415 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Je hebt 3 kleuren, groen, blauw en paars. Ik heb blauw, dan mag ik alle gro ...
Klinkt interessant! Ik ga me hier eens in verdiepen, leuk, bedankt voor je uitleg!
4 jaar geleden
Zijn jullie ook zo hormonaal tijdens menstruaties?
Als ik ongesteld ben moet niemand tegen mij praten... voorheen was ik altijd vrolijk... ook al was ik ongesteld 👺
4 jaar geleden
Zo leuk te zien dat hij steeds meer gaat lachen op de foto’s 🥰❤️ Nick 25 weken oud
4 jaar geleden
Ik heb onze zoon eindelijk in bed kunnen leggen ZONDER behulp van in slaap wiegen. Ik heb hem bij de eerste slaapsignaal direct in bed gelegd. Hij begon eerst te mopperen dat uiteindelijk over ging in huilen met tranen, ipv van hem op te pakken en hem te wiegen ben ik bij hem gaan zitten en heb ik hem gesust + heb ik over zn hoofdje geaaid. Het heeft iets langer geduurd dan een half uur maar ben blij tot zo ver. Geen idee hoe lang hij zal slapen maar dit is een begin.. 🤞🏼
4 jaar geleden
Ik ben zo gelukkig. En ik had het nooit verwacht. Ik heb een dochter van 5 rn een zoontje van 3 (met een beperking.) mijn plan was om 5 jaar te wachten of geen kids meer om af te wachten hoe de ontwikkeling van me zoontje en toen werd ik toch zwanger van de derde (geboren 14/04/2020) enorm deppressie en angstig toen ik het na 4 maanden hoorde zwanger en spiraal zat perfect op zijn plaats onmogelijk heb de meest ergte dingen gehoopt. En nu mijn kleine er toch eerst ik ben nooit zo gelukkig geweest als nu met met 3 kiddo s die het hartstikke leuk en goed doen met elkaar. Ik ben zo dankbaar dat ze me samen gelukkig maken. Het is nog steeds zwaar maar kan me geen keven voorstellen zonde hem hij maakt het me net allemaal net even makkelijker als hij met ze grote broer op de zelfde toon (kletst) en opkijkt naar zijn grote zus die zo graag helpt sinds zijn geboorte. Ik ben gelukkig en dankbaar.
4 jaar geleden
Na 6 maanden lang bij ieder slaapje onze zoon gewiegd te hebben slaapt hij nu eindelijk al 3 dagen lang achter elkaar zonder gewiegd te worden. Hij is het nu zelfs gewend aan het feit dat ik hem in bed leg. En savonds geef ik hem zn laatste fles in bed en valt hij daarna lekker zelf in slaap. Mijn rug en armen hebben rust, wij zijn uitgerust en onze baby ook! Echt ben zo blij en trots op hem maar ook op mezelf dat ik het heb doorgezet (ik ben ook alleen thuis, mijn man werkt veel) dus ik ben echt dubbel trots op mezelf 😭
Er zullen vast ook minder goede dagen komen maar goed dat hoort erbij.
4 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
Van gister 20.00 tot 09.30 heeft mijn zoontje geslapen 😭🍀
Heerlijk hè? Dat zijn fijne zondag ochtenden! Nu hopen dat het niet eenmalig was. 🤭
3 jaar geleden
3 maanden een baby Max 3 uur per nacht slaap, ziekenhuisstress, werk, stage, studie, stiefzoons, huishouden etc etc etc.
En toch heb ik mijn toets gehaald 💪🏼
3 jaar geleden
Eeeeeeindelijk zoeken m’n hondje en m’n dochtertje elkaar op. Hij was bang voor haar, maar vanmorgen liet hij haar zelfs hem over z’n koppie aaien en kwam hij bij haar liggen! 😪♥️
3 jaar geleden
Ik ben zo blij. Vorige week mijn streefgewicht bereikt mbv WW. Ik geef nogsteeds volledig bv en dan krijg je dus extra punten om te eten. Bij de oudste is er altijd 5 kilo blijven hangen en wilde nu echt gelijk doorpakken, niet eerst 9 maanden af en lichaam laten bijkomen maar toen de kleine 3.5 maand was ben ik gelijk begonnen, het voelde goed. Wel 3 avonden in de week wat krachttraining thuis erbij en probeer minimaal 1 keer in de week 10 km te skaten. Nu dus alles zwangerschapskilo's eraf, van de tweede maar dus ook van de eerste 💪
3 jaar geleden
Reactie op Prissje
Ik ben zo blij. Vorige week mijn streefgewicht bereikt mbv WW. Ik geef nogs ...
Knap werk! Vooral dat sporten terwijl je nog bv geeft 😅
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Iris_28
Sinds vorige week donderdag tijgert mijn zoontje naar me toe als ik op KDV ...
Oh mogen de ouders bij het KDV van jouw zoontje de groep op?! Jaloers! Mijn kindje gaat nu 3,5 maand naar de opvang, maar ik ben nog nooit op de groep geweest 😥