91 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op ninama
O wat een opluchting ! Ik zat net nog te denken; moet ik hier nou toch wat ...
Ja pff.. ik vind het echt heel erg zwaar de nachten. Vooral als ik dr volgende dag moet werken.
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Hier ook al 2 nachten om de 2 uur! Pittig hoor!
Ja! Heel erg pittig! Vind ik ook
3 jaar geleden
Reactie op Lmk1990
Oh echt! Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb de afgelopen maanden ee ...
Ik heb het ook al verschillende keren gedacht maar toen kwam er niks. En nu zag ik het totaal niet aankomen. Echt niets gemerkt 😅 aan de nachtvoedingen ligt het niet , die zijn er nog genoeg 🤣
3 jaar geleden
Mijn zoontje is van 21 maart en ik geef nog steeds borstvoeding. Wel probeer ik te minderen, omdat ik graag een tweede wil. Sinds hij ruim 6 maanden oud is ben ik ongesteld geworden, maar het is wel onregelmatig. Ik word om de 6 weken ongesteld. Mijn zoontje komt nog vaak op een dag en ook ‘s nachts, ben benieuwd als die minder aan de borst drinkt mijn ongesteldheid normaler wordt
3 jaar geleden
Reactie op missande
Hebben jullie ook tepelfrunnikers🤣🤣 hij gaat tijdens het drinken steeds o ...
Jup! Het liefst valt hij al frunnikend in slaapt. Dit vond ik eerst geen probleem. Tot ik een melk blaar had op mijn tepel, en het frunniken me te veel pijn deed. Toen was het afgelopen!
3 jaar geleden
Reactie op missande
Hebben jullie ook tepelfrunnikers🤣🤣 hij gaat tijdens het drinken steeds o ...
Haha ja heel herkenbaar! Laatst ook een paar keer dat hij het ineens grappig vond om op m’n tepel te blazen en dan heel hard lachen 🤷♀️
3 jaar geleden
Ik geef ook nog steeds borstvoeding sochtends savonds snachts. Snachts vind ik het alleen steeds zwaarder worden (na 11 maanden gebroken slapen). Ik merk dat mijn tepels zo gevoelig zijn dat het vervelend en onaangenaam is. Normaal dronk ze 5 minuutjes en sliep ze verder, nu is ze na 30 minuten nog niet klaar en gaat ook niet slapen na de voeding. Vraag me af of mijn productie misschien te weinig is. Herkennen jullie dit?
3 jaar geleden
Reactie op Bib1
Ik geef ook nog steeds borstvoeding sochtends savonds snachts. Snachts vind ...
Herken dit wel, merk dat het beter gaat als hij overdag meer eet, vast voedsel dan. Wil hij niet altijd, dus soms wat pittiger in de nacht. Soms 3/4x wakker en relatief vrij lang drinken. Wel slapen erna. Ben nu zelf beetje aan t experimenten en bouw iets meer voedingsmomenten in met broodje, pap of tussendoortje extra. En vannacht daardoor (denk ik) maar 1x wakker. Nou, dat is al maanden niet meer voor gekomen! Ze gaan door alle ontwikkelingen (kruipen, optrekken, staan, lopen etc) zoveel meer verbruiken, dus meer nodig. Miss helpt bij jou ook? Duurt die periode al lang?
3 jaar geleden
Reactie op missande
Hahaha ik ga stuk 🤣 blazen en dan lachen, wat een boef! Heerlijk!
Hahah ja idd! Het is echt een boefje! En zelf ontzettend veel lol hebben dan
3 jaar geleden
Reactie op Bib1
Ik geef ook nog steeds borstvoeding sochtends savonds snachts. Snachts vind ...
Ik heb dit ook wel een tijdje gehad.. toen hij overdag minder voeding kreeg kwam hij idd ‘s nachts ook vaker.. sinds hij overdag goed eet en drinkt gaan de nachten ook beter.. ik heb ook het idee dat het niet alleen het eten is, maar ook het drinken. Dus ik bied nu overdag ook vaker ander drinken aan zoals thee, water of roosvicee
3 jaar geleden
Onze dochter is van 2 april en krijgt tijdens de werkweek nog 3 tot 5 keer bv, tijdens het weekend wanneer ze wil (lees: meer dan 3 tot 5 keer)
3 jaar geleden
Reactie op Project Lander
Onze dochter is van 2 april en krijgt tijdens de werkweek nog 3 tot 5 keer ...
Same here. Ze kruipt naar mij toe en trekt m’n trui omhoog en speelt een soort van kiekeboe tot ik m’n Bh omlaag trek😂