415 Reacties
4 jaar geleden
Mij kleine van 7 weken slaapt heel de nacht door sinds kort. Ik mocht daarvoor al niet klagen maar nu slaapt ze van 23/00u tot 8.30/9.00uur !!! Heeerlijk.. 🥳
4 jaar geleden
Mijn zoontje Noah hoor je zelden huilen. Ze zeggen dat ze op 6 weken gemiddeld 2 à 2.5 uur huilen, wel ik lieg niet als ik je zeg dat hij sommige dagen zelfs niet weent, beetje jammeren net voor hij honger heeft. Wij hebben zo'n geluk. Hij is een zalige en vrolijke baby. Slapen, eten, spelen, ... alles gaat goed en alles is fijn! Ik geniet er zo hard van!
4 jaar geleden
Reactie op Anoukpieterman
Mij kleine van 7 weken slaapt heel de nacht door sinds kort. Ik mocht daarv ...
Wauw heerlijk! Echt super jaloers mijn kleine van 8 weken bijna die wilt nog om de 3 uur drinken. Is een hele nacht zonder flesje bij 7 weken jong geen probleem? CB die heeft tegen mij gezegd hij mag nog geen nacht doorslapen zo jong😔🙄
4 jaar geleden
Reactie op EYU
Wauw heerlijk! Echt super jaloers mijn kleine van 8 weken bijna die wilt no ...
Jaaa tuurlijk zodra ze overdag genoeg binnen krijgen is dat geen probleem. Hiervoor sliep ze van 23uur tot 6u/6.30uur ook aan een ruk zonder voeding. Dat doet ze eigenlijk al sinds ze 2 weken oud is en haar groei gaat super !
4 jaar geleden
Mijn zoontje Noah hoor je zelden huilen. Ze zeggen dat ze op 6 weken gemidd ...
Heeeerlijk is dat he! Ik mag ook echt niet klagen😍
4 jaar geleden
Mijn baby’tje van 10 weken oud slaapt sinds twee weken de nachten door en dan bedoel ik echt van 22 uur tot 8.30 uur. Heerlijk 😊
4 jaar geleden
Onze kleine van 5.5week heeft voor de 2e keer 6uurtjes doorgeslapen joepie
4 jaar geleden
Gisteren avond voor het eerst zelf in zijn bedje in slaap gevallen! ☺️ lag om 20.30 uur te slapen, voeding gegeven om 22.30 en daarna geslapen tot 7.00 uur. Maakt de huilpiek goed.
4 jaar geleden
Mijn baby van 8 weken lacht de hele dag door. Hij lacht nou ook naar zijn speelgoed en knuffeltjes en hij heeft inmiddels al 2 glimlachen verkocht aan mijn zus en haar man.
Ook iets leuks, mijn baby was al wakker voordat ik dat was en ik zag hem al naar mij kijken zodra ik wakker werd, hij had zo een brede grijns op z’n gezicht 😍 dan kan je dag niet meer stuk. En zo is hij de hele dag naar mama aan het staren, ook al hebben we bezoek over de vloer hij draait zich altijd om naar mama 💪🏼
4 jaar geleden
Ons Anna is geboren 01/05 en morgen 5weekjes jong. ze is volledig goedgekeurd bij de eerste consultatie bij kind en gezin 🤗 volledig mee op curve en hier en der doet ze het zelfs beter op curve 🥰. Wat voor op ontwikkeling qua stemmen volgen en nekspieren 💪. Huilen doet ze amper. Ze sliep al redelijk goed en vroeg maar fles om de 4a 5uur. Maar nu sinds 3 dagen mogen wij doorslapen de eerste 2nachten eens een tuutje moeten geven midden in de nacht maar deze nacht sliep ze van 23u40 tem 7u45, 🤗🤗. Volgens de arts van CB mag dit zeker en zal ze zelf aangeven als ze wat meer zou willen drinken na het doorslapen en mag je gerust iets meer geven. Zal zich compenseren overdag. Zolang ze hun hoeveelheid binnen hebben is er geen probleem 😊. Ze doet het super qua gewicht en lengte dus een trotse mama over heel de lijn 🥰🥰🥰 wij hebben een tevreden meid
4 jaar geleden
Mijn kleine dame van 8 weken heeft na 2 weken huilen aan de borst gisteravond en vanochtend goed gedronken én we hebben de grote boodschappen nu al gedaan en ze slaap nog steeds! Ze lacht sinds enkele dagen ons stralend aan...heerlijk 😍
4 jaar geleden
Wat heerlijk zeg alle baby’s die zo lang doorslapen. Ik ben al heel blij dat hij lekker van 23.00/00.00 tot 05.00 slaapt. Vind de nacht voeding nu nog wel gezellig eigenlijk. Lekker even samen op de bank en dan aangestaard worden door die mooie grote blauwe ogen 😍
Komen jullie baby’s zelf voor die laatste voeding, of zorgen jullie ervoor dat ze op een bepaalde tijd nog drinken?
4 jaar geleden
Wij zijn beide geen avond mensen dus hebben nooit de laatste fles na 23u gegeven (dan moet ik mijn wekker zetten, haha) maar zorgen dat we zo rond 21.30 uitkomen. Logisch gevolg is dan natuurlijk een nachtfles. De afgelopen nachten komt hij echter steeds later en vanochtend schrokken wij zelf wakker om 6.15 omdat we hem helemaal niet gehoord hebben. Heerlijk om na bijna 10 weken een hele nacht geslapen te hebben!
4 jaar geleden
Na 2 hele slechte slapers (4 jaar elke nacht wakker) heeft mijn kleine meid (vandaag 8 weken) van 22 tot 6 en net tot kwart over 10 weer geslapen 🥰 En met een big smile werd ik begroet. 😍
4 jaar geleden
Reactie op Maaike078
Wat heerlijk zeg alle baby’s die zo lang doorslapen. Ik ben al heel blij da ...
Ik kom met de laatste voeding uit rond 21.30/22.00. Hierna wil ze slapen en wordt zij niet meer zelf wakker in de nacht. Ik laat haar slapen omdat het goed gaat en dan komt ze rond 8.30 in de ochtend voor een flesje.
4 jaar geleden
Onze zoon wordt vrijwel altijd zelf wakker om te drinken. ‘s Nachts ook nog. Soms moeten we hem ‘s avonds nog wakker maken voor een fles, maar dat is niet vaak.
De max tussen twee voedingen hier is 5 of 6 uur, dus dan slaapt hij gemiddeld 4,5-5,5 uur. Maar eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet erg. Eigenlijk vind ik het idee dat hij ineens 7 à 8 uur aan een stuk zou doorslapen een beetje eng. Mijn gevoel zegt ergens dat dat nog niet klopt voor zo’n kleine baby. Maar hij wordt dus zelf wakker voor een flesje.
4 jaar geleden
Reactie op Anoukpieterman
Heeeerlijk is dat he! Ik mag ook echt niet klagen😍
🥰