415 Reacties
4 jaar geleden
Super blij verrast net! Meneer om 21:15 uur voor het laatst de fles gehad en om 21:45 uur naar zijn wiegje gegaan. Ik dacht dat hij zich tussen 02:00 a 03:00 uur zou meiden... Hoor ik hem wakker worden, kijk op de klok... 04:45 uur!!! Betekent dat hij 7 uurtjes heeft doorgeslapen. Echt super!
4 jaar geleden
Net voor het eerst met z'n drietjes uit eten geweest en het ging super goed 😃 heerlijk uitjes
4 jaar geleden
Ons kleintje die hele gesprekken voert met dr babygym 😍 dit doet ze nu al een week 🥰
4 jaar geleden
Als mama weer een emotionele bui heeft en je weer opgevrolijkt wordt door de lach van je 9 weken oude dochter 😍
4 jaar geleden
Reactie op MyrtheV
Wat fijn! Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Was meer een gevoel dat ik dacht dat het nu wel zou lukken. Hij gaapte en toen heb ik hem snel boven gebracht. Benieuwd of het morgen weer gaat lukken 😅
4 jaar geleden
Voor het eerst uit eten geweest en ze was super lief 🥰. Lekker de fles gedronken en bij ons op schoot om zich heen zitten kijken. Super afsluiting van mijn verlofperiode 😄
4 jaar geleden
Mijn zoontje vind het overdag maar niks om naar bed gebracht te worden. Maar eventjes zingen en over zijn bolletje aaien en zijn oogjes vallen dicht. Zo mooi hoe hij zich door me laat kalmeren 🥰
4 jaar geleden
Ik ben zo blij! Mijn zoontje Noah word aanstaande dinsdag 13 weken..
De eerste weken dachten we dat Noah een iets minder makkelijke baby was.. voor ons gevoel heerste het huilen meer dan een rustige baby.. nu achteraf met wat meer ervaring is hij niet "lastig" geweest.. het was onze eigen zoektocht wie je ook letterlijk nodig hebt om uit te zoeken waarom noah huilt.. en omdat je zelf meer stress ervaart omdat het de 1e is, voelt het allemaal heftiger.. ik heb eigenlijk een heel makkelijk en vrolijk ventje;
Slaapt sinds een paar dagen van 19:30 tot 7:00 met nog maar 1 of zelfs geen 1 keer een speen brengen of voeding! Vannacht zelfs helemaal niet!
"Klaagt" amper als ik ergens ben en hij is moe, blijft lachen en ik kan hem zo slapend uit de maxicosi overleggen in bed zonder dat hij wakker word (gebeurde de eerste weken wel)
Slaapt sinds een paar dagen nu ook overdag weer een paar uurtjes na elkaar terwijl hij zelfs zon lange nacht achter de rug heeft (deed hij afgelopen weken bijna niet meer)
Is zoooo vrolijk, lacht naar alles en iedereen! Moppert een paar keer als iets genoeg is en geeft zich dan ook meteen over aan de slaap zodra ik op zijn gemopper reageer ♥️
Begrijp me niet verkeerd, leg hem normaal wakker in zijn bedje bij de eerste signalen, maar soms zit je in een situatie dat je dat even niet kunt.. en waar noah eerst overstuur kon raken of daardoor de slaap niet meer kon vatten doet hij dat nu dus zoooo goed! Ben zo trots op hem 🥰
Nu ik dit lange verhaal schrijf besef ik me dat al die "verschillen" die ik schrijf heel warrig beschreven zijn en ergens zou je de afgelopen 3 maanden bij ons in huis moeten hebben gewoond om deze verschillen te kunnen visualiseren🤣
Anyway ik ben gewoon zo blij dat hij echt zo'n gemakkelijk ventje is geworden waar vooral slaap zo lekker bij loopt en zijn vrolijkheid die zo enorm is 🥰
**wetende dat het doorslapen uitzonderlijk is en dus niet "normaal"
** wetende dat alles een fase is en hij zo weer de boel door de war kan gooien 🤣
Maar ik geniet even heel hard ♥️
4 jaar geleden
Na weken lang proberen snapt Rosan (13 weken) eindelijk hoe kiekeboe werkt hahaha. Hiervoor draaide ze gewoon haar hoofd weg als ik iets voor mijn gezicht hield lol, nu trekt ze het shirt waarmee ik het deed weg😂