11 Reacties
3 jaar geleden
Wat balen zeg, tuurlijk ben je geen slechte mama! Komen er geen tandjes door? Dat hij veel pijn in het mondje heeft....?
Anders misschien dentinox proberen...dat verdoofd het pijnlijke tandvlees....
Andere reden kan ik niet bedenken,waarom je kindje zomaar in een keer veel huilt....
3 jaar geleden
Wij hebben dit laatst in de nacht gehad, zoveel huilen en ontroostbaar wat wij totaal niet kennen.. we dachten aan tandjes of een spring maar de volgende dag bleek ze geobstipeerd te zijn geweest. Zoveel krampjes, scheetjes en heeeel veel poepluiers luchtte op!
Dus ga ook eens kijken of er lichamelijk iets aan de hand kan zijn.. blaasontsteking? Oorontsteking? Koorts al gemeten?
3 jaar geleden
Ik geloof dat het een fase is, als ik de verschillende berichten zo lees. Ons is het deze week ook opgevallen. Normaal kan ik haar gewoon in de box zetten of even uit haar zicht zijn.. nu niet meer. Helemaal overstuur. Zodra ik haar oppak is het stil. Sprongetje? Eenkennig?
3 jaar geleden
Het is hier een combinatie van verschillende dingen waaronder tandjes. Zoontje kreeg er 2 gelijktijdig en er zitten er alweer 3 klaar om door te komen.
Op deze leeftijd snappen ze ook oorzaak en gevolg. =>ik ween dus ik word gepakt
Dan is er ook nog verlatingsangst die de intrede doet.
Een moeilijk te manoeuvreren parcour...
3 jaar geleden
Hier ook.. 8 maanden. Denk een fase idd... tandjes, sprong 6, eenkennigheid, slaapregressie, verlatingsangst
3 jaar geleden
Wat ben ik blij dat ik noet alleen ben! Idd combinatie van alles is even de hel 馃檭
3 jaar geleden
Hier ook zwaar onrustige fase..
Rode wangetjes, verhoging en dus last van de tandjes.
Waar savonds naar bed gaan nooit een probleem was, werd de kleine eerst 4u snachts klaar wakker en huilen. Naar 2u wakker en huilen naar voor 00u wakker en huilen. Nu is het al huilen na een half uur in bed liggen.. ik heb hem een paar nachten in bed genomen omdat het zelfs huilen was als ik eenmaal in zijn kamertje was.. nu heb ik iets "gecre毛erd" ben ik bang.. ik vind het heerlijk met hem in bed.. ben een week alleen en heb vakantie.. maar, ik zal uiteindelijk toch wel weer graag het bed voor me/onszelf willen over een tijdje..
Gebruik al
Zetpil
Luuf
Neusspray
Bedje omhoog
Nacht lampje
Deur op een kier
Steeds even troosten bij huilen
Maar nu is het overstuur als ik de kamer uit ga. Alleen bij me nemen is nog maar goed
Iemand tips??
3 jaar geleden
Wil even mee geven dat ik naar de kinderarts ben geweest in de week en onze kleine man had bij oren onstoken en last van zijn darmen intussen allemaal opgelost en terug het normale gangetje馃檹馃徎馃憤馃徎