415 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Oh mogen de ouders bij het KDV van jouw zoontje de groep op?! Jaloers! Mijn ...
Alleen de ouders van kindjes die niet kunnen lopen en 1 tegelijk met mondkapje. Ben er wel echt superblij mee. In het begin wilde hij eerst vanuit mijn armen even rustig rondkijken voordat ik hem kon overdragen. Dat momentje vond ik belangrijk en kon gelukkig. Hoop zo dat dat blijft.

3 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Alleen de ouders van kindjes die niet kunnen lopen en 1 tegelijk met mondka ...
Wat fijn! Hier mag het ook niet, moet buiten blijven wachten. Maar ze hebben glazen deuren en zodra m’n kleine meid me ziet en ik zwaai naar haar gaat ze naar me lachen, dat is ook écht te schattig. ♥️

3 jaar geleden

Ik had net het allerliefste momentje waarop ik met m’n kleine meid door de kamer danste en gek deed en ze de hele tijd hardop moest lachen om alle dansjes en liedjes, het was écht een smelt momentje. De eerste keer dat ze hardop samen met me lacht. ♥️

3 jaar geleden

Rosan heeft voor het eerst doorgeslapen eindelijk 🥳🥳🥳

3 jaar geleden

Even een geluksmomentje delen. We zijn gisteren verhuisd naar ons nieuwe huis, Aiden was overdag bij opa en oma. Bij thuiskomst moest hij al snel naar bed, consultatiebureau had mij gezegd dat een baby van deze leeftijd eerst bij daglicht op de kamer moest slapen om eraan te wennen. Dus ik was al bang voor wat ging komen. Maar hij heeft echt goed geslapen, ben helemaal trots. Nu ligt hij er weer in, had wat meer moeite met inslapen maar na even samen met mij op bed te hebben gelegen slaapt hij nu in zn eigen bedje

3 jaar geleden

Vandaag voor het eerst in het winkelwagentje gezeten, hij keek zijn ogen uit! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Vandaag voor het eerst in het winkelwagentje gezeten, hij keek zijn ogen ui ...
Ah hoe oud is hij hier?

3 jaar geleden

Ah hoe oud is hij hier?
Hij is morgen 8 maanden en dit is afgelopen dinsdag. Kan al 'n kleine maand zelfstandig zitten en denk probeer het eens en ging super 👍

3 jaar geleden

M’n meisje gaat eindelijk beter eten!! Ze drinkt nu flessen van 180 (is echt heel lang 120 en 150 geweest, kreeg er gewoon nu meer in) en ongeveer 100 gram fruit en 100 gram groente op een dag. Pap en brood zijn we aan het oefenen. Ben trots op haar. We komen er wel ❤️

3 jaar geleden

Vandaag wilde mijn zoontje slapen met mijn warmte, niet met die van mijn man maar met de warmte van mama. Ik voel me toch zo speciaal 😂 met mijn neus tegen zijn neusje is hij lachend in slaap gevallen. (Hij valt ook in slaap als ik hem kusjes geef) ook mooi om te vertellen! Hij is morgen 8 maandjes oud. Hij lacht ook nog steeds in zn slaap, heb net zelfs een lachkickje gehoord met geluid ❤️

3 jaar geleden

Onze knul van 7,5 maanden maakte voor het eerst een nacht van acht tot zeven. 🎉🎈🎉

3 jaar geleden

Ik vind het zo gezellig dat onze zoon nu zo goed kan kruipen. Als ik aan het opruimen bent sjouwt hij achter me aan met een speeltje en gaat in de buurt zitten spelen of gewoon kijken.

3 jaar geleden

Mn meisje wordt zo groot 🥰 ze is a.s dinsdag alweer 8 maanden. Ben zo trots op wat ze allemaal doet en snapt. Sinds een weekje kan ze echt kruipen ipv tijgeren en sinds gister heeft ze door hoe ze uit zichzelf kan gaan zitten. Ze is zelf helemaal trots als het gelukt is 😆😍 Oh en sinds gister heeft ze ook boven opeens een hoektandje (wordt een dracula haha) slaat nergens op om daar trots op te zijn, want ze heeft er zelf niets voor hoeven doen, maar ben het toch 🤣

3 jaar geleden

Mn meisje wordt zo groot 🥰 ze is a.s dinsdag alweer 8 maanden. Ben zo trot ...
Zo herkenbaar dat tandje😂😂ik was ook vet trots🙊

3 jaar geleden

Gewoon even die gekke meid tonen 😂

3 jaar geleden

Rosan kan sinds gister kusjes geven 😍😍

3 jaar geleden

Eindelijk zoekt het hondje toenadering bij de kleine dreumes! Te schattig. ♥️🐶

3 jaar geleden

Dames, Moeten jullie ook snachts voeden? Bij mij wordt ze 2-3 keer wakker in een nacht voor melk. Weten jullie misschien wnnr dit zal stoppen?

3 jaar geleden

Reactie op SESH

Dames, Moeten jullie ook snachts voeden? Bij mij wordt ze 2-3 keer wakker ...
Verschilt enorm per baby! Ik voedt op verzoek (KV) en mijn dochtertje sliep al door vanaf haar 5e week ongeveer. Tevens hoor ik genoeg baby’s die met 15 maanden zich nog steeds elke nacht melden. Kwestie van geluk hebben denk ik.. 🥴

3 jaar geleden

Reactie op SESH

Dames, Moeten jullie ook snachts voeden? Bij mij wordt ze 2-3 keer wakker ...
Hier wordt het met 7,5 maanden beter. Ik vermoed dat het met de vaste voeding verband houdt.