30 Reacties
3 jaar geleden
Wij doen ook een cake smash en ik ga een mooi versierde taart laten maken. Ben nog op zoek naar decoratie tips! Ook al komt er geen visite, we gaan wel de boel gezellig aankleden☺
3 jaar geleden
Hier hetzelfde! Mijn dochter wordt 1 op 29 april. Ik hoop dat we dit gewoon mogen gaan vieren. Wil jungle thema doen, kleine helemaal weg van dieren. We hebben de groep al ingekort tot alleen familie, hopelijk mag het in 2 keer en anders toch maar over 2 dagen hoe stom ik dit ook vind haha! Kleintjes maken er minder van mee dan ons moet ik maar denken
3 jaar geleden
Onze dochter wordt 30 april 1. We hebben eind maart een cake-smash staan en vieren haar verjaardag op een externe horeca locatie op het terras. Na het middagslaapje twee uurtjes een borrel, ongeveer 50 personen. Uiteindelijk is zo’n eerste verjaardag een mijlpaal voor papa en mama, de kleine krijgt er weinig van mee. Wij vinden dat dagenlang visite ontvangen te veel onrust geeft. En indien de horeca begin mei nog niet open ja dan stellen we het gewoon uit.
3 jaar geleden
Reactie op Tess_90
Onze dochter wordt 30 april 1. We hebben eind maart een cake-smash staan en ...
50 😬
Ik neem aan dat je zit te trollen
3 jaar geleden
Hier ook een cakesmash. Is al eind volgende week, omdat ik met de foto's iets wil doen qua "uitnodiging/aankondiging"
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat niks veranderd qua corona.
Misschien een drive in feestje of zo....dat ze langs rijden met haar favo muziek hard aan. Ze krijgen dan een taartje to go.
Maar dat zijn wilde ideeën, eigenlijk weet ik t nog niet zo goed
3 jaar geleden
Onze zoon is 28 maart jarig. Wij gaan zijn verjaardag in etappes vieren ('s ochtends 2 mensen en 's middags 2 mensen) verdeeld over 2 weekenden. Jammer dat het zo moet, maar het is helaas niet anders. Wel zit ik nog te denken aan een digitaal taart moment oid met de familie.
3 jaar geleden
50 😬
Ik neem aan dat je zit te trollen
Hier ook tot voor corona verjaardagen met 100 man. Mijn schoonfamilie bestaat al uit 15 broers en zussen plus aanhang en kids zit je al op 75 man en dan mujn familie en vrienden nog.. lang niet iedereen komt maar onze oudste is in de bouwvak jarig dus dan is eigelijk altijd iedereen er.. eerste keer best pittig maar na zoveel jaar ben ik eraan gewend en vond ik de laatste verjaardag met maar 10 gasten echt meeeega saai.. had gewoon moeite met inkopen doen omdat je altijd groot denkt met zoveel man haha.
Ik hoop dat er eind april buiten weer wat meer mag en dan toch maar een feest maken van 3 dagen ofzo..
3 jaar geleden
Hier ook tot voor corona verjaardagen met 100 man. Mijn schoonfamilie besta ...
Ik vind 50 mensen niet zo bijzonder....maar nu in coronatijd denk ik eerder aan 2🙈
VRIEND
3 jaar geleden
Hier wordt het sober wat betreft bezoek. Alleen mijn ouders en mss later nog mijn zus en zwager. Maar ik wil wel helemaal los gaan met versiering. Mijn mannetje vond de kerstkaarten die ik op had gehangen mega interessant, en ook als er een nieuw slingertje op KDV hangt is hij helemaal onder de indruk. Dus ik ga zorgen dat er weer een hoop moois te zien valt voor hem.
Tips zijn welkom. Ik ben niet zo van de thema's, maar mijn zoontje kiest uit zichzelf wel altijd de blauwe speeltjes dus dat wordt de hoofdkleur.
Verder twijfel ik of ik een taart laat maken met een foto erop ofzo, omdat er eigenlijk nauwelijks visite komt.
3 jaar geleden
Ik vind 50 mensen niet zo bijzonder....maar nu in coronatijd denk ik eerder ...
T is heel raar nu deze tijd... vind er niks aan haha met mij iedereen denk ik.. helukkig krijgen die kleintjes er niet veel van mee... maar voor jezelf is t toch een ding m vind ik.. hele mijlpaal 1 en dan klein feestje 😅
3 jaar geleden
Op 20 april wordt onze zoon 1. Waarschijnlijk enkel onze ouders en meter (schoonzus) en peter (mijn broer) verdeeld op bezoek. ‘t Is niet anders. Een groot feest wou ik allesbehalve, maar gewoon beide kanten van de gezinnen samen was wel leuk geweest.
Geen taart of cake smash hier (vind dat zo’n verspilling), maar pannenkoeken. :)
3 jaar geleden
T is heel raar nu deze tijd... vind er niks aan haha met mij iedereen denk ...
Ik had het op een Facebook pagina hier over. Dat ik het zo jammer vind en afvroeg hoe anderen het gingen vieren. Dan krijg je reactie als "ze hebben het toch nog niet door" (duhuh)
Maar toen regeerde ik ook:
Je sluit als moeder zijnde een intense periode af. De babytijd. Ik vind die eerste verjaardag echt de meest bijzondere die er is. Je blikt terug op een bijzonder jaar en wil iedereen vol trots je kleine grote meisje / jongen laten zien. En vertellen over hoe snel dat jaar is gegaan en hoe en wat je beleefd hebben. (weinig in dit geval...)
Ik heb al 2 grote kinderen dus ik weet ook echt wel hoe het voelt met de andere verjaardagen en die zijn zeker niet minder belangrijk, maar wel minder beladen (vind ik persoonlijk)