37 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een nieuwe gekregen omdat die we hadden stuk was gegaan. Maar hebben de nieuwe boven op zolder gezet voor ooit een 2e maar ik mis hem niet. Moet er wel bij zeggen hebben een soort tafeltje waar ons zoontje in kan zitten anders zou ik de box ook wel missen
3 jaar geleden
Het verbaast me dat al zoveel hem weg hebben gedaan?! Wij hebben hem zeker nog staan. Ons zoontje word 1 april 1 jaar, hij vind het niet altijd even leuk, maar het zal wel moeten. Kan niet constant op hem letten als die rond kruipt. Hoe doen jullie dat dan als je er geen box meer hebt staan? Eerste wat ik doe als ik hem uit bedje haal is hem beneden in de box zetten om bijvoorbeeld z’n broodje te smeren of z’n melk klaar te maken..
3 jaar geleden
Hier staat hij nog maar dat is meer omdat ik over 2 maanden ga oppassen op mn pasgeboren nichtje.. nikki zit er nooit meer in eigelijk..
3 jaar geleden
Reactie op ****
Het verbaast me dat al zoveel hem weg hebben gedaan?! Wij hebben hem zeker ...
Hier gaat ze in de kinderstoel of even spelen op de grond.. Maar heb hem ook nog staan.. Als ik eten ga koken zit ze er nog in, vaak met 1 van haar zusjes 😂
3 jaar geleden
Wij hebben de box met 6 maanden weg gedaan, hij werd op een gegeven moment alleen voor opslag gebruikt en ik begon me er aan te irriteren haha. Tot nu toe de box ook niet echt nodig gehad. Toen hij heel klein was sliep hij er vaak in, maar meer ook niet.
Als ik iets in de keuken moet doen dan zit hij in de stoel met wat speeltjes naar mij te kijken. Voor de opentrap moeten we nog een trappen hekje kopen, die komt er binnenkort en voor de keuken ook een hekje. Dan mag hij van mij gewoon kruipen in het huis, ik heb niets staan op grijp hoogte ook niet als hij straks kan lopen. Niet echt bewust gedaan, maar dat was al zo.
3 jaar geleden
Reactie op Steph.K
Wij hebben hem nog staan ze wordt 6 april 1, maar ik vind soms wel even lek ...
Onze dochter wordt ook 6 april 1. Wij hebben de box ook nog staan. Kan ze daar nog even in spelen. En wat je zegt.. ze zitten nu echt overal aan 😂