30 Reacties

3 jaar geleden

Ik had het op een Facebook pagina hier over. Dat ik het zo jammer vind en a ...
Exact dit. Het argument ‘ach, je zoon beseft het niet’ begint me enorm tegen te steken. Tuurlijk wordt HIJ 1 jaar, maar als ouder zijnde is het ook fijn om dat eerste jaar te ‘delen’. Je baby is dan effectief geen baby meer. En zijn eerste levensjaar hebben we al zo weinig gevierd, zelfs de geboorte niet. Wat een apart jaar.

3 jaar geleden

Nee klopt helemaal! Precies zoals ik het voel

3 jaar geleden

Wij gaan een fotoshoot doen voor haar 1e verjaardag, misschien een cakesmash ook (daar zijn we nog niet aan uit). En dan voor haar verjaardag zelf gaan we alles versieren in thema van moana, een taartje laten maken en dan hopen dat het kan doorgaan met beperkte familiekring. Vorig jaar had ik gehoopt de babyborrel te annuleren om dan een groot 1e verjaardagsfeest te geven, maar het zit er niet in he 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Op 20 april wordt onze zoon 1. Waarschijnlijk enkel onze ouders en meter (s ...
Jaa wij doen precies hetzelfde! Ook van 20 april ;). Pannekoeken met rood fruit, vlaggetjes en ballonnen want dat vind de 'dan niet zo baby meer' vast fantastisch.

3 jaar geleden

Hier een meisje van 21 april. Hebben 6 maart een cakesmash geboekt staan. En hopelijk kunnen we haar verjaardag een beetje vieren met een mooie fondant stapel taart en leuke roze/goud versiering 💖

3 jaar geleden

Ik vind dat ook echt een k*t opmerking.. wij hebben ook al geen normale kraamtijd gehad, kraamborrel ging niet door, voor mijn gevoel hebben we al zoveel eerste keren moeten missen in eerste levensjaar en ook al zou mijn dochtertje het niet door hebben doet het mij als moeder wel iets! Wij hebben gisteren wel een geweldige cake smash gehad dat raad ik echt iedereen aan! Verder nog geen idee hoe het te vieren ze is van 6 april en nu de maatregelen al verlengt zijn tot 15 maart ziet het er naar uit dat het een klein feestje wordt met alleen onze ouders en broers!

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een oproep op Facebook geplaatst om kaartjes te sturen op zijn 1e verjaardag. Deze ga ik in een plakboek doen en maak een foto met alle kaarten. Zo denken hopelijk veel mensen aan hem op zijn verjaardag en als hij het boek later ziet zal hij er hopelijk blij van worden als ik hem vertel hoe zijn 1e verjaardag was.

3 jaar geleden

Precies dat dus.. de meeste van ons zijn bevallen in de 1e lockdown .. er zijn zoveel dingen die je vaak in het 1e jaar doet, die wij als ouders niet hebben kunnen doen. Persoonlijk wonen onze familie en de meeste vrienden op 2-2,5u rijden en die komen dus niet even voor een raambezoek of drive-thru feestje langs.. snap ik.. maar ondertussen is ons meisje bijna 1 en hebben veel mensen haar nog nooit gezien.. In de periode april/september komen normaal iedere maand wel een weekend vrienden of familie langs, maar nu is dat beperkt tot mijn moeder. Dit is mijn 1e en misschien zelfs enige kindje en als ik er over na denk hoeveel dingen we niet hebben gedaan die ik wel graag had gewild .. maakt me dat soms wel verdrietig.. en dan nu ook de volgende mijlpaal (1e verjaardag) stilletjes voorbij laten gaan maakt het daar niet beter op.. En nee, mijn kindje merkt het niet.. zij is iedere dag happy.. maar we kunnen het allemaal (met deze baby) niet meer over doen..

3 jaar geleden

Ik vind de eerste verjaardag ook echt ding. Bij de jongens groots gevierd. Ik denk dat ik deze keer gewoon lekker flink ga uitpakken met de versiering. Allemaal al ballonnen en slingers van Ali besteld!