37 Reacties

3 jaar geleden

Wij houden hem voorlopig nog hoor. Zelfs een grondbox erbij gekocht....

3 jaar geleden

Al lang de deur uit 😅 op 4maanden denk ik weggedaan.

3 jaar geleden

Heb hem nog staan maar meer als opslag of als ik even de handen vrij moet hebben. Zoontje wil er eigenlijk echt niet in

3 jaar geleden

Wij hebben hem nog staan. Soms is het echt nog wel handig om onze 11 maand oude zoon erin te zetten. Al gebruiken we hem tegenwoordig voornamelijk om onze open trap te barricaderen zodat het ventje toch vrij kan rondkruipen als ik bv. eten maak in de keuken. 😅

3 jaar geleden

Wij hebben een nieuwe gekregen omdat die we hadden stuk was gegaan. Maar hebben de nieuwe boven op zolder gezet voor ooit een 2e maar ik mis hem niet. Moet er wel bij zeggen hebben een soort tafeltje waar ons zoontje in kan zitten anders zou ik de box ook wel missen

3 jaar geleden

Onze dochter heeft denk ik hooguit 8 uur in de box gelegen sinds de geboorte. Sinds afgelopen weekend uit elkaar gehaald.

3 jaar geleden

Net weggedaan. Zodra hij kroop niet echt meer erin gedaan..

3 jaar geleden

Wij hebben hem al heel lang weg. Hij heeft er bijna nooit ongelegen.

3 jaar geleden

Wij hebben de box nog staan. Ik vind het wel handig als ik bv moet gaan douchen of even dweilen, kleine speelt rustig in de box.

3 jaar geleden

Het verbaast me dat al zoveel hem weg hebben gedaan?! Wij hebben hem zeker nog staan. Ons zoontje word 1 april 1 jaar, hij vind het niet altijd even leuk, maar het zal wel moeten. Kan niet constant op hem letten als die rond kruipt. Hoe doen jullie dat dan als je er geen box meer hebt staan? Eerste wat ik doe als ik hem uit bedje haal is hem beneden in de box zetten om bijvoorbeeld z’n broodje te smeren of z’n melk klaar te maken..

3 jaar geleden

Nog staan! Altijd handig als je naar de wc moet en je bent alleen met de kleine...

3 jaar geleden

Mijn dochter vindt het heerlijk in de box... dus hier blijft hij voorlopig nog

3 jaar geleden

Hier staat hij nog maar dat is meer omdat ik over 2 maanden ga oppassen op mn pasgeboren nichtje.. nikki zit er nooit meer in eigelijk..

3 jaar geleden

Reactie op ****

Het verbaast me dat al zoveel hem weg hebben gedaan?! Wij hebben hem zeker ...
Hier gaat ze in de kinderstoel of even spelen op de grond.. Maar heb hem ook nog staan.. Als ik eten ga koken zit ze er nog in, vaak met 1 van haar zusjes 😂

3 jaar geleden

Onze box blijft voorlopig nog wel even staan. Mijn zoon van 10,5 maand moet er soms in als ik kook, douche of iets dergelijks. Hij zit er dan lekker in te spelen.

3 jaar geleden

Wij hebben de box met 6 maanden weg gedaan, hij werd op een gegeven moment alleen voor opslag gebruikt en ik begon me er aan te irriteren haha. Tot nu toe de box ook niet echt nodig gehad. Toen hij heel klein was sliep hij er vaak in, maar meer ook niet. Als ik iets in de keuken moet doen dan zit hij in de stoel met wat speeltjes naar mij te kijken. Voor de opentrap moeten we nog een trappen hekje kopen, die komt er binnenkort en voor de keuken ook een hekje. Dan mag hij van mij gewoon kruipen in het huis, ik heb niets staan op grijp hoogte ook niet als hij straks kan lopen. Niet echt bewust gedaan, maar dat was al zo.

3 jaar geleden

Half jaar geleden de deur al uitgedaan. Vond het maar een onding en baby ging er alleen maar in liggen krijsen.

3 jaar geleden

Wij hebben hem nog staan ze wordt 6 april 1, maar ik vind soms wel even lekker als ze daar even in speelt. Ze zit overal aan en moet er continue overal vandaan halen. Wel fijn als ze dan even in de box speelt!

3 jaar geleden

Reactie op Steph.K

Wij hebben hem nog staan ze wordt 6 april 1, maar ik vind soms wel even lek ...
Onze dochter wordt ook 6 april 1. Wij hebben de box ook nog staan. Kan ze daar nog even in spelen. En wat je zegt.. ze zitten nu echt overal aan 😂

3 jaar geleden

Ik heb m nog staan, wel ideaal als je even naar de wc moet, wil dweilen of de deur even open moet doen o.i.d. anders heeft ie zo een paar hondenbrokken in z'n mond of een paar planten omver getrokken 🙈😂