415 Reacties

3 jaar geleden

Nikki begint het woordje Nee! Te begrijpen.. ze kroop vandaag naar de kast en deed deze open.. ik zeg dus Nikki nee dat mag niet.. vervolgens gaat ze 10 min. Later weer naar de kast sus ik zeg wwer Nikki.. en wat doet mevrouw zit heel hard nee te schudden met haar hoofdje en dikke tranen te huilen 😂.. zo grappig om te zien dat ze donders goed begrijpt als ze iets doet wat niet mag.

3 jaar geleden

Ooh ik moest toch zo lachen om onze coronababy. (noem haar zo soms voor de grap in bepaalde situaties, bijv als ze eenkennig doet) Ik had via zoom 10 minuten gesprek van mn zoon. Op het eind was Fenna een beetje aan het mopperen, dus ik pakte haar op en zet haar op schoot. Kijkt ze naar de laptop, ziet dat we online zijn en begint uitbundig te zwaaien naar de juffen. En die zwaaiden natuurlijk enthousiast terug🤣

3 jaar geleden

Ooh ik moest toch zo lachen om onze coronababy. (noem haar zo soms voor de ...
Haha, dat doet Matthias ook! Die zag mijn collega's nog wel eens toen het kdv dicht was en dan was het een enthousiaste uitslover met het klappen en zwaaien 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Haha, dat doet Matthias ook! Die zag mijn collega's nog wel eens toen het k ...
Te grappig toch! Mn dochter heeft altijd thuis studie (universiteiten zijn gesloten) en zo ziet ze regelmatig haar zus online. Soms wordt ze dan opgepakt en dan zegt zus wel, ga maar even zwaaien of zo. Dan deed ze het wel, omdat het gevraagd werd. Maar nu zag je haar kijken, "Hee gezellig, mensen ! We zijn online, hooooiiiii" 🤣 Die juffen vonden dat natuurlijk ook helemaal grappig. En het leuke is, ze zwaaien altijd terug. Ook de mede studenten van mn dochter of de stoere klasgenootjes van mn zoon hahahaha

3 jaar geleden

Toen mijn zoontje vanochtend wakker werd stond hij in zijn bedje te mopperen. Ik kwam naar zijn kamer en zei: goedemorgen liefje. Toen zei hij: mama! Ik weet niet zeker of het echt expres was, want hij oefent er veel mee. Zegt dan mamamamammmma. Maar nu was het allen mama. Ik kon wel huilen van geluk.

3 jaar geleden

Zoontje zei voor het eerst echt duidelijk MAMA 😍 Zo overduidelijk dat mijn man dacht dat ik het zei hahahaa. Na dit bleef mijn man een tijdje op onze zoon inpraten “zeg maar papa papaaaaaa” en onze zoon “mummmmmmmmaa” 😂

3 jaar geleden

Hahahhahahahaha, wij hadden hier een poepsaster... 😂 Mijn man deed Gwen lekker in bad, draait zich om om dr handdoek te pakken, draait terug na een beetje een kreunend geluid te hebben gehoord, heel t bad vol poep 😂 met velletjes er kennelijk in van bosbessen, die ze dus heel interessant vond en die op ging eten 🤢😂😂😂😂😂🤢 dus snel mini eruit, manlief onder de poep, met andere hand bad leeg lopen, zo schoon mogelijk maken, mini weer onder de douche 😂😂😂 ook gelijk nog maar eens dr tandjes gepoetst 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Hahahhahahahaha, wij hadden hier een poepsaster... 😂 Mijn man deed Gwen ...
Wij noemen dat een ‘kaccident’!

3 jaar geleden

Oh dat hebben wij hier ook een keer gehad net 1 seconde in bad en hele bad onder de kak😂

3 jaar geleden

Hahah prachtig! Kaccident vind ik ook een mooie 😂

3 jaar geleden

Mijn linkerneusgat zat zo verstopt daarnet en niets hielp. Tot ik de snuiter zag liggen die we elke avond gebruiken bij onze zoon... Ik kan met trots meedelen dat mijn neusgat weer vrij is. En ik weet ineens hoe (bevrijdend) het moet voelen voor onze zoon. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Mijn linkerneusgat zat zo verstopt daarnet en niets hielp. Tot ik de snuite ...
Haha goeie!

3 jaar geleden

Ik heb hier eens even een mom hack voor jullie. Leer je kindje aan om bij “hieperdepiep hoera!” zijn handjes in de lucht te doen. Dat ziet schattig uit, maar nu komt het: als je kindje tijdens het luier verschonen alle kanten op gaat met zijn handjes, hoef je maar “hoera!” te roepen en dan gaan de handjes naar boven. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Holamama

Ik heb hier eens even een mom hack voor jullie. Leer je kindje aan om bij “ ...
Wij zijn al weken aan het oefenen in de hoop dat hij het ook zelf kan op zijn verjaardag. Vooralsnog lacht hij alleen als wij het doen en doet hij zelf helemaal niets 😅

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij zijn al weken aan het oefenen in de hoop dat hij het ook zelf kan op zi ...
Hahaha hier precies zo! Lachen als wij t doen, maar meedoen/nadoen ho maar 🙈 nog 2.5 weekjes te gaan, duimen dat hij het nog leert 🙏

3 jaar geleden

Ik denk dat mn moppie een sprong heeft gehad of zo. Opeens loopt ze door het huis alsof ze al jaren loopt. Terwijl ik vanmorgen nog zo trots was op die 8 wiebelstapjes. Ze kan opeens nee schudden als ze iets niet wilt en zegt mmmm als iets lekker is..Wat lijkt ze opeens groot. Terwijl ze maar net 11 maanden is

3 jaar geleden

Ik denk dat mn moppie een sprong heeft gehad of zo. Opeens loopt ze door he ...
Wat een plaatje. Mooi,Lief snoetje!!♡

3 jaar geleden

Reactie op Debora-25

Wat een plaatje. Mooi,Lief snoetje!!♡
❤ ik ben ook echt zo verliefd op dit meisje 🥰

3 jaar geleden

Oohhh smelt 😍 vandaag wezen shooten voor de nieuwe collectie van frogs en dogs! Zoo benieuwd naar derest! Ik ben verliefd op m'n moppie 😍❤

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Oohhh smelt 😍 vandaag wezen shooten voor de nieuwe collectie van frogs en ...
Ah wat een leuke foto!