9 Reacties
één dag geleden
Reactie op RomyKc
Misschien wel verstandig om ook even je urine te laten controleren. Heb je ...
Nee heb t ziekenhuis nog niet gebeld, ik wil ook niet bellen voor niks dus twijfel enorm of dit ‘gewoon’ zwangerschapskwaaltjes zijn of toch iets waar ik even voor moet bellen😅
één dag geleden
Als je belt heb je twijfels, je belt nooit voor niks!! En tenzij je zelf zorgprofessional bent zou ik bij klachten altijd mn bloeddruk laten checken bij je zorgverlener, die heeft toch andere apparatuur die ook jaaarlijks geijkt wordt. Ookal is je bloeddruk dan goed, dan zijn je klachten well vast bij hen onder de aandacht. Ze kijken altijd naar patronen dus als dit blijft ookal is je bloeddruk nog wel goed, dan gaan ze vanzelf nadenken waarom dat zo is of wat er mogelijk aan andere of onderliggende dingen gemist zou kunnen worden waardoor je laast hebt. Maar dat kunnen ze alleen als ze die patronen ook zien of horen, dus zeker bellen! ;)
één dag geleden
Reactie op TinyTao25
Als je belt heb je twijfels, je belt nooit voor niks!! En tenzij je zelf zo ...
Bedankt voor je reactie! Ik heb net inderdaad even gebeld en kan straks langskomen. Voel me toch altijd een beetje bezwaard om te bellen omdat het 9/10 keer gewoon niks is, maar toch maar even gedaan😅. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen
één dag geleden
Ben er nu, bovendruk toch iets hoger (140/80) onderdruk netjes. Ze gaan straks nog eens meten en ze doen nu CTG