415 Reacties
4 jaar geleden
Even een trots momentje 🥰 na bijna 16 weken ingebakerd te slapen heeft ze vanacht voor het eerst met losse armpjes geslapen 😍 van 10 tot 10!
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Mijn eerste verjaardag als mama kan niet meer stuk! 🤩
Gefeliciteerd!
4 jaar geleden
Vandaag zelf zijn speen in zijn mond gestopt en nog eens heerlijk in mijn armen in slaap gevallen tijdens de fles. Hij is zo goed met in zijn bedje slapen dat hij bij ons niet meer in slaap valt, wat ik toch soms mis. Lekker genoten van zijn slapende gezichtje en de warmte in mijn armen 😍
Ook heerlijk om te zien hoe hij in zijn sas is en lacht als we hem complimentjes geven of zijn gegrom nadoen! En hoe zijn huilbuitje vandaag stopte toen ik hem aan mijn moeder overdroeg; opeens een big smile... Oma supertrots natuurlijk 😂
4 jaar geleden
Reactie op Anneb
Ik ben zo blij! Mijn zoontje Noah word aanstaande dinsdag 13 weken..
De eer ...
Precies dit zei ik vandaag ook tegen mijn man! Onze zoon is niet lastig hij is heel makkelijk en tevreden, lacht naar iedereen is dol op mensen. Wij vonden hem af en toe lastig omdat wij zelf aan het zoeken waren hoe en wat wanneer hij aan het huilen was.
Savonds hebben wij hier een standaard ritueel voor het slapen gaan (flesje, speentje, even vasthouden en in de slaapzak) Ik dacht laat ik dit ritueel vandaag weer eens proberen ook in de middag, en ja hoor hij heeft de hele middag door dutjes gedaan IN BED (wel in papa en mama’s kamer) dat gebeurde voorheen ook niet alleen Savonds. Wij zijn trots 😍
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon van 15 weken probeert mij na te doen als ik huil zoals een wolf, ...
Ik vind het nu zo jammer dat je geen geluidsopnames kan posten haha
4 jaar geleden
Zo mooi hoe ons zoontje sinds 13 weken ineens mijn gezicht "gevonden" heeft net zoals zijn handen🥰 grijpt er volop naar (doei haren en sieraden🤣) en kijkt net zo intens als naar zijn handen, heerlijk 🥰
Wanneer beginnen ze eigenlijk met schaterlachen? Die van mij heeft de korte "brabbels/lachjes" ontdekt en ging ineens sinds vorige week over naar alleen maal gillen 🤣 wel van plezier dan he haha..
Maar ik wacht met smart op die schaterlach
4 jaar geleden
Reactie op Anneb
Zo mooi hoe ons zoontje sinds 13 weken ineens mijn gezicht "gevonden" heeft ...
Hier had ze die vorige week voor het eerst (14 weken) en vandaag voor de tweede keer
4 jaar geleden
Ik ben zo trots, ze doet de laatste weken zo ontzettend moeilijk met slapen en vandaag eindelijk lijkt ze het te snappen en geeft ze zich er aan over. Net ging ze zelfs lachen naar me toen ik haar weg legde. Nou normaal was het gelijk brullen. Ze is vandaag precies 17 weken.
4 jaar geleden
Ik heb zoveel leuke nieuwe momentjes met kleine Nick (14wk) mogen meemaken de afgelopen dagen, dat ik gewoonweg niet weet welke foto ik moet kiezen. 🥰 Zijn eerste keer “zwemmen” in de babyfloat buiten in het badje, zijn nog verdere bewustwording van handjes en voetjes, het echte “kraaien” wanneer hij reageert op speelgoed om hem heen of op ons, dat hij al begint te lachen als wij een glimlach opzetten, het feit dat ik zijn nekje al een stuk minder hoef te ondersteunen als ik hem vast heb aangezien meneertje dit al veel beter zelf kan... Of alleen maar het feit dat ik mijn draai beter heb gevonden als ik van tevoren dacht dat ik zou kunnen... Ik ben zo’n trotse mama 🤗❤️
4 jaar geleden
Onze zoon besliste zaterdag uit het niks om te gaan omrollen. De dag ervoor merkte ik dat hij wat meer op zijn zij lag met momenten, maar zaterdag rolde hij ineens een paar keer door van rug naar buik. Het kostte hem nog wel wat moeite, maar vandaag deed hij het zo vlot en snel elke keer dat ik hem heel goed in de gaten heb moeten houden. Zo leuk om te zien hoe snel hij dat ineens heeft opgepikt. Hij wordt echt groot...
Nadeel: hij wil nu ALTIJD rollen. Ook als hij doodmoe is en zou moeten slapen. 😶
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon besliste zaterdag uit het niks om te gaan omrollen. De dag ervoor ...
Pff dat rollen is zo leuk om te zien... maar zó irritant als je bezig bent met iets anders 😤
4 jaar geleden
Zo enorm trots op onze kleine man! Gewoon geslapen van 18.45 uur tot 6.30 uur ❤️ Al een tijdje dronk hij de laatste fles rond 22.30 uur amper op (70-80ml) en was dan ook amper wakker te krijgen... Ik denk ik ga eens kijken wat er gebeurd als we hem overslaan en hij slaapt dan gewoon lekker door! Dat betekend dat mama voortaan ook weer lekker op tijd te bed kan 🙈
4 jaar geleden
13 aug vorig jaar werd er een blastocyst teruggeplaatst in mijn buik. Was onze 3e cryo tp van de 1e ivf. We zeiden nog tegen elkaar; dit wordt 'm gewoon. En kijk nu eens. Vandaag precies jaar later en kijk ons mooie wondertje en bundeltje geluk. Wordt met de dag verliefder 🥰