415 Reacties
4 jaar geleden
Vandaag was ik een poepluier van mn zoontje aan het verschonen. Ik let even niet op en hij poept mij helemaal onder en begint dan te lachen. Hierdoor kon ik ook alleen maar nog lachen en nam de vlekken maar voor lief haha
4 jaar geleden
Ik heb een klein luxe probleempje. Onze dochter is 2 maanden. Ze slaapt meestal zo’n kleine 7 uur achter elkaar snachts. Bij consultatiebureau aangegeven maar was geen probleem want ze groeit goed!
Nu was ze elke keer zo moe met de laatste voeding dan ik besloten heb haar eerder te geven. En nu kwam ze na 8 uur 🙈 is dit alleen niet erg als ze zolang slaapt? Oh en geef borstvoeding, en overdag geef ik om de 3 uur en eerder als ze eerder komt.
4 jaar geleden
Reactie op Jo🎀
Ik heb een klein luxe probleempje. Onze dochter is 2 maanden. Ze slaapt mee ...
Het hoeft helemaal geen probleem te zijn. Als je kindje s ochtends gewoon alert en wakker is dan kun je het doen. Als het suikerlevel te laag is kan je kindje wat suf zijn en dan moet hem of haar eerder geven.
Zeg geef ik ook borstvoeding met 5 of 6 voedingen per dag. Rond 21u/21.30u drinkt mijn dochter de laatste voeding en dan slaapt ze gemiddeld 9 tot 10u door. Of nou ja ze doet 9 tot 10u tussen de voedingen. En na 10u zeggen mn borsten dat ze toch echt wel moet drinken en wordt ik daar wakker van. Dan neem ik haar mee naar de woonkamer en als ze een beetje wakker is voed ik haar. Ergens tussen 6u en 7u s ochtends meestal.
4 jaar geleden
Reactie op Jo🎀
Ik heb een klein luxe probleempje. Onze dochter is 2 maanden. Ze slaapt mee ...
Nee dat is geen probleem ! Ze is "al" 2 maanden en overdag maakt ze dat weer goed. Hier gaat het ook zo. Rond half 10 laatste voeding en rond 6 eerste. En dan laat ze er na die van 6 uur vaak weer 4 uur tussen. De rest van de dag komt ze echt vaker, (2 a 3 uur)maar dat komt omdat ze niet zo goed slaapt overdag.
4 jaar geleden
Vanochtend voor de 1e keer mijn kleine mannetje naar de kinderopvang gebracht en dan net deze foto krijgen. Dat geeft zo'n goed gevoel! Al ben ik ook blij dat ik hem over 1,5 uur weer op kan halen 😀
4 jaar geleden
Voor het eerst lekker gedobberd in ons zwembad, had een krijsscenario verwacht maar meneer vond het wel relaxt, kon lekker aan z'n zwemband soebelen🥰
4 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Gisteren naar de osteopaat geweest, en ik merk het verschil zelfs nu al! Ze ...
Wij gaan maandag, ik hoop zo dat het helpt! Hij is vandaag bijna de hele dag wakker geweest. Krijg hem soms echt niet in slaap.
4 jaar geleden
win momentje van de dag: mijn zoon hapte vamdaag voor het eerst aan mijn borst en bleef wel een kwartier zuigen. Hij is 9 weken en kon alleen met een tepelhoedje aanhappen. Uiteindelijk overgestapt op kolven en na week 8 gestopt.
Vandaag deed ik huid op huid en hapte hij in eenkeer aan! Genoot intens van dat moment!
4 jaar geleden
Nee dat is geen probleem ! Ze is "al" 2 maanden en overdag maakt ze dat wee ...
Bij ons gaat het ook zo. Sinds hij 2 weken oud is slaapt hij de nachten door van 22.00/23.00 tot 06.00 soms iets eerder wakker voor z’n voeding.
Als hij ook maar iets langer slaapt dan 06.00 merk ik wel dat ik smorgens een harde borst heb vanwege melk ophoping wel vervelend. Overdag drinkt mijn zoontje ook om de 3/4 uur, nu met deze warmte om de 2 uur vaak maar komt ook omdat hij idd niet veel slaapt overdag
4 jaar geleden
Wij gaan maandag, ik hoop zo dat het helpt! Hij is vandaag bijna de hele da ...
Jah echt, haar darmen zijn nu ook ontspannender, ze poept veel vaker enzo! draagzak al geprobeerd? Eerste keer hier vond ze het niet zo leuk, maar een week daarna weer geprobeerd en ze valt binnen 2 minuten in slaap als ik wandel☺️
4 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Jah echt, haar darmen zijn nu ook ontspannender, ze poept veel vaker enzo! ...
Draagzak was een hel! Gillen, krijsen en geluiden die we niet eerder gehoord hadden.
Hij heeft 13 juli een echo voor zijn heupen, (heupafwijkingen komen voor in mijn familie) we wilden dat afwachten voor het geval dat