415 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Ja, reflux had de onze ook, maar koemelkallergie en reflux gaan bijna hand ...
Helaas gaat drinken sinds eergisteren steeds weer slechter. Vandaag zijn we ook naar een andere pediater geweest (eentje waar ik meteen op mijn gemak was). Die denkt dat het toch geen koemekeiwitallergie is, maar stelde voor om het toch nog een maand aan te kijken. Tegen dan is het ook tijd om te beginnen met vaste voeding. Wederom was er niks te vinden bij hem. Gezond, vrolijk en blij. En toch verslechtert het eten weer... Zelfs de nachtfles die ALTIJD goed ging, is sinds twee dagen een ramp aan het worden. Zucht...

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Helaas gaat drinken sinds eergisteren steeds weer slechter. Vandaag zijn we ...
Zelfs met de Pepti? Er bestaat nog een Nutrilon variant waarbij het koemelkeiwit nóg verder geknipt is dan bij de Pepti. Daar zou je ook nog naar kunnen vragen. Misschien is jouw kindje gewoon nog gevoeliger dan bijv. de mijne is? 🤷🏼‍♀️ Ik weet even zo de naam niet, maar zou het zeker vragen bij de cb. Heel veel succes!

VRIEND

4 jaar geleden

Beetje rare om blij mee te zijn, maar na dagen verstopping en persen met pijn en veel huilen, heeft mijn zoontje eindelijk gepoept. Zoveel babypoep had ik nog nooit gezien. Het zat echt overal (zijn kleren, mijn kleren, wipstoel en na wat zwaaien met zijn handjes ook in zijn gezicht en haar). Maar wat waren we allebei opgelucht. Ik kon alleen maar lachen. En sinds een paar dagen heb ik een nieuwe wasmachine, kon ik meteen de instelling "zwaar vervuilde was" eens testen. Nooit gedacht dat ik die instelling ooit nodig zou hebben 😅

4 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Beetje rare om blij mee te zijn, maar na dagen verstopping en persen met pi ...
Hier was dat donderdag.. woensdag hele dag niet gepoept... ik heb nog nooit zoveel poep gezien... nu gisteren weer niet gepoept dus vrees t ergste vandaag

4 jaar geleden

Zo trots op ons blije ei, maar wat gaat het veel te snel allemaal😭

4 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Zo trots op ons blije ei, maar wat gaat het veel te snel allemaal😭
Wow 😳 hoe oud is je zoontje? Knap zeg

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Wow 😳 hoe oud is je zoontje? Knap zeg
4 maanden en 3 weken op de foto. Maar volledig omrollen doen we nog niet hoor, dus loopt niet in alles zo ver voor 🙂 maar hij lijkt op deze manier al veel ouder 😭

4 jaar geleden

Net voor het eerst thee gegeven en voor het eerst in zo'n bekertje, en ze ging er helemaal voor 😱😍

4 jaar geleden

Ik word zoooo gelukkig van die Tripp Trapp stoel én het feit dat m’n meisje heerlijk kan vreten in alle hapjes! Trotse mama met een heerlijke veelvraat, hihi. ♥️

4 jaar geleden

We hebben daarnet ontdekt dat onze zoon zijn eerste tand krijgt, en ik weet niet waarom, maar dat maakt mij enorm blij. 😅

4 jaar geleden

Even wat anders. Voor de eerste (inmiddels 4 jaar) woog ik 55 kilo. Na die bevalling ben ik op 60/61 blijven hangen en kreeg me broeken niet meer over mijn kont. Djévano is nu inmiddels 6 maanden en ik ben nu 6 weken bezig met WW (weightwatchers) en inmiddels al 6.0 kilo afgevallen. Ik vindt WW erg fijn omdat ik ondanks dat ik nog volledig bv geef toch kan afvallen, normaal 17 punten te gebruiken nu 35 punten per dag. Ik weeg nu 56.7 kilo en kreeg vorige week zelfs al weer me oude broeken over me kont heen. Ik wil nog 2.7 kilo afvallen omdat je altijd weer wat aan komt als je stopt. Moet wel zeggen dan ik 3 keer in de week op zolder sport en 1 a 2 keer in de week probeer te skaten ongeveer 10 km (1 uur) Ik ben zo blij!! 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Even wat anders. Voor de eerste (inmiddels 4 jaar) woog ik 55 kilo. Na die ...
Ohh kan je dat gewoon selecteren dat je borstvoeding geeft? Ik geef ook nog borstvoeding en vind het zo lastig om af te vallen. Maar vond ww eerder altijd heel fijn.

4 jaar geleden

Ik mag dan eindelijk hier trots praten over het slapen van Rosan ipv bij de klaagmuur! We zijn maandag bij de kinderarts geweest (eindelijk, na maanden zeuren, doorverwezen). Neocate ipv pepti gekregen en het kind slaapt, lacht, speelt en ontwikkelt zich als nooit tevoren! Vanaf maandag pas 1 slechte nacht gehad, dat was nadat ze veel groentehap had gehad en daardoor 3 dagen niet gepoept had. Maar verder elke nacht minstens 4 a 5 uur achter elkaar kunnen slapen en ik moet zeggen, na zoveel maanden 2 a 3 uur slaap per nacht in totaal, voel ik me echt een ander mens!

4 jaar geleden

Ik mag dan eindelijk hier trots praten over het slapen van Rosan ipv bij de ...
Wat goed om te lezen zeg! Fijn dat het eindelijk beter gaat!

4 jaar geleden

De laatste keer in de wieg van de kinderwagen hebben we eergisteren in stijl gedaan. Hij draaide zich de laatste tijd altijd op zijn buik, dus ik heb’m tijdens deze wandeling lang op zijn buik laten liggen. Vond hij geweldig en hij keek zijn ogen uit naar alles wat er rondom hem gebeurde. Ik heb er immens veel plezier aan beleefd om hem zo in zijn nopjes te zien, maar tegelijkertijd voelde ik me ook wel een beetje emotioneel omdat het de laatste keer in de wieg was. Hij wordt ZO groot... Vandaag eerste keer in’t zitje, en wat een wereld weer die voor hem openging. :)

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

De laatste keer in de wieg van de kinderwagen hebben we eergisteren in stij ...
Wat een mega leuk idee om te kunnen wandelen terwijl ze op de buik liggen! Dit ga ik dinsdag ook eens proberen, te leuk!!

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Ohh kan je dat gewoon selecteren dat je borstvoeding geeft? Ik geef ook nog ...
Ja je kan bij de nieuwe ww aangeven dat je bv geeft. Je krijgt een vragenlijst daarbij kan je van alles invullen ook watbje aan beweging doet, leeftijd enzo dan krijg je het aantal punten. Ik zit in team blauw, ben er echt blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Even wat anders. Voor de eerste (inmiddels 4 jaar) woog ik 55 kilo. Na die ...
Gaaf! Ik ben single mama en het is zó lastig om uit huis te gaan omdat er niemand is die ‘even snel’ voor de kleine kan zorgen. Ik ben me nu aan het verdiepen in de Ring Fit Adventure, daar zie ik ook echt goede recensies over. Weight Watchers nooit gebruikt maar ik kan me hier eens op inlezen! Hoe werkt het precies?!

4 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Wat een mega leuk idee om te kunnen wandelen terwijl ze op de buik liggen! ...
Zeker eens doen! We hebben het een paar keer gedaan, en hij vond het altijd leuk. ^^

4 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Gaaf! Ik ben single mama en het is zó lastig om uit huis te gaan omdat er n ...
Je hebt 3 kleuren, groen, blauw en paars. Ik heb blauw, dan mag ik alle groente en fruit, yogurt, griekse yoghurt, kip, kalkoen en eieren onbeperkt voor 0 punten. ( bij groen is hrt alleen groente en fruit, bij paars heb je ookvolkoren pasta enzo voor 0 punten) Al het andere wat je eet gebruik je je punten voor. Deze worden afgestemd op jou. In mijn geval mar ik normaal 17 punten, maar door de bv 35 dag punten, daarnaast heb je het aantal dagpunten ook als weekpunten. Deze kan je in 1 keer opmaken bijvoorbeeld bij uiteten of elke dag een beetje als extra gebruiken. Je kan alleen de app doen of ook het live wegen bij een ww punt. Ik doe alleen de app en doe het voor 3 maanden betaal dan 22.95 per maan. Hoe langer je afneemt hoe goedkoper het wordt. Ik vind het vooral fijn dat ik mag eten wat ik wil. Ook gewoon patat of een stuk taart ofzo, zolang je maar weegt en bijhoudt wat je eet voor je punten. Maar zou zeker eens lezen.