22 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben van het weekend een mutsy aangeschaft, erg fijne buggy en het valt mij mee hoeveel plaatst hij inneemt.
3 jaar geleden
Wij hebben een jay2 buggy , hier zijn wij erg tevreden over en is erg compact! Kijk maar eens een filmpje op YouTube dan kan je ook een beetje zien hoe compact die is als die is ingeklapt.
VRIEND
3 jaar geleden
Hamilton van bij Kruidvat. Licht, goed wendbaar, compact opvouwbaar met één hand!
3 jaar geleden
Reactie op Holamama
Wij hebben toen een kinderwagen set gekocht. Met zo’n bak en nu gewoon een ...
Heb ik ook... Zoek alleen iets compacters... Voor in de auto.. Heb nu apart onderstel en zitje in de auto.. Had vroeger een quinny bij m'n andere meiden, maar daar zijn nu ook ineens 110 varianten in 😂
3 jaar geleden
Reactie op Rosita-24
Wij hebben deze ook om deze reden gekocht klein, lichtgewicht en makkelijk ...
Is dit wat? Ik wilde deze ook aanschaffen maar zag alleen maar slechte recensies wat is jou ervaring? 😊
2 jaar geleden
Ik heb de Lionelo Emma Plus buggy. Het was even schakelen van mijn Easy Walker naar deze, maar ja… kleine kinderen worden groot 🤷🏼♀️ Dit is een heel fijn ding!
2 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Ik heb de Lionelo Emma Plus buggy. Het was even schakelen van mijn Easy Wal ...
Hi wat voor zak heb je in de kinderwagen? Die lijkt super lang 😊.
2 jaar geleden
Reactie op Daniela xm
Hi wat voor zak heb je in de kinderwagen? Die lijkt super lang 😊.
Deze, is 93 cm lang. Te bestellen bij bol.com 😄
2 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Deze, is 93 cm lang. Te bestellen bij bol.com 😄
Ooh super dankje ga gelijk even kijken
2 jaar geleden
Reactie op Marjolijnnnn
Wij hebben van het weekend een mutsy aangeschaft, erg fijne buggy en het va ...
Die hebben wij ook. Bevalt hier ook erg goed.
2 jaar geleden
Hamilton buggy! Soms bij Action of Kruidvat in de aanbieding. Degelijke buggy en erg gemakkelijk in gebruik.
Vraagje: ik heb dus deze buggy en vroeg me af of ik die ook mee kan nemen op de fiets. Iemand ervaring mee?