415 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op SESH
Dames,
Moeten jullie ook snachts voeden? Bij mij wordt ze 2-3 keer wakker ...
Er is denk ik geen ander antwoord dan ‘wanneer je baby er geen behoefte meer aan heeft’. Sommige baby’s hebben langer nood aan een voeding/voedingen ‘s nachts. Je kan daar geen leeftijd op plakken wanneer dat stopt.
3 jaar geleden
Mijn zoon van 10 is echt zo gek op zn zusje. Hij is altijd wat afstandelijk, houdt niet van knuffelen en kusjes geven, en druk met zichzelf. Maar oooh met zijn zusje wel hoor. Die wordt afgeknuffeld, krijgt al zn aandacht en liefde en hij is haar nooit zat. Ze vindt hem dan ook geweldig en hij vindt haar naar eigen zeggen zoooo cute. Nu kan ze zwaaien en zwaait ze hem elke ochtend uit als hij naar school gaat en hij loopt nu elke ochtend met een brede glimlach naar school. ❤ Zoooo ontzettend lief en leuk om te zien. Had een hoop verwacht, maar dit...dit niet. Ik ken mn eigen zoon niet meer terug zowat haha. Ze kruipt ook continu achter hem aan. Stond hij de vaatwasser uit te ruimen kwam ze naar de keuken en ging er bij zitten. Lepel en bakje gekregen en bleef daar lekker mee spelen. Toen hij klaar was kroop madame weer achter hem aan.
Als ze samen op de grond zitten, klimt ze bovenop hem en mept hem altijd op zn hoofd. En hij doet dan altijd gek. Allebei grootste lol. En ik....ik smelt en kan wel janken zo lief 🙈❤
3 jaar geleden
Geluksmomentje 🥰 Nova is nu 8 maandjes oud en gaat nu eindelijk proberen te draaien 😍
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Geluksmomentje 🥰 Nova is nu 8 maandjes oud en gaat nu eindelijk proberen t ...
Dit doet ons meisje ook alleen verder als dit gaat ze niet 🤭
3 jaar geleden
Reactie op Xomi
Ik moet er zelfs bijna van janken. 🥺🥺🥺😅 Wat een schattig stel.
🥺❤
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Geluksmomentje 🥰 Nova is nu 8 maandjes oud en gaat nu eindelijk proberen t ...
Wat een fijn gevoel is dat he? Hier draait ze inmiddels wel maar heel af en toe (want buik liggen is en blijft suuuuuper stom).. dus tijgeren zie ik haar voorlopig nog niet doen. Hier ook 8 maanden oud.
3 jaar geleden
Reactie op Jomata
Wat een fijn gevoel is dat he? Hier draait ze inmiddels wel maar heel af en ...
Haha, buik liggen vind die van mij ook verschrikkelijk 😂 maar t is fijn om der eindelijk iets te zien ondernemen 😍
3 jaar geleden
Het gaat sinds de nieuwe medicijnen zo goed met Rosan. Ze slaapt ineens door, kan vast voedsel eten, is overdag vrolijk zelfs in haar sprong. In plaats van dat ik elke keer dat ik haar ophaal van de opvang dingen krijg te horen als ‘ze was mopperig’ ‘wou veel drinken’ ‘erg onrustig’ krijg ik nu elke keer ‘ze heeft sochtends maar kort geslapen maar is wel de hele dag vrolijk’. Ik ben zo opgelucht dat we na al die maanden eindelijk iets hebben gevonden!
3 jaar geleden
Een heeeele trotse mama hier:
Vandaag zei mijn kleine man voor de eerste keer mama ♡
Was erg duidelijk en heeft het vandaag wel 4 x gezegd.
Super trots op ons ventje! Hij is van 20/04/2020, dus in mijn ogen is dat erg vlot :) gewoon trots
3 jaar geleden
Die kleine meid van mij begint ineens “kusjes” te geven. Oftewel, met grote open slijmmond op mijn mond ‘happen’ 🤣 Ik moet er elke keer zo om lachen terwijl ik alle kwijl moet wegvegen, ze bedoelt het zo lief 😂
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Die kleine meid van mij begint ineens “kusjes” te geven. Oftewel, met grote ...
Dit doet Matthias ook sinds een paar dagen. Ik vind het geweldig!
3 jaar geleden
Even heel erg blij 😀 vanmorgen dacht ik ga nog eens op de weegschaal staan en jawel hoor al mijn zwangerschapskilo's zijn eraf 🥳 Aiden is deze maand 9 maanden en ik heb er niks voor gedaan, misschien dat dat 9 maanden op 9 maanden af toch een beetje klopt 🤷♀️ ben in ieder geval heel blij
3 jaar geleden
Ons meisje is zo'n goede slaapster!! Overdag altijd 2 dutjes van minimaal een uur en ze slaapt al maanden van 7 tot 7. Echt heerlijk is dat.. We leggen der op haar buikje neer en weg is ze, nooit een huiltje. Voel me bijna schuldig als ik vrienden hoor dat de gebroken nachten hun nu toch echt wel beginnen op te breken... Dan ben ik haar echt dankbaar dat ze zo heerlijk slaapt. Wat een topwijfie ❤️❤️