415 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Die hond. Zalig. 😂😂
Ja, die is nog niet erg gek op de baby maar ze beginnen aan elkaar te wennen.. 😂
4 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Ons ochtendritueel... alleen maar liefde 💓
Wat heerlijk dit! Ik wou dat mijn hondje zo lief ermee was! (Die is bang voor de baby 😂)
4 jaar geleden
Dan sta je de peeskappen af te doen, kijk je op en zie je dit... Een draak onder het zadel, maar heel zorgzaam naar de kleine toe 🥰
4 jaar geleden
Na een hele drukke werkweek die kleine smeltmomentjes voor het slapen gaan. Eindelijk weekend met dit mooie koppie. ♥️
4 jaar geleden
Onze zoon drinkt EIN-DE-LIJK weer goed sinds hij melk krijgt voor kindjes met koemelkeiwitallergie. De pediater vorige week sprak meteen over zo snel mogelijk starten met vaste voeding omdat het volgens hem duidelijk verborgen reflux was, maar ons buikgevoel vond dat te vroeg en niet kloppen. Nadat we merkten dat hij niet zoveel was bijgekomen, hebben we toch nog maar eens de vroedvrouw van wacht gebeld. En die begon als eerste over een allergie toen ik weer het hele verhaal deed. Mijn lief en zijn zus hadden als baby koemelkeiwitallergie, dus het kan perfect zijn dat hij het ook heeft. Op haar aanraden Nutrilon Pepti gaan gebruiken om te kijken wat het geeft (deze vrijdag ook naar een andere pediater), en we merkten toch ontzettend snel verandering: veel minder teruggeven, minder boeren en winden, amper tot geen onrust meer tijdens het drinken,... Het was ook meer dan twee maanden geleden dat hij op een dag nog eens al zijn flessen leegdronk. Ben dus echt blij dat we ons gevoel gevolgd hebben, niet zomaar begonnen zijn met vaste voeding en toch hebben doorgezet met het zoeken naar wat het wél kan zijn.
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon drinkt EIN-DE-LIJK weer goed sinds hij melk krijgt voor kindjes m ...
Wat fijn zeg! Natuurlijk niet dat hij een allergie heeft, maar wel dat dit nu werkt. Zal een hele geruststelling zijn!
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon drinkt EIN-DE-LIJK weer goed sinds hij melk krijgt voor kindjes m ...
Onze zoontje krijgt ook de Nutrilon Pepti; echt een wonderspul! We zijn nu bezig met dat we het vergoed krijgen door de verzekering. We hebben de “thuistest” vanuit het cb al gedaan, maar reageerde weer heel heftig op de koemelk. Nu volgt er een dubbel blinde test in het zkh, maar daarop zijn we nu aan het wachten. Klein apie voelt zich nu gewoon super! Met de koemelk veel buikkrampjes en veel krijsen
4 jaar geleden
Hier er eentje vandaag voor het eerst een fruithapje gehad 🍌! Die reacties... echt geniaal leuk! Wat worden ze toch ineens groot 😱🤩💙
4 jaar geleden
Ja, met momenten wisten we het ECHT niet meer. Dus dit is een immense opluchting. Maar wederom weer al die meningen... Zo gek dat een pediater meteen aan verborgen reflux denkt en geen andere opties voor mogelijk houdt. Niemand die de voorbije maanden eraan dacht dus, want ‘hij was altijd vrolijk en blij’. Buiten de problemen met eten dan. 🤷🏻♀️
En Kimmutjuh: is dat overal zo, dat je daar van kan terugtrekken? Heb ik nog nooit gehoord!
4 jaar geleden
Zou de slaapregressie of sprong zoveel dan eindelijk over zijn? Al weken werd Matthias 's nachts een aantal keer wakker en begon zijn dag rond 5u. Onze 1e nacht vakantie in eigen land heeft meneer gewoon weer helemaal doorgeslapen tot 6.10u!
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Ja, met momenten wisten we het ECHT niet meer. Dus dit is een immense opluc ...
Ja, reflux had de onze ook, maar koemelkallergie en reflux gaan bijna hand in hand samen. Maar bij onze cb werd het door de Jeugdverpleegkundige aangegeven dat het vergoed werd! Dus ik zou er zeker naar vragen!