415 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Jomata
Manlief en ik zijn vandaag een jaar getrouwd. Had zelf een uitgebreide lunc ...
Haha, geweldig! Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
3 jaar geleden
Ik moet soms zo lachen om ons kind. Hij neemt je echt in de zeik waar je bijstaat en kan zo door voor een Oscar soms. Vanmorgen moest hij wantjes aan. Nou, alsof ze ingesmeerd waren met tijgerbalsem zo reageerde hij. En als hij door heeft dat t geen zin heeft is t ook klaar. Wij piesten intussen zo’n betekenen onze broek van t lachen door zijn gedrag.
3 jaar geleden
Héél dik ingepakt met de kinderwagen door de sneeuw naar de kinderopvang. Het was een hel om erdoor te komen, maar die mooie blauwe ogen maken alles goed! ♥️ (nu nog hopen dat het goed gaat op de opvang na 2 maandjes niet te zijn geweest!)
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Héél dik ingepakt met de kinderwagen door de sneeuw naar de kinderopvang. H ...
Is het goed gegaan op het kdv? Matthias vindt het super leuk dat hij weer met andere kindjes kan spelen, maar hij moet duidelijk weer wennen aan de drukte. Hij is zó moe als we hem ophalen. Hij lag deze week dus al 2x om 18u op bed 😴
3 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Even voor jullie amusement :
Ik dacht ik laat Gwen lekker compleet naakt ...
Sorry, maar ik moet hier heel erg om lachen 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Is het goed gegaan op het kdv? Matthias vindt het super leuk dat hij weer m ...
Hier precies zo! Ze vond het heel leuk, lekker weer sociaal zijn. Toen ik haar kwam ophalen kroop ze van onder de tafel naar me toe met een enorme lach op haar gezicht, súper schattig 😍 Ook helemaal bekaf toen ze thuis kwam maar het was het waard haha. Vandaag weer een dagje opvang!
3 jaar geleden
Vandaag Daan opgehaald bij de gastouder, heeft hij gewoon een valentijnscadeautje geknutseld die we zondag mogen uitpakken🥰🥰
Zo leuk! Kan bijna niet wachten tot zondag!
3 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Vandaag Daan opgehaald bij de gastouder, heeft hij gewoon een valentijnscad ...
Wij krijgen regelmatig werkjes mee naar huis. Voor Valentijn toevallig een groot knutselwerk dat onze zoon had ‘geschilderd’, en daarnaast een kaartje met een foto van onze zoon met lippenstiftzoenen op zijn wangen en twee afdrukken van zijn voeten die een hart vormden. Ik smelt elke keer als we iets meekrijgen. Vind het ZO leuk dat ze dat doen en er telkens opnieuw iets moois van maken. 🧡
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Wij krijgen regelmatig werkjes mee naar huis. Voor Valentijn toevallig een ...
Wij zijn nog maar sinds 4 weken bij deze gastouder. Maar ze is een creatief persoon dus ik kon regelmatig knutselwerkjes verwachten. Echt heel leuk ja dat ze dat doen.
Wauw wat een super leuk knutselwerk hebben jullie gekregen! Echt tof!
3 jaar geleden
Matthias was vanavond zó schattig! Hij had een doosje in zijn handen en ging daar zelf kiekeboe mee spelen 🤩. Telkens hield hij het voor zijn gezicht en als ik vroeg waar hij was haalde hij het weg en begon hij hard te lachen. Op zo'n moment ben ik echt volkomen gelukkig met dat kleine mannetje! 😍
3 jaar geleden
Zo schattig!! Onze Nick heeft mijn paard een aaitje over de neus 😍 Zo blij dat ie niet verblikt of verbloost bij paarden en gewoon nuchter blijft! Franco vindt het ook wel gezellig, volgens mij 😆
3 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Zo schattig!! Onze Nick heeft mijn paard een aaitje over de neus 😍 Zo blij ...
Zo lief ♡
Mijn paard ging laatst met zn wiebelneus door t hele gezicht van mijn zoontje, die vertrok ook geen spier. Zo grappig om te zien.
3 jaar geleden
Toen ik net binnen kwam (na ongeveer 2 uurtjes op stal) lachte mijn zoontje van 9,5 maanden zo hard en lief. Heerlijk thuis komen zo. #smelt