28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Ja, we vliegen alleen niet met KLM.
Ja dan lekker een opvouwbare meenemen, scheelt je een hoop geld. Je kan ze ook huren he, op Markplaats vind je veel advertenties.

3 jaar geleden

Ook al mag je kinderwagen mee tot aan de gate bij sommige maatschappijen hoe ze hem vervolgens het ruim in pleuren word je daarna niet blij van 🤭. Wij zijn in dec weg geweest en had ook een goedkope buggy willen kopen Max 200 na lang zoeken toch de Joolz aer gekocht en geen moment spijt van. Super fijn en heel licht kan ook om de schouders gedragen worden en gebruik hem nu ook regelmatig voor sommige tripjes of als ik veel in de auto mee moet vervoeren en de kinderwagen te groot is ( wij hebben daarvan ook de joolz ). Ook super handig om de Joolz organiser aan het handvat te hangen. Ik zou naar de winkel gaan en het een en ander uit proberen dan merk je echt verschil dat heeft mij overgehaald haha😅 succes

3 jaar geleden

Ik heb tot nu toe alleen nog maar met KLM gevlogen met mijn dochter en daar ...
Prima oplossing toch? Wij vliegen ook bij voorkeur klm of gelijkwaardig en daar heb je idd deze voorwaarden. En als hij stuk uit het ruim komt blij met je reisverzekering ;-)

3 jaar geleden

Hi! Ik wilde de Joolz aer kopen omdet die ook mee zou mogen jn het vliegtuig. Ik heb KLM gebeld en zei vertelde mij dat deze 1,5 cm te lang is en dus niet mee mag. Omdat dit bij het cabine personeel bekend is wordt er dus op gecontroleerd... uiteindelijk ben ik toen voor de musty nexo gegaan. De enige reden om voor de joolz te gaan was dat hij mee zou mogen in de cabine.

3 jaar geleden

Reactie op Bloem95

Hi! Ik wilde de Joolz aer kopen omdet die ook mee zou mogen jn het vliegtui ...
Nou wat raar want de joolz aer is ingeklapt volgens mij kleiner. Althans dat vergelijk ik op internet. Wij hebben de aer gekocht omdat deze bij alle maatschappijen mee zou mogen als handbagage... dit is ons zo verteld bij de aankoop hiervan omdat er een certificaat bij zit....Ben benieuwd hoe dit zal gaan wanneer we gaan vliegen

3 jaar geleden

De yoyo (nogwat) is heel klein, compact en licht.. stuurt heel prettig.. vond hem zelf alleen mega duur dus heb zelf een andere buggy aangeschaft.

3 jaar geleden

Reactie op Vanessa-25

Nou wat raar want de joolz aer is ingeklapt volgens mij kleiner. Althans da ...
Dat werd mij in de winkel ook verteld.. echter zegt de vliegmaatschappij zelf wat anders.. ik baalde enorm

3 jaar geleden

Is de little dutch kinderwagen makkelijk en handig voor zowel op de fiets en het vliegtuig?