415 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Jomata
Hahaha mijn dochter heeft ook zoveel haar... als ik voor iedere keer een eu ...
Jaaa maar echt hoor 😂
3 jaar geleden
Ze is heeeelemaal gek met het nieuwe slaapknuffeltje wat ze van m’n ex-vriend gekregen heeft, zó schattig! Het ottertje beweegt op en neer met z’n buikje en heeft een lampje en zachte muziekjes voor het slapen gaan. Ik kan er uren van genieten hoe lief ze ermee is. ♥️
3 jaar geleden
Ik weet niet of iedereen het kan lezen, maar denk dat vele ouders zich hierin herkennen
3 jaar geleden
Arm kind moest toch eigenlijk wel eens naar de kapper, z'n haren kwamen als het nat is tot over z'n neus en z'n haren prikte in zijn oren🙈
Vol zenuwen dan toch zelf maar de schaar gepakt. Ik zeg, best goed gelukt nog 😁
3 jaar geleden
Ik ben trots, ons meisje heeft het rollen eindelijk door 😍 op naar het volgende om te leren 😀
3 jaar geleden
Hoe ging de jaarwisseling bij iedereen gister?! Mijn kleine droppie werd wakker om 23:30 dus ik heb haar in de draagzak bij me gehouden. Toen het vuurwerk kwam begon ze met haar voetjes te trappelen en blije gilletjes te maken, dus we zijn buiten gaan kijken. Vond ze fantastisch! Iedere keer als m’n zusje een sterrenflikker aan deed begon ze weer blij te gillen, zó leuk! Wat hebben we genoten. ♥️
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Hoe ging de jaarwisseling bij iedereen gister?! Mijn kleine droppie werd wa ...
Haha zo schattig.
Hier werd ze ook om half 12 wakker en is tot tegen 1wakker gebleven.. vuurwerk was niet interessant, maar ze vond het super gezellig. Slapen was ook echt weer en uitdaging en ze werd ook snachts gewoon weer een keer wakker. En om half 8 weer gewoon ochtend.😅
9 uur bekaf en met luid protest en heel veel moeite in slaap gekregen een uurtje.
Ze is nu op zn zachtst niet zo vrolijk 😉
3 jaar geleden
1 minuut voor 12 werd onze Daan wakker. Uiteindelijk samen naar het siervuurwerk gekeken wat werd afgestoken. Hij vond het mega interessant. Helaas nu wel een beetje van slag door de gebroken nacht😅
3 jaar geleden
Wat schattig dat ze het zo leuk vond!
Hier deed ze af en toe der oogjes open als er vuurwerk werd afgestoken maar ging gewoon weer lekker verder slapen. 🤭
3 jaar geleden
Haha zo schattig.
Hier werd ze ook om half 12 wakker en is tot tegen 1wakke ...
Ah, het zijn ook zoveel indrukken voor die kleintjes, zielig! Ik hoop voor je dat ze nu overdag lekker even kan bijslapen!
3 jaar geleden
Matthias werd halverwege de avond even wakker van een cobra, maar om 00u is hij er gelukkig doorheen geslapen. Terwijl er toch het nodige de lucht in ging hier! Vanochtend was meneertje wel om 6u wakker dus het was vooral pittig voor mama en papa 😉
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Wonen jullie in Afrika? 😂
Hahahaha! Nee, gewoon omgeving Zwolle. 🤣
3 jaar geleden
Ik zit net voor te bereiden op het avond eten, zelf currypasta maken (Vlammen schieten uit mn mond) en gwendolyn zit gewoon lekker op dr matje te spelen en soms met de hond te spelen , gewoon al iets van een uur zonder enige moeite 😍 geen omkijken naar ❤negeer hoe vies ze is.... koekje gehad...En wat gedronken 😂
3 jaar geleden
Haha zo schattig.
Hier werd ze ook om half 12 wakker en is tot tegen 1wakke ...
Heel wat anders hoor, maar ik herkende je kindje op de Instagram van Z8 😀. Wat een mooi poppetje zeg!