8 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, heel herkenbaar! Mijn oudste is nu 7 en kreeg ook een bril na zijn tweede verjaardag. Zelf dacht ik dat hij ermee gepest zou worden, maar in tegendeel! In zijn klas nog 4 kindjes die ook een bril dragen. Het went allemaal en komt helemaal goed 🙂

2 jaar geleden

Mijn zoon droeg al een bril vanaf zn 3e incl pleister vanwege lui oog. Gelukkig zijn ze er zo vlot achter gekomen..leuk is anders, maar was wel blij dat zn oog geholpen werd. Hij is nu 11 en eroverheen gegroeid. Draagt al anderhalf jaar geen bril meer. Tegenwoordig is het allemaal heel anders dan vroeger om een bril te hebben. In de klas van mn zoon zit het vol met brildragers.

2 jaar geleden

Hoe zijn jullie daar dan achter gekomen, op zo vroege leeftijd?

2 jaar geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Bij mijn zoon was het een lui oog, waar hij inmiddels 2x aan geopereerd is

2 jaar geleden

Oogtest cb bureau

2 jaar geleden

Hier al de eerste keer naar oogarts geweest toen ze 7 maanden was. Ze had toen een etteroog die maar niet over ging. Toen viel me ook op dat ze met haar oogje wat scheel keek. Ik heb zelf al vroeg een bril moeten dragen en had ook een lui oog. Ik wou er dus zeker op tijd bij zijn. Toen zeiden ze dat ze inderdaad zagen dat haar ene oogje niet in orde was. Maar door haar jonge leeftijd stelde ze voor om terug te komen als ze 1 jaar oud was. Toen hebben ze terug gezien dat haar linker oogje niet oké was en hebben ze voorgesteld om nog af te wachten en te kijken wat haar oogje deed als ze 18 maanden was. Nu op de laatste controle bleek een bril toch nodig.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie's!

2 jaar geleden

Oogtest cb bureau
Ik ben al in geen maanden meer op het cb geweest en heb eigenlijk ook geen idee wanneer ik weer moet 🤔