36 Reacties

3 jaar geleden

Met een badring, gewoon onder de douche 😃

3 jaar geleden

Badje op de grond en laten zitten erin om te douchen en als me partner er is dan of met mij of met me partner samen.

3 jaar geleden

Mijn man houdt hem vast onder de douche en dan douchen ze samen. Gaat prima en hij vindt het prachtig 😊

3 jaar geleden

Wij doen hem nogsteeds wel in het badje maar dan zittend dat vind hij ook het leukst, liggend kan ook echt niet meer ! Wat worden ze groot. Maar zittend in het badje is bij ons best wel een succes . Wat een prachtige foto hihi met een grote helm op! En wat ziet ze er mooi uit in de kleertjes !!

3 jaar geleden

Die van ons gaat gewoon mee onder de douche. Vaak ook met haar grote broer erbij. Dan spelen ze samen lekker op de grond. Moet wel zeggen dat ze al ruim twee maanden kan staan en kruipen.

3 jaar geleden

Ik ga zelf met Given zitten in de douche en zet hem op een verschoonmatje dan stroomt dan lekker vol met water en kan hij spetteren en mama houdt hem in de gaten haha

3 jaar geleden

Wij gebruiken een badring. Deze zit met zuignappen vast op de grond. Hij kan nog niet zelfstandig zitten maar zit in de badring net zo goed als in de kinderstoel. Wij hebben ook wel eens het babybadje op de grond gezet echter moet je hem dan vast blijven houden, wordt alles kleddernat (jezelf in je kleren) en heb je geen handen meer vrij om hem te wassen. Onze voorkeur gaat dus uit naar de badring tot hij zo stabiel zit dat hij zelf in het babybadje rechtop blijft zitten. (Dochter van 5 kan trouwens ook nog zittend spelen in het babybadje dus het babybadje kan zo toch nog langere tijd gebruikt worden)

3 jaar geleden

Hier gaat hij ook mee onder de douche of hij gaat in een 'badstoel', dit vindt hij geweldig. Zo kan ik ernaast staan en zelf douchen.

3 jaar geleden

Reactie op DPN

Met een badring, gewoon onder de douche 😃
Dat doen wij ook inderdaad. Eerder hield mijn man of ik haar vast, maar ze begon steeds meer te draaien en te grijpen naar van alles, dus dat vond ik een beetje eng worden. Nu speelt ze lekker, zittend in haar badring. ☺️

3 jaar geleden

Wij zetten baby in een Ikea kinderstoel onder de douche. Kan je ook iets leuks op t blad zetten te spelen.

3 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Wij doen hem nogsteeds wel in het badje maar dan zittend dat vind hij ook h ...
Haha dankjewel, ze rijdt altijd mee met de fietskar, dus we wouden dat ze veilig mee kan.

3 jaar geleden

Wij nemen hem mee op de arm onder de douche. Ik was hem eerst met de wasolie op het kussen en dan bij papa op de arm in de douche.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Dat doen wij ook inderdaad. Eerder hield mijn man of ik haar vast, maar ze ...
Haha ja hier precies hetzelfde. Vooral met zo’n ingezeept lijfje... Ik ben zelf vaak ook gelijk gedoucht met kleren en al door al haar gespetter haha 😅

3 jaar geleden

Reactie op Coco88

Wij zetten baby in een Ikea kinderstoel onder de douche. Kan je ook iets le ...
Dat doen wij ook! Alleen zonder blad maar wel handig dat we dan niet hoeven bukken 😁

3 jaar geleden

Reactie op DPN

Haha ja hier precies hetzelfde. Vooral met zo’n ingezeept lijfje... Ik ben ...
Hahahaha, nou, ik kan gewoon douchen naast haar. We hebben twee douches naast elkaar (goed vooruit gedacht 🤭), heel blij mee. Mijn douche eerder uit, snel afdrogen en badjas aan en dan haar onder de douche vandaan halen. Ben ik zelf ook klaar idd!

3 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Haha dankjewel, ze rijdt altijd mee met de fietskar, dus we wouden dat ze v ...
Haha! Goed bedacht, het ziet er goed beveiligd uit 😀

3 jaar geleden

Wij wisselen af; ene keer zittend in zijn badje en andere keer met een van ons onder de douche. Gewoon lekker in mijn armen. Hij krijgt meer water op zich dan ik, maar heb het ervoor over haha. Je hebt speciale lange washandjes als je bang bent voor weinig grip op het natte lijfje.

3 jaar geleden

Gewoon een badzitje kopen en in de douche zetten en afsproeien maar 😁 wij hebben wel een douche met bak dus meestal heb ik wel een laagje water erin ze vind de douche vaak leuker dan het bad, wij hebben beide.

3 jaar geleden

Wij gebruiken een douche washand voor babies. Deze washand loopt verder door waardoor je de baby met meer grip onder de douche vast kan houden

3 jaar geleden

wipper naast de douche, lekker samen douchen en dan baby in de wipper met warm kleedje en zelf afdouchen