8 Reacties

3 jaar geleden

Oorontsteking of iets anders medisch uitgesloten? Misschien overprikkeld? Klinkt als een heftige periode, succes

3 jaar geleden

Reactie op Mama1992

Oorontsteking of iets anders medisch uitgesloten? Misschien overprikkeld? K ...
Ja alles uitgesloten, is ook echt overdag niks aan de hand. Gaat dan ook zo makkelijk slapen als altijd. Dacht ook eerst oorontsteking, maar dan moet dat ook overdag last geven. Gelukkig kon huisarts dat uitsluiten. Hoorde dat t 15 maandensprong kon zijn, las iets over horrorsprong en slaapproblemen. Dacht misschien zijn er anderen in dezelfde periode

3 jaar geleden

Ik zou de huisarts bellen voor een controle. Mijn dochter had een dubbele oorontsteking zonder andere symptomen. Dus was blij dat ik ben langs gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op Kindjes2020

Ja alles uitgesloten, is ook echt overdag niks aan de hand. Gaat dan ook zo ...
Gelukkig geen oorontsteking! Wellicht te proberen om der 's avonds half uurtje of uurtje eerder op bed te leggen? Mijn jongens ( oudste inmiddels 3 jaar, jongste 14 maanden ) hadden/ hebben soms wel rond sprongetjes dat ze ook overstuur en overprikkeld zijn en niet willen slapen/krijsen. De jongste leg ik nu preventief iets eerder op bed als dit toelaat met de planning rond sprongetjes tijd. Dit lijkt hier te helpen. Lastig weer deze periode. Ze leren weer nieuwe dingen en dat moeten ze maar weer zien te verwerken allemaal. Onze schatjes🤗

3 jaar geleden

Onze dochter heeft het ook en ik betwijfel of het met ziekte te maken heeft. Dit voelt anders. Ze krijgt wel weer wat kiezen, maar dat is niks nieuws. Het lijkt meer op verlatingsangst in de mix met extreme driftbuien. Symptomen zijn hier ook vooral 's avonds. Ze gaat normaal netjes om 19.00 liggen en slapen, maar nu zit Ze net als de afgelopen paar dagen ook nog in de huiskamer. De afgelopen uren hebben we af en toe geprobeerd haar op bed te leggen, maar het is huilen, krijsen en staan. Ook los van het bed is niks goed. Ze wil eigenlijk alleen bumba kijken cracottes eten. De afgelopen twee avonden is Ze uiteindelijk om 10 uur in haar eigen bed in slaap gevallen, zei het wat onrustig. Vandaag is het wel nog erger, dus ik houd mijn hart vast. Maar voelt voor mij ook echt als sprong gedrag hoor. Ze heeft het heel zwaar met zichzelf en leert drie nieuwe dingen per dag.

3 jaar geleden

Reactie op Seldam

Onze dochter heeft het ook en ik betwijfel of het met ziekte te maken heeft ...
Precies dit! denk ook echt een sprong omdat ze inderdaad iedere dag iets nieuws doet. Ze wil ook echt alleen maar bij je zijn.

3 jaar geleden

Dan hebben wij hier ook deze horrorsprong... De nachten zijn de hel... Overdag idd slapen en s'avonds gemakkelijk in bedje... Maar dan de nacht 🥴. Nu bij ons hoest ze, stopt lijk niet... En ze krijgt haar aerosol en soms helpt dit...

3 jaar geleden

Reactie op Kindjes2020

Ja alles uitgesloten, is ook echt overdag niks aan de hand. Gaat dan ook zo ...
Hier ook hoor. Lees zojuist dat ze op deze leeftijd meer last van nachtmerries etc. kunnen hebben