415 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Heel wat anders hoor, maar ik herkende je kindje op de Instagram van Z8 😀. ...
Aah wat leuk 🤎
3 jaar geleden
Reactie op Prilgeluk
Hahaha toevallig, ik ook gisteren! Die ogen en dat mooie snoetje herkende i ...
Nou ja, ze wordt beroemd. Wat leuk hihi 🤎
3 jaar geleden
Box verplaatst naar het raam. Als de peuters en kleuters met moeders langskomen, blijven ze even stilstaan om te zwaaien. Dan heeft onze Daan de grootste lol😂
3 jaar geleden
Samen Disney films kijken op de luie zaterdag. Dat ze de film nog niet vol houdt neem ik haar nog niet kwalijk.. hihi. ♥️
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Samen Disney films kijken op de luie zaterdag. Dat ze de film nog niet vol ...
Wat lief dat ze zo bij je in slaap valt. Ons meisje doet dat niet meer hoor alleen toen ze nog echt een babytje was 🥰
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Wat lief dat ze zo bij je in slaap valt. Ons meisje doet dat niet meer hoor ...
Gebeurt ook echt niét vaak meer, dus de momenten dat het nog wel gebeurt koester ik des te meer ♥️
3 jaar geleden
Als je een topic leest en ziet wat je zoontej in 2 seconde kan doen. Hup alle 100 fotos op de grond🙈en bijna 1 foto kapot gescheurd.
Oh man wat is de tijd verandert nog een maandje en hij zou vast kunnen lopen zo snel gaat het hier
3 jaar geleden
Echt ons meisje weet precies wat ze wilt, zo'n drama queen. Ze zat achter me en ze zag de afstandbediening die ze dus afpakte, naja prima, maar ik wou even iets zien dus ik pakte hem heel even af, brulllleeeen, pruillipje, legde hem op mijn schoot en ze klautert op me om hem te pakken en weer goed. Had zo iets van dit niet ik filmen en ja hoor, weer hetzelfde 😂 hilarisch 😂 echte krokodillentranen
3 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Er ging er hier net opeens een staan!?!?!?!?! Kruipen ho maar en dan doet ...
Snel de box naar beneden
3 jaar geleden
Reactie op Jomata
Als ik met m’n meisje klap is in de handjes zing, of alleen klap is in de h ...
Lief is dat hé?! Ik heb die van mij geleerd high five te geven! 😆 Ze pakken het allemaal zó snel op! Echt geweldig!
3 jaar geleden
Het is jammer dat we slechts foto’s kunnen delen en geen filmpjes, maar hier eentje die begint terug te zwaaien. Super super leuk is dat!