de meesten het eigenlijk niet net zoals bij marktplaats doen en nog wat van de prijs af willen

één jaar geleden

Reactie op Doperwt44

Is het 'normaal' om te gaan biede beneden de prijs die op vinted staat? Ik ...
Nee hoor, niet altijd. Veel mensen klikken ook gelijk op kopen. Ik vind het persoonlijk moeilijk irritant als je iets voor 2,- op vinted hebt staan en iemand gaat 1,- bieden.

één jaar geleden

Reactie op koos_naamloos

Nee hoor, niet altijd. Veel mensen klikken ook gelijk op kopen. Ik vind het ...
Ik ook. Ik weiger dan 😅 Ik had laatst iemand die 7 euro ging bieden op een bundel die 7,25 kostte...

één jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Ik ook. Ik weiger dan 😅 Ik had laatst iemand die 7 euro ging bieden op ee ...
Hahaha je zult die 25 cent maar ergens tekort komen 🤣

één jaar geleden

Weet iemand of je ook kunt instellen dat je alleen naar Nederland verzendt? ...
Als je dhl en post nl enzo uitzet is het duurzamer. Homerr wordt bijvoorbeeld 2 keer per week opgehaald van het pakketpunt, dan ligt het in een sorteercentrum en uiteindelijk komen er op het franse afhaalpunt ook in lage frequentie busjes die pakket afleveren (bezorgen) en gelijk meenemen (verzenden). Dit is wel de duurzaamste verzendmethode die geboden wordt. Helaas betekent dit in mijn geval dat 2 pakketjes binnen Nederland er 3 weken over gedaan hebben

één jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Als je dhl en post nl enzo uitzet is het duurzamer. Homerr wordt bijvoorbee ...
Ik heb zo inderdaad via homerr meer dzn 2w moeten wachten op een pakket dat van het Frans deel van ons land kwam (ben van België). Als het niet dringend is kan dat geen kwaad maar er waren babykleertjes van maat 50 bij en ik had toch wat stress dat die te laat zouden arriveren. Ondertussen is de kleine er nog steeds niet dus meer dan voldoende tijd gehad 🙈

één jaar geleden

Zo irritant... 1 juni iets verkocht, 2 juni verzonden, vandaag pas bezorgt door homerr , en dan krijg ik een feedback "levering laat". Is niet mijn schuld🤬

één jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Als je dhl en post nl enzo uitzet is het duurzamer. Homerr wordt bijvoorbee ...
UPS en PostNl staan standaard aan in de app (heel irritant, want het UPS punt is ver fietsen voor mij). Homerr heb ik nog niet heel veel positieve verhalen over gehoord eigenlijk. Heb nu maar bij alle advertenties gezet dat ik alleen naar NL verzend 🙄

één jaar geleden

Weet iemand of je ook kunt instellen dat je alleen naar Nederland verzendt? ...
Ja dat vraag ik mij dus ook af. Ik vind het ook best irritant dat er geen filter is met alleen Nederlandse verkopers. Van die in Frankrijk enzo staan de verzendkosten altijd op 0 en dan wil je afrekenen komt er opeens weer wat bij (en 7 euro verzendkosten voor iets wat 1 euro kost amahoela)

één jaar geleden

Is het normaal dat, als je verkoopt op vinted, je een mail krijgt om de betaling te bevestigen waarbij ze vragen naar creditcard gegevens?

één jaar geleden

Is het normaal dat, als je verkoopt op vinted, je een mail krijgt om de bet ...
Nee dat is zeker niet waar

één jaar geleden

Reactie op Femke1985

Nee dat is zeker niet waar
Had er al een heel vreemd gevoel over. Gelukkig geweigerd en ineens zijn de chats ook weg

één jaar geleden

Is het normaal dat, als je verkoopt op vinted, je een mail krijgt om de bet ...
Op vinted gaat alles zowat automatisch. Je koper moet aanklikken dat hij het product koopt. Dan worden de verzendkosten berekend door Vinted en krijgt de koper een betaalverzoek. Na betaling krijg jij een verzendlabel met de gegevens van de koper om op het pakket te kleven en moet je binnen x-aantal dagen je pakket opsturen via de geselecteerde pakjesdienst.

één jaar geleden

Er zijn weer oplichters actief kijk uit als je zo'n bericht krijgt en voer niks in!