11 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Ik heb zelf een loopfietsje die van driewieler naar tweewieler kan. Heeft hij nu nog niets aan, maar vast wel ruim voor zijn tweede verjaardag. Om ook iets te geven waar hij nu al wat aan heeft heb ik twee toettoet auto's, een puzzelplankje met 4 stukjes en een eendje voor in bad. Op zijn verlanglijstje voor familie heb ik een zandbak, een blokkenkar en een activiteitenkubus staan. Maar ook een opvouwbaar badje, want voor het bad waar hij nu in zit, is hij al bijna te zwaar. Verder een puzzel een boekje en een xylofoon. Ben benieuwd of hij iets van dat lijstje krijgt 🙂.
3 jaar geleden
Reactie op Iris_28
Ik heb zelf een loopfietsje die van driewieler naar tweewieler kan. Heeft h ...
Heb je fototje
3 jaar geleden
Wij hebben van de opa's en oma's een activiteitentafel en een loopwagentje voor onze zoon gekregen. Hij is er erg blij mee! Hij is eigenlijk morgen jarig, maar in het kader van corona vieren we zijn verjaardag nu al 2 dagen. Morgen vieren we met z'n drietjes en krijgt hij blokken, vetkrijt en stapelblokken. Geeft dit jullie wat ideeën?
3 jaar geleden
Mijn zoon krijgt (volgende week al) van opa en oma een zandbak. Van ons krijgt hij een speelkeukentje met spulletjes, zo’n houten regenboog en een abonnement op kiwico. Dan krijgt hij tot aan zijn tweede verjaardag elke twee maanden een box met speelgoed wat bij zijn leeftijd past. Daar ben ik wel heel benieuwd naar.
3 jaar geleden
Kijk eens in dit topic, staan al heel veel ideeën.
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-april-2020/cadeau-tips-eerste-verjaardag-oOrXzp