9 Reacties

VRIEND

één dag geleden

Misschien wel verstandig om ook even je urine te laten controleren. Heb je de verloskundige al gesproken?

één dag geleden

Reactie op RomyKc

Misschien wel verstandig om ook even je urine te laten controleren. Heb je ...
Nee heb t ziekenhuis nog niet gebeld, ik wil ook niet bellen voor niks dus twijfel enorm of dit ‘gewoon’ zwangerschapskwaaltjes zijn of toch iets waar ik even voor moet bellen😅

één dag geleden

Heb net m’n bloeddruk gemeten. 121/87, dus normaal

één dag geleden

Als je belt heb je twijfels, je belt nooit voor niks!! En tenzij je zelf zorgprofessional bent zou ik bij klachten altijd mn bloeddruk laten checken bij je zorgverlener, die heeft toch andere apparatuur die ook jaaarlijks geijkt wordt. Ookal is je bloeddruk dan goed, dan zijn je klachten well vast bij hen onder de aandacht. Ze kijken altijd naar patronen dus als dit blijft ookal is je bloeddruk nog wel goed, dan gaan ze vanzelf nadenken waarom dat zo is of wat er mogelijk aan andere of onderliggende dingen gemist zou kunnen worden waardoor je laast hebt. Maar dat kunnen ze alleen als ze die patronen ook zien of horen, dus zeker bellen! ;)

één dag geleden

Ps ik heb al vk gewerkt. Je klachten zijn zeker rode vlaggetjes. Kan onschuldig zijn, maar kan ook niet. Echt gewoon bellen hoor!!

één dag geleden

Reactie op TinyTao25

Als je belt heb je twijfels, je belt nooit voor niks!! En tenzij je zelf zo ...
Bedankt voor je reactie! Ik heb net inderdaad even gebeld en kan straks langskomen. Voel me toch altijd een beetje bezwaard om te bellen omdat het 9/10 keer gewoon niks is, maar toch maar even gedaan😅. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen

één dag geleden

Heel goed dat je gebeld hebt! 9 van de 10 keer is het inderdaad niks en kan je gerust weer naar huis. Maar 1 van de 10 keer is het wel wat en belangrijk dat je tijdig aan de bel trekt.

één dag geleden

Ik zou sws urine laten checken ook.

één dag geleden

Ben er nu, bovendruk toch iets hoger (140/80) onderdruk netjes. Ze gaan straks nog eens meten en ze doen nu CTG