20 Reacties
3 jaar geleden
En heeft hij geen koorts? Hier ook 2 weken geleden hetzelfde verhaal, en het bleek het een oorontsteking te zijn. Hij weende door de druk op zijn oren, die erger werd als hij neergelegd werd
3 jaar geleden
Ja zou toch even checken of het geen oorontsteking is. Ik heb ook wat zware nachten achter de rug, onze kleine is verkouden. Sterkte ❤
3 jaar geleden
Hoi mama,
Wat heftig en pittig voor jullie en de kleine! Maar als hij daadwerkelijk maar 1 uurtje per nacht slaapt en de rest van de tijd huilt/krijst zou ik toch eventjes iets “medisch” uitsluiten.. ik denk persoonlijk niet dat dit nog met een sprong te maken heeft, of een combinatie met een sprong. Succes en sterkte! ❤️
3 jaar geleden
Hier was het ook snel veel beter, eens de druppeltjes in zijn oortjes hun werk deden hadden we opnieuw een heel ander kind. Dus ik zou het inderdaad even laten nakijken bij de dokter. Zeker als hij zo veel weent, wil toch zeggen dat hij echt ergens last van heeft.
3 jaar geleden
Onze zoon is net 10 maanden en heeft 2 weken doorgeslapen (23 tot 6u30). Het was echter van korte duur. Elk uur is hij wakker... huilen, roepen, friemelen... overdag slaapt hij ook veel slechter terug. Wij zijn kapot... hij was huilbaby en vind nog steeds heel weinig rust komt overdag constant aan mijn voeten liggen om te zeuren en te huilen. Ik ben het zo moe. Als ik hem nog maar hoor gillen dan komt al mijn haar recht. Ik zou willen meevolgen want ook wij zijn radeloos.
3 jaar geleden
Komen er tanden aan? Hier komen er 4 tegelijk en toen die door het bot heen moesten was het met name 's nachts drama.. zetpil was echt onze beste vriend
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Gewoon even een paar vragen om een en ander uit te sluiten:
* Kon hij voorh ...
* hij slaapt bij ons op de kamer in zn eigen bedje
*sliep altijd zelfstandig (soms een beetje huilen maar nooit langer als 5/10 min)
*overdag ene keer goed andere keer niet, maar over het algemeen de ochtend dutje gaat prima
3 jaar geleden
Ik denk echt sprong 7 hoor. Hier ook een bak ellende. Vannacht wel 12 keer wakker en alleen al tussen 6 en 7.15 uur werd ze 3 keer huilend wakker.
3 jaar geleden
Reactie op NesDmn
* hij slaapt bij ons op de kamer in zn eigen bedje
*sliep altijd zelfstandi ...
Onrust 's nachts kan ook te maken met te veel of te weinig dutjes overdag (volgens slaaptipsvoorbabys.nl). In hun ritme staat een kort ochtenddutje (45 minuten) en een lange middagdut van 2 uur. Het middagdutje is een belangrijk dutje omdat die het langste in stand blijft. Hier hadden er ook een meisje dat 's morgens heel vroeg wakker werd, vervolgens een probleemloos ochtenddutje deed en flut middagdutje. Hierdoor huilde ze ook vaak 's nachts, in haar slaap. Zo vreemd! En ik werd er wakker van, ook al lag ze op haar eigen kamer.
Tips gehad in een telefonisch consult en gaat echt stukken beter. En ze slaapt 's nachts stil en daardoor kan ik ook slapen! ☺️
3 jaar geleden
Wat moeilijk zeg en inderdaad heel frustrerend! Daar sta je dan hulpeloos midden in de nacht met een ontroostbare baby.
Mijn dochter is precies even oud. Gezien de leeftijd zou ik ook gokken op een sprongetje of tandjes. Kun je iets zien van bulten op het tandvlees of zelfs een glazig randje die al doorkomt?
Heeft je kleine al meerdere tandjes?
Slaapt hij in een slaapzak? Ik weet niet waarom maar na een aantal slapeloze nachten heb ik haar een grotere slaapzak aangetrokken en ze sliep al een stuk beter.
Ik hoop dat jullie beide gauw weer wat rust hebben en tot die tijd iedere minuut dat hij slaapt maar meeslapen, het huishouden en de was komt later wel weer!
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op mamavanbergen
Wat moeilijk zeg en inderdaad heel frustrerend! Daar sta je dan hulpeloos m ...
Slaapzak is een goede tip om te proberen om te veranderen. Mijn zoontje had wat jij beschrijft een paar maanden geleden en toen heb ik de mouwen aan zijn slaapzak geritst. Hij sliep meteen veel beter.
3 jaar geleden
Reactie op Jnw
Onze zoon is net 10 maanden en heeft 2 weken doorgeslapen (23 tot 6u30). He ...
Hier ook zo 😓
3 jaar geleden
Reactie op Iris_28
Slaapzak is een goede tip om te proberen om te veranderen. Mijn zoontje had ...
O jeetje wat is dit herkenbaar! En ook bij mijn was dat slaapzak een verandering want zijn slaapzak zat blijkbaar een beetje te krap 😁