415 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Baby spa was een grote hit 😍😂
Hahaha die blik! Geweldig😂

4 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Hahaha die blik! Geweldig😂
Die foto ga ik echt groot in een fotoboek doen 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Hahaha heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Heerlijk haha!

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Geweldig!

4 jaar geleden

Als je dochter van 7 weken om 21:30 uur haar laatste fles krijgt...deze helemaal leegtuttert en meer (ze vroeg ineens om meer, wij een flesje erbij van 30cc water plussen schepje voeding) en ineens pas om 6:00 uur voor het eerst tekenen geeft van wakker.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 9 weken sliep van 23u tot 8u30 de nacht van vrijdag op zaterdag, dan gisteren een hele dag op daguitstap naar de zoo en daarna uit eten zonder dat ze een keertje heeft gehuild, nadien terug lekker geslapen van 23u tot 7u. En nu ligt ze weer op mijn arm te slapen na haar papje. Wat een heerlijke dochter heb ik toch! ❤❤❤

VRIEND

4 jaar geleden

Net mijn zoontje in bed gelegd zonder dat hij ging morren of huilen. Ik ben nog wat wezen rommelen boven en ging elke paar minuten even kijken. Net had hij zijn oogjes al half dicht, maar toen hij me zag kon er toch nog een glimlachje af. En daarna viel hij in slaap. Zo vertederend.

4 jaar geleden

Net met de kleine met van mij zusje (4 weken), mijn kleine man (9.5 week) en mijn oudste dochter (bijna 4) wat foto's gemaakt liggend in het gras. Zitten zulke leuke en lieve foto's tussen ... Zo heerlijk om ze met ze alle te zien.

4 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Net mijn zoontje in bed gelegd zonder dat hij ging morren of huilen. Ik ben ...
Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen? Nog tips?

4 jaar geleden

Altijd fijn als de kleine weer gaat doorslapen na een week lang om 1 uur 3 uur en 6 uur gegeten te hebben.nu zit mama beneden maar te kolven omdat de kleine vanaf 21.45 al slaapt ... Zo nog even verder slapen 😇

4 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Leuk! Ik ga 3 juli. Moet je een zwemluier aan of krijg je dat daar?

4 jaar geleden

Leuk! Ik ga 3 juli. Moet je een zwemluier aan of krijg je dat daar?
Wij kregen daar een zwemluier! Hadden wel voor de zekerheid meegenomen, maar dat geeft niet want wil volgende week eens kijken om te baby zwemmen, mits ik mijn badpak pas😂

4 jaar geleden

Zoo trots op mn kleine meisje. 🥰 Slapen snachts gaat al een pios heel goed, maar overdag doet ze altijd moeilijk. Ze had vorige week echt een paar drama dagen (uiteindelijk oververmoeid en elke keer na 5 minuten weer wakker, last van reflux en alles zat tegen)ze wilde alleen maar bij me. Gelukkig ging het de laatste dagen al weer wat beter. Slapen in de kinderwagen soms, of wel bij ons, maar dan zonder erg veel moeite. Ik probeer haar wel elke dag in de co sleeper te leggen boven, maar altijd zonder succes. En nu, nou ja ! Ze flikt het gewoon, ze is gaan slapen in bed zonder hulp (oke soms op buikje aaien) en ook nu werd ze binnen 10 minuten wakker, beetje mopperen, maar snel weer stil en na een beetje op haar knuistje te sabbelen en rond te kijken is ze gewoon weer verder gaan slapen. 🥰 ze is 10,5 week

4 jaar geleden

Zoo trots op mn kleine meisje. 🥰 Slapen snachts gaat al een pios heel goed ...
Het is net of ik mijn eigen bericht lees. Heerlijk voor je, hier ook sinds het weekend ineens een slapend jongetje overdag. De nachten gingen hier ook al goed, maar overdag alleen maar bij ons willen slapen. Onze zoon was gister 9 weken. Heerlijk he, hoe productief voel jij je vandaag? 😃 geniet ervan!

4 jaar geleden

Reactie op ManonnJ

Het is net of ik mijn eigen bericht lees. Heerlijk voor je, hier ook sinds ...
Wat fijn he! Ik heb echt al zoveel gedaan in huis. Heerlijk en als ze wakker is, is ze ook zo'n vrolijk wijffie 🥰 Nu hopen dat onze schatjes dit volhouden. Nu ligt ze trouwens in de kinderwagen te slapen.

4 jaar geleden

Ik vind het heerlijk om te zien hoeveel ze tijdens een sprong leert. Ze heeft haar handen en voeten ontdekt, schopt continu tegen haar mobiel aan en slaat tegen rammelende dingen aan. De krampjes zijn echt veel minder, ze ziet veel meer, etc etc

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen? Nog tips?
Helaas geen tips. Hij was ook gewoon best moe. Had drie paar wenochtendjes op KDV gehad en moest daar best even van bijkomen. Ik heb er alleen voor gezorgd dat hij niet thuis ook overprikkeld zou raken, dus minder met hem gespeeld en gekletst dan ik zelf zou willen en hem af en toe lekker even met rust gelaten zodat hij op zijn gemak zijn handjes of knuffel kon bestuderen.

4 jaar geleden

Onze kleine man slaapt voor het eerst op zijn eigen kamer in het ledikant! Normaal slaapt hij op onze kamer in een wiegje. Heel kort gemopperd en toen lekker gaan slapen #trots nog paar keer overdag oefenen en dan ook de nachten proberen 🙏

4 jaar geleden

Wij zijn sinds 3 dagen over op een ander ritme met ons kleine meid van 12 weken en ze doet het geweldig. Ze krijgt nu 4 flesjes van 180cc om de 4 uur. Ze gaat rond 19.30 uur naar bed en hoor haar pas weer om 7:30 uur. Slaap ritme deed ze al zo vanaf 7 weken maar de verandering zit in de flesjes 🥳