415 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Die heb ik in het rood! Ideaal!
Oewww ik zat toen te twijfelen tussen deze en de rode. Maar alle kleuren zijn gaaf! Het is gewoon een geweldige draagdoek 😆🤩🙌🏻
4 jaar geleden
Ik voel me echt een hele trotse moeder 😇
Zoonlief kwam vannacht pas na 7 uur voor een voeding. Daarna nog even met hem “gepraat” en gespeeld. Hij was heel intens naar mijn mond aan het kijken en reageerde met zijn eigen geluidjes 😍 Lijkt steeds meer of hij ons al probeert te immiteren. Hij begint ook breeduit te lachen als ik fluit en tijdens tummy time tijgert hij ook al echt vooruit.
Was echt weer een heerlijk moment met een hele blije baby 🥰
4 jaar geleden
Ik voel me echt een hele trotse moeder 😇
Zoonlief kwam vannacht pas na 7 u ...
Ik herken het helemaal! Het is hier echt puur genieten... Mannetje slaapt lekker smorgens 2 uur zodat ik me kan douche en men huishouden kan doen, smiddags 3 uur en dan savonds vanaf 19 uur tot de volgende morgen 19:00 met nog wel een fles tussendoor.
Ik vond de eerste weken best pittig, maar nu weet ik wat hij fijn vind en het is een heel vrolijk en rustig mannetje (bijna geen krampjes na de dieetvoeding en alleen huilen als hij honger heeft) en ik kan smiddags altijd ook even een uurtje slapen...
Zo trots op mijn mannetje! Vanmorgen 3 kwartier gelopen en hij viel heerlijk in slaap in de wandelwagen, ik heb een groot deel van de dag mijn handen vrij, hij kan zich prima vermaken en slaapt veel en de momenten dat ik dan lekker kan knuffelen zijn extra genieten. Ik geniet zelfs van de voedingen savonds laat of snachts, dan is hij zo lekker slaperig en ligt hij nog even heerlijk tegen me aan...
Wat een lofzang, maar ik moest het echt even kwijt, hij is nu 11 weken en doet het zo goed!
4 jaar geleden
Ik ben zoooo verliefd op mijn dochtertje
Schatje 🥰 is dat een fijne wipstoel?
4 jaar geleden
Mijn hart maakt steeds een sprongetje als ik zie hoe die 2 op elkaar reageren. De oudste is bijna 10 en is zo gek op zn zusje. En zij ook op hem 🥰
4 jaar geleden
Reactie op IrisSchippers
Intens genoten van de baby spa🥰
Heerlijk! Wij willen ook met onze zoon gaan. Hij vind in bad gaan ook zo leuk, dus we denken dat hij een babyspa ook erg zal waarderen!
4 jaar geleden
Schatje 🥰 is dat een fijne wipstoel?
Ik vind hem prima, dit was de eerste keer dat ze hem leuk vond, dus erg veel ervaringen heb ik er nog niet mee gehad. Het riempje is wel vrij wijd,. Met 2 weekjes heeft ze erin gezeten en dat zag er niet stabiel uit. Nu met 8 weekjes gelukkig wel!
4 jaar geleden
Dankje! Zag dat deze namelijk wel een prima prijsje heeft 😉
Dan heb je denk ik een andere in gedachten, deze was 20€ ofzo 😂
4 jaar geleden
Dankje! Zag dat deze namelijk wel een prima prijsje heeft 😉
Oh wow, ik heb even gecheckt en heb destijds voor 30 gekocht... https://www.baby-dump.nl/producten/sitters/16/qute-q-sofa/40978/ dat is hem, die prijs is inderdaad erg omhoog
4 jaar geleden
Oh wow, ik heb even gecheckt en heb destijds voor 30 gekocht... https://www ...
Ik bedoel juist dat ik hem goedkoop vind, haha. Vandaar prima prijsje 🙈
4 jaar geleden
Ik bedoel juist dat ik hem goedkoop vind, haha. Vandaar prima prijsje 🙈
Ik las pittig 😂😂. Maar hij is inmiddels 55€, hoewel er nu wel korting op zit waardoor hij wel weer een mooie prijs heeft