415 Reacties

4 jaar geleden

Eindelijk een voedingspositie gevonden die relaxed is met mijn rug en nek! ...
Oja, en mijn deken met mouwen is echt super handig

4 jaar geleden

Eindelijk een voedingspositie gevonden die relaxed is met mijn rug en nek! ...
Ach wat schattig!! Ik ben helemaal in de wolken omdat die kleine van mij elke keer lacht als hij mij ziet. Echt het beste gevoel in de wereld!

4 jaar geleden

Vandaag voor het eerst gaan babyzwemmen. Wat was het lekker en wat heeft die kleine ervan genoten. Niet gehuild, zelfs niet na het onder water gaan 😃

4 jaar geleden

Reactie op Tamaravk

Vandaag voor het eerst gaan babyzwemmen. Wat was het lekker en wat heeft di ...
Super leuk 😍 Vanaf wanneer kan dat? Ik bloed nog steeds af en toe (ik heb terug kerende aambeien door de bevalling..) mijn baby is 9 weken

4 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Super leuk 😍 Vanaf wanneer kan dat? Ik bloed nog steeds af en toe (ik he ...
Die van mij is nu 10 weken. Ze zeggen meestal na de eerst inenting, maar met de 22 weken prik heb je die natuurlijk niet meer. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je kindje is.

4 jaar geleden

Vanochtend zaten we lekker samen in de stoel op zijn kamertje. De zon kwam de kamer binnen. Ik had een muziekje aangezet en zo gaf ik hem de borst. Ik genoot zo van dat moment.

4 jaar geleden

Reactie op Tamaravk

Die van mij is nu 10 weken. Ze zeggen meestal na de eerst inenting, maar me ...
Hij krijgt eind juni zn eerste vaccinatie. Hij gaat het erg leuk vinden dat gespetter kan ook niet wachten om dat samen te doen 🥰

4 jaar geleden

Klein ventje voor het eerst 5 uurtjes doorgeslapen 🙌🏻 Hoe blij kan je zijn 😆

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Klein ventje voor het eerst 5 uurtjes doorgeslapen 🙌🏻 Hoe blij kan je zij ...
Hier precies hetzelfde! Wauw hahaa

4 jaar geleden

A.s zaterdag ga ik Gwendolyn laten babyfloaten met daarna een massage, ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden 😍

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

A.s zaterdag ga ik Gwendolyn laten babyfloaten met daarna een massage, ben ...
Leuk, wij gaan over 2 weken. Hij vindt in bad gaan heerlijk dus ik hoop dat hij hier ook van gaat genieten!

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

A.s zaterdag ga ik Gwendolyn laten babyfloaten met daarna een massage, ben ...
Door de reacties hier wil ik ook onze zoon laten babyfloaten maar mijn man vind dat onzin. Ik ben benieuwd hoe Gwendolyn het vind.

4 jaar geleden

Mats (2jaar) rent naar Casper die aan het huilen is: “baby Casper gebeurt er nou?” Zo aandoenlijk!!

4 jaar geleden

We moesten vandaag in het ziekenhuis een echo laten maken van zijn heupjes aangezien hij in stuitligging lag. Alles was helemaal goed! En hij was zo lief. Heeft pas thuis wat moeten huilen van vermoeidheid en spanning. Maar lag tijdens de echo de TL buizen te bestuderen.

4 jaar geleden

Aaaa het is me eindelijk gelukt Lewis in slaap te krijgen overdag met een speen ipv de borst en ook nog op de voedingskussen en niet op mij. #vrijheid😁

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Door de reacties hier wil ik ook onze zoon laten babyfloaten maar mijn man ...
Zal het laten weten! Het ziet er zo schattig uit en mijn man staat te springen eigenlijk om zijn kleine meisje zo te zien 😂

4 jaar geleden

Zo'n gezichtje maakt alles toch waard he😍

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Zo'n gezichtje maakt alles toch waard he😍
Ahhh dat snap ik helemaal!

4 jaar geleden

Wat is die draagzak toch geweldig! Ik kan de uitvinder ervan wel ZOENEN! 🙌🏻 #draagdoektroostdoek

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Wat is die draagzak toch geweldig! Ik kan de uitvinder ervan wel ZOENEN! 🙌 ...
Die heb ik in het rood! Ideaal!