36 Reacties

3 jaar geleden

Hier de Chicco bubble nest, echt een ideaal ding😍

3 jaar geleden

Lekker zittend laten in het badje. Onze dochter vindt het geweldig. Lekker spatteren enzo. Of mee in de armen onder de douche of op verschoonkussen en ik erbij zitten. Ik lees ook veel over een badring. Maar is dat niet slecht voor de heupen? Lijkt mij hetzelfde effect als een loopstoel etc?

3 jaar geleden

Lekker zittend laten in het badje. Onze dochter vindt het geweldig. Lekker ...
Onze badring is gewoon een zitje wat je op de bodem van het bad plakt. Dus ze zitten gewoon op de billen met de beentjes vooruit ze kunnen alleen niet onderuit glijden of omvallen.

3 jaar geleden

Reactie op Jolinda1

Dat past jammer genoeg niet in men douche

3 jaar geleden

Reactie op Joni-24

Wij gebruiken een douche washand voor babies. Deze washand loopt verder doo ...
Heb je een foto

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hahahaha, nou, ik kan gewoon douchen naast haar. We hebben twee douches naa ...
Dát is pas luxe 🤩😱

3 jaar geleden

Reactie op Jolinda1

Wij hebben ook deze. Is ook als klein stoeltje te gebruiken zonder lange poten. Dit is wel een fijn als je alleen gaat douchen met je kind. Even in een laagje water laten liggen. Je zelf snel afdrogen en dan alle handen vrij voor je kleine.

3 jaar geleden

We douchen met haar samen of zetten haar in haar bad en doen haar badje in onze grote bad. Bad spelletjes erbij. Zo speelt ze en aan het eind douchen 15 minuten ongeveer. Nu in de winter douchen we haar om de 2 dagen.

3 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Heb je een foto
Wij gebruiken het ook wanneer we samen douchen.

3 jaar geleden

Wij hebben zo'n eetstoel van Ikea, zo'n witte. Kost niks en die stoel is plastic dus kan onder de douche. Hij vind het geweldig hier!

3 jaar geleden

Hydrofiel doekje in de douche en dan kindje er op laten zitten. Geen kans dat ze dan uitglijd. Speeltjes er bij, vind ze hartstikke leuk.

3 jaar geleden

Wij hebben een flexibel badje van Stokke via Marktplaats gehaald en zetten deze in de douche op de grond. Antislip bodem dus glijdt niet snel. Ik zit ernaast op de grond

3 jaar geleden

Ik was zelf ook op zoek naar iets, denk dat ik voor deze ga, heb je zelf ook plezier van 😉

3 jaar geleden

Even in de bumbo stoel erbij. Niet te lang en moet al wel een beetje kunnen zitten.

3 jaar geleden

Opla badje, ik vind hem heel handig en mijn zoontje geniet ervan!

3 jaar geleden

Wij hebben een Stokke opvouwbad xl gekocht en een badring. De badring kan los in de douche gebruikt worden maar past ook in het bad. Wanneer we het bad niet gebruiken, is deze makkelijk op te vouwen en weg te zetten! Soms doen we een klein laagje water in het bad en ligt de kleine lekker op zijn buik te spetteren in het water.