11 Reacties
3 jaar geleden
Hee, ik heb geen ervaring, maar wel hetzelfde schuitje! Mijn zoontje is 10 april 1 jaar geworden en ik ben nu 14 weken zwanger.
Ik snap je gevoel wel, maar ik ben meer nieuwsgierig. Het zal best pittig worden, maar zoals je al zegt: heel veel mensen kunnen het, dus waarom wij niet 💪
3 jaar geleden
Ons zoontje is 2 mei 1 geworden, dus 13.5 maand nu ong.. ik ben zelf nu 35 weken zwanger van nr 2 ontzettend gewenst en op gehoopt ..maar ondanks dat heel spannend. Hoe gaan we dit doen aandacht verdelen joe reageert hij op de kleine wat als we op stap gaan😅. Ik laat het allemaal maar op me af komen.. t zal best pittig zijn maar ze hebben hopenlijk zo veel aan elkaar en nu zit je toch nog in het baby ritme.. wij gaan proberen om voor ons zoontje alles zo veel mogelijk bij het oude tehouden en hem heel veel bij alles te betrekken.. hij snapt het nog niet maar voelt aan dat er wat gaat gebeuren.. ik krijg een geplande keizersnede dus mijn vriend ia gelukkig 6 weekjes thuis omdat ik dan niet mag tillen en we lekker met z'n 4en kunnen wennen aan de nieuwe gezinssituatie... geniet van je zwangerschap..
3 jaar geleden
Hi, hier ook nog geen ervaring, maar wel het zelfde schuitje. Onze dochter is van eind april en ik ben nu ook 8 weken zwanger van de 2e. Heel blij, en hoe het zal gaan? We zien het tegen die tijd wel. 😜
3 jaar geleden