36 Reacties
3 jaar geleden
Wij doen hem nogsteeds wel in het badje maar dan zittend dat vind hij ook het leukst, liggend kan ook echt niet meer ! Wat worden ze groot.
Maar zittend in het badje is bij ons best wel een succes .
Wat een prachtige foto hihi met een grote helm op! En wat ziet ze er mooi uit in de kleertjes !!
3 jaar geleden
Wij gebruiken een badring. Deze zit met zuignappen vast op de grond. Hij kan nog niet zelfstandig zitten maar zit in de badring net zo goed als in de kinderstoel.
Wij hebben ook wel eens het babybadje op de grond gezet echter moet je hem dan vast blijven houden, wordt alles kleddernat (jezelf in je kleren) en heb je geen handen meer vrij om hem te wassen. Onze voorkeur gaat dus uit naar de badring tot hij zo stabiel zit dat hij zelf in het babybadje rechtop blijft zitten.
(Dochter van 5 kan trouwens ook nog zittend spelen in het babybadje dus het babybadje kan zo toch nog langere tijd gebruikt worden)
3 jaar geleden
Reactie op DPN
Met een badring, gewoon onder de douche 😃
Dat doen wij ook inderdaad. Eerder hield mijn man of ik haar vast, maar ze begon steeds meer te draaien en te grijpen naar van alles, dus dat vond ik een beetje eng worden. Nu speelt ze lekker, zittend in haar badring. ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Shelly25
Wij doen hem nogsteeds wel in het badje maar dan zittend dat vind hij ook h ...
Haha dankjewel, ze rijdt altijd mee met de fietskar, dus we wouden dat ze veilig mee kan.
3 jaar geleden
Reactie op DPN
Haha ja hier precies hetzelfde. Vooral met zo’n ingezeept lijfje... Ik ben ...
Hahahaha, nou, ik kan gewoon douchen naast haar. We hebben twee douches naast elkaar (goed vooruit gedacht 🤭), heel blij mee. Mijn douche eerder uit, snel afdrogen en badjas aan en dan haar onder de douche vandaan halen. Ben ik zelf ook klaar idd!
3 jaar geleden
Wij wisselen af; ene keer zittend in zijn badje en andere keer met een van ons onder de douche. Gewoon lekker in mijn armen. Hij krijgt meer water op zich dan ik, maar heb het ervoor over haha.
Je hebt speciale lange washandjes als je bang bent voor weinig grip op het natte lijfje.
3 jaar geleden
wipper naast de douche, lekker samen douchen en dan baby in de wipper met warm kleedje en zelf afdouchen