415 Reacties
4 jaar geleden
Onze zoon is vandaag voor de derde dag op rij een paar uren gaan wennen in de crèche. De derde dag op rij dat ik hem afgeef met een glilmach op zijn gezicht, en terugkrijg met een lach op zijn gezicht. Slaapt goed, amuseert zich, lacht veel,... Het is ZO fijn om te weten dat hij het daar naar zijn zin heeft. Moest ik hem huilend hebben moeten achterlaten maandag, had het een pak moeilijker geweest. Maar nu laat ik hem telkens met een gerust hart achter. Het is ook leuk om de verzorgsters zo lief met hem bezig te zien.
4 jaar geleden
Reactie op Roos4286
Eindelijk uit de slaapregressie en voor het eerst sinds zijn geboorte hoef ...
Ooh wat heerlijk, wat moet dat fijn voelen. Ik merk dat sinds gisteren het ook iets beter gaat. Ze doet niet meer zo gestrest als ze naar bed moet, geeft zich er makkelijker aan over. Ze kwam "maar" 🙈 3 keer vannacht (ze sliep door vanaf 6 weken, dus pfoeh dat is ff afzien) ipv elk uur, dus ik hoop dat het alleen nog maar de goede kant op gaat.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon is vandaag voor de derde dag op rij een paar uren gaan wennen in ...
Wat heerlijk! Dan ga je tenminste een gerust hart werken
4 jaar geleden
Reactie op Prilgeluk
Winterjas voor de zekerheid wat groter gekocht, want tja ze groeien zo hard ...
Oh so cute 🥰
4 jaar geleden
Ooh wat heerlijk, wat moet dat fijn voelen. Ik merk dat sinds gisteren het ...
Het is echt afzien hoor als ze zo vaak per nacht komen met die hitte die we hebben gehad was het al geen feest en direct erna een sprongetje en slaapregressie denk ik dan.... maar hij is nu heerlijk vrolijk plus ik kan hem eindelijk wakker in bed leggen en brabbelt zichzelf in slaap 🙏
4 jaar geleden
Al een paar weken last van sprongetje en slaapregressie, dus waren niet de gezelligste weken. Ook miste ik haar schaterlach. Dat kon ze zo schattig, maar had t al even niet gehoord, maar vanavond hadden we weer zo veel lol. Deed ik mn vinger in haar mond en zij "bijt" dus ik trek mn vinger terug en roep au...nou hilariteit alom. Allebei de slappe lach. Heerlijk om mn vrolijke grietje weer terug te hebben.
🥰
*Nu ook weer even doorslapen en dan ben ik helemaal blij😇*
4 jaar geleden
Even een algemeen trots berichtje! M’n kleine meisje is 23 weken oud en doet alles zo goed. Ze slaapt door van 23:00 tot 09:30, is súper sociaal naar iedereen (zelfs op haar eerste dag kinderdagverblijf vandaag lachte ze van oor tot oor), ze is gek op al m’n vrienden en familie, drinkt goede flessen leeg, smult van elk groente/fruit hapje, rolt van buik naar rug en rug naar buik en zit zelfs al rechtop, en het liefst brabbelt ze de hele dag alles bij elkaar! Het is zo leuk om de vooruitgang te zien. Soms heb ik er wel eens moeite mee dat ik er helemaal alleen voor sta (geen partner in beeld), maar die mooie lach maakt alles toch weer goed.. ♥️
4 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Even een algemeen trots berichtje! M’n kleine meisje is 23 weken oud en doe ...
Wat een vrolijk wijffie! 🥰
4 jaar geleden
Wat een heerlijk koppie zeg! Je profielfoto viel me gisteren bij een ander topic ook al op. En wat goed dat je het helemaal alleen doet, lijkt me erg pittig.
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Wat een heerlijk koppie zeg! Je profielfoto viel me gisteren bij een ander ...
Met een makkelijke baby is het goed te doen, ik ben blij dat ik geen gebroken nachten heb, of een huilbaby. Dan was het in m’n eentje echt ellende denk ik! Het is alleen jammer dat je de mooie momenten niet samen met een leuke man kan delen, maar ik heb heel veel steun en liefde om me heen gelukkig! 🤍
4 jaar geleden
En je mag trots zijn ! En op jezelf.
4 jaar geleden
Trots op m’n meisje. Na haar altijd in slaap te wiegen en/of voeden lukt het haar eindelijk om zelf in slaap te vallen voor haar dutjes overdag. Misschien kon ze het altijd al maar vond ik het gewoon zielig en fijn dat ze mij nodig had.
Na het neerleggen nog 5 minuutjes brabbelen of jengelen en ze slaapt🙌🏽
Het is pas de 2e dag en voor dr lange slaap geef ik nog wel bv tot ze slaapt maar baby steps 🥰
4 jaar geleden
TOETTOET, 3x is scheepsrecht. Rijbewijs gehaald! Eindelijk bijna lekker zelf touren met m’n dochtertje! 🥰
4 jaar geleden
Reactie op mama van Ayla 💕
TOETTOET, 3x is scheepsrecht. Rijbewijs gehaald! Eindelijk bijna lekker zel ...
Gefeliciteerd! Je weet niet half hoe makkelijk het is om zelf je dochtertje te vervoeren! 😍