12 Reacties
3 jaar geleden
Maar dan ligt ze lijkt mij al niet meer diep te slapen. Slaapt ze wel langer als je man vrij is en er later wordt opgestaan?
Mijn zoon wordt zelf tussen 5 en 5:30 uur wakker... Maakt niet uit hoelaat ik hem op bed leg.
3 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Maar dan ligt ze lijkt mij al niet meer diep te slapen. Slaapt ze wel lange ...
Dat hebben wij ook ,
Maar haar kamerdeur gaat niet helemaal dicht ( moet nieuwe deur in vgm)
En boven haar deur hebben wij een soort van kleine raampje, die heb ik zelf ook dicht gemaakt..
Geen idee wat het probleem anders is.
Vaak wordt er tegen mij gezegt ; dat je vanaf de geboorte je baby in de box moet laten slapen met geluid zoals de tv op muziek open.. Dit heb ik niet gedaan ik heb haar steeds in haar bed boven in het donker gelegd ...
Mss is dat mijn fout 🤷♀️
3 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Maar dan ligt ze lijkt mij al niet meer diep te slapen. Slaapt ze wel lange ...
Dat is ook zo hoor, tegen ochtend slapen kindjes ook lichter dat weet ik. Maar anders lukt het een uurtje langer, als mijn man vrij is. 6 uur is ook acceptabele tijd voor die kleintjes. Maar 5.15 uur is wel beetje te vroeg. Dan is het tot aan het eerste dutje wat moeilijker te redden zeg maar...
3 jaar geleden
Reactie op Jnw
Hier ook eentje dat slaapt met wit ruis... dag en nacht. Snachts zet ik het ...
Misschien is dat nog een idee ja... 🤔 Heb het idee dat ze het geluid associeert met haar dutjes en dat ze dan denkt dat ze er eerder uit mag ofzo 🙈🤭
Haar dutjes overdag zijn altijd al wat lastiger geweest namelijk. Maar daar tegenover staat dat ze al vanaf week 6 de nachten doorslaapt.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Misschien is dat nog een idee ja... 🤔 Heb het idee dat ze het geluid assoc ...
Het is een kwestie van uitproberen denk ik. Wij hebben een hele slechte slaper, zowel overdag als tijdens de nachten. Maar dat ruis is echt een wonder... dat heeft ons al zoveel geholpen.
3 jaar geleden
Probeer de witte ruis een keer niet te gebruiken en kijk hoe ze daarna slaapt. Heb wel eens gelezen dat het schadelijk kan zijn.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Waarom zou het schadelijk zijn dan? Waar heb je het gelezen? Ben benieuwd.. ...
https://www.msn.com/nl-nl/lifestyle/nieuws/witte-ruis-kan-slecht-voor-je-zijn/ar-BB19STQS
Ik zeg niet dat ik het meteen geloof, maar ik heb het wel geminimaliseerd bij mn kleine.