14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb speciaal spul gezien bij de etos om het weg te halen maar was best aan de prijzige kant. Zelf ook met olie gedaan en na een keer daarna met de kam/borstel er doorheen en daarna was alles bijna weg.
3 jaar geleden
Wij hebben alles al geprobeerd en steeds komt het toch weer terug. Wij doen er dus niets meer aan. Volgens het cb heeft het te maken met overtollige talg productie en wordt het alleen maar erger als je er aan zit. Hij heeft het nu nog een klein beetje op zijn hoofd, hoop dat zijn haar het uiteindelijk helemaal zal bedekken.
3 jaar geleden
Reactie op Daantje7420
Gewoon wachten. Gaat vanzelf weg zegt men. Niet pulken!
Haha ja mn handen jeuken als ik er naar kijk! Vandaar de vraag ook, als er iets aan te doen is graag!
3 jaar geleden
Smeer iets van olie op het hoofdje. Ik heb thuis nog marjoleinolie liggen dus gebruik ik die nog altijd. Elke keer als er te veel van te zien is smeer ik wat olie en kam ik na een half uur alles eraf. Heb eens een keertje ook olijfolie gesmeerd. Werkte ook.
Komt wel regelmatig terug.
3 jaar geleden
Nog even er op terugkomend: bedankt! Bij Etos dr Leenarts bergzalf gekocht. Gisteren bij slapen gaan erop gedaan en vanmorgen met het kammetje alles eraf gekamd. Hoe veel, ongelofelijk! Meer dan ik dacht nog. En heel makkelijk, hij had er ook totaal geen last van dat ik er mee bezig was ook.
Super fijn!