37 Reacties

3 jaar geleden

Hij staat hier nog hoor, niet meer permanent op vaste plek, hij staat op wieltjes dus rij hem zo weer tevoorschijn. Maar meneer gaat overal staan maar valt ook net zo snel weer en ik kan niet de hele dag naast hem staan om hem op te vangen. Dus al is mama even niet in de buurt, lees boven, wc of dergelijke, dan mag meneertje even in de box. Hij heeft het altijd wel fijn plekje gevonden, het wordt wel iets minder nu, maar ik ben blij dat ik hem nog heb! Geld ook voor boven, daar hebben we nog geen traphekjes helaas. Dus als ik douch of met de was bezig ben als vriendlief niet thuis is, mag hij met wat speelgoed zich even in zijn bed vermaken. Niks mis mee lijkt me 👌🏼

3 jaar geleden

Reactie op ****

Het verbaast me dat al zoveel hem weg hebben gedaan?! Wij hebben hem zeker ...
Als ik zijn brood smeer dan kruipt hij gewoon een beetje rond en speelt op de grond. Hij is steeds aan het kletsen dus kan precies horen wat hij doet en kijk regelmatig om het hoekje. En als hij stil is weet ik ook genoeg. 😂

3 jaar geleden

Wij gebruiken de box nog steeds. Ze is nu 11 maanden. Ik doe haar alleen erin als ik moet koken, opruimen of de auto moet omwisselen of haar eten moet klaarmaken. Want ze is een bandiet. Ze zit echt overal aan. Niks is veilig. 🤣

3 jaar geleden

Hier is hij al maanden de deur uit. We hebben een grondbox staan, maar ook die wordt op moment zelden gebruikt. Hij achtervolgt ons toch overal dus altijd in het zicht 😂

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook nog staan. Ideaal als je soms even wat moet doen en niet kunt opletten. Heb hem vanaf het begin gebruikt en hij kan zich er heerlijk in vermaken een tijdje, ideaal dus 😅😁

3 jaar geleden

Reactie op ****

De hele benedenverdieping is soort van baby veilig dus hij kruipt dan gewoon lekker rond of zit te wachten in zijn kinderstoel.

3 jaar geleden

Ik overweeg zelf ook om 'm op te ruimen. Ik gebruik 'm alleen als ik naar de wc moet. Volgens mij kan ik 'm dan ook wel in de kinderstoel voor de tv zetten. Koken en dweilen oid doe ik eigenlijk nooit als ik alleen met de kleine ben. Flesje maken en boterham smeren lukt nog wel, meestal komt hij er dan nieuwsgierig bij zitten ☺️

3 jaar geleden

Weg! Nooit veel gebruikt. Staat nu een Ikea kastje voor zn speelgoed en een tafeltje met stoeltje :)

3 jaar geleden

Bij ons staat nog altijd een grondbox, onze kamikaze dochter kan nog niet alleen gelaten worden ook al is ons huis voor zover mogelijk wel babyveilig... de kleine box was al snel weg, steeds protest als ze erin moest...

3 jaar geleden

Geen box gehad überhaupt. Waar gebruik je dat voor? Soort kooi voor baby's? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Karyokinese

Geen box gehad überhaupt. Waar gebruik je dat voor? Soort kooi voor baby's? ...
Om je baby veilig in weg te leggen en om in te spelen. Op de grond leggen om even iets te doen = constant wegrollen van de mat en ergens onder of tegen belanden. Dat was hier het geval. Plus een rondlopende kat. Voor de rest lag hij het vaakst gewoon op de grond met ons erbij, maar soms kon dat gewoon niet. Geen toezicht mogelijk = even in de box. Daarnaast was/is het voor onze zoon ook een plekje om met momenten gezellig te spelen. Nu minder omdat hij rondkruipt, maar toen hij jonger was vond hij zowel op de mat als in de box spelen erg leuk. Daar konden we dan weer speeltjes in ‘omhoog’ hangen.

3 jaar geleden

Bij ons gaat de box op zijn 1e verjaardag naar de schuur en maakt het plaats voor een ballenbak. Nu hij lekker kan kruipen wilt hij niet meer echt graag in de box

3 jaar geleden

Reactie op Karyokinese

Geen box gehad überhaupt. Waar gebruik je dat voor? Soort kooi voor baby's? ...
Bedankt voor dat (verkapte) waardeoordeel! Ik zou zelf niet weten hoe ik het zonder box had kunnen doen. Is jullie vloer van zachte matten? of is je baby niet ondernemend? of laat je je baby nooit even alleen? Daarnaast is het inderdaad nu gewoon een leuk plekje, waar leuke dingen staan en hangen om mee te spelen. Ze loopt er nu zelf in als ze even een boekje wil lezen of wil spelen... geen kooi hoor.

3 jaar geleden

Reactie op ****

Ik laat haar wel rondkruipen. Het ligt denk ik ook aan je huis. Bij ons zijn kabels buiten bereik, het ergste wat er gebeurt is dat ik net de was heb opgevouwen en ze dat allemaal weer omver gooit en door de kamer slingert, maar eerlijk gezegd maakt me dat niks uit als ze daardoor even stil is terwijl ik ontbijt kan maken 🙈

3 jaar geleden

We hebben de box nog staan. Fijn als je even naar boven of naar buiten moet. Onze dochter kan er soms wel een poosje zo leuk in spelen. Als ze er klaar mee is dan gaat ze staan en dan wil ze eruit

3 jaar geleden

Onze dochter van bijna 11 maanden ligt er nog dagelijks in. Heel fijn als ik mijn handen vrij moet hebben. En ze speelt er nog heel fijn in

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Hier is hij al maanden de deur uit. We hebben een grondbox staan, maar ook ...
Verkopen jullie die andere? Woonplaats? Grootte van de box?