27 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Onlangs BMR vaccinatie gehad toevallig? Dat kreeg mijn dochtertje ook rode ...
Met hoeveel maanden krijgen ze die? Mijn zoontje is 14 maanden, hij moet volgende week weer 2 prikjes.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Arm kereltje (en arme mama)! Hoop voor jullie beide dat hij snel weer boven ...
Ja ben ten einde raad...🙈
3 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Zou vijfde of zesde ziekte kunnen zijn, https://www.24baby.nl/baby/gezondhe ...
Dit zou het heel goed kunnen zijn. Want een week/anderhalf week daarvoor in het ziekenhuis geweest met hoge koorts.....
3 jaar geleden
Reactie op SPolat
Hier ook bij de bmr vaccinatie rode bultjes gekregen en ook koorts na 8 a 1 ...
Ik denk niet dat hij die al gehad heeft en dan had het al veel eerder op moeten treden. Zijn laatste vaccinatie was toen die 10 maanden was ongeveer.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Bij 14 maanden, dan krijgt volgende week BMR en MenC (Meningokokken C-ziekt ...
Oh dan moet hij die inderdaad volgende week.. he gaan we weer.😪😔 bedankt voor de info!
3 jaar geleden
Reactie op MamavanJoey
Oh dan moet hij die inderdaad volgende week.. he gaan we weer.😪😔 bedankt ...
Sterkte alvast... Misschien hebben ze op het CB wel een tip voor je? Durf het bijna niet te zeggen, maar mijn dochtertje heeft nog nooit een verkoudheid of ontsteking gehad. Vrees dat, wanneer ze straks naar de PSZ gaat, het wel feest zal gaan worden. Jouw ventje heeft nu tenminste al een hele boel antistoffen aangemaakt moet je maar denken 😉
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Sterkte alvast... Misschien hebben ze op het CB wel een tip voor je? Durf h ...
Ja het is ook sinds die kdv gaat.🙈 Eerste 8 maanden was hij ook nog nooit ziek geweest haha en toen begon het.😋 Bedankt! Ik ga het zeker even bespreken met CB
3 jaar geleden
Reactie op MamavanJoey
Dit zou het heel goed kunnen zijn. Want een week/anderhalf week daarvoor in ...
Toevallig vorige week de 6e ziekte hier gehad ons zoontje is net 14 maanden eerst 2 a 3 dagen 40,5 na q dagen vlekjes op de romp voor de zekerheid naar de dokter geweest omdat ik hoogzwanger ben.. 6e ziekte zit meestal alleen op de romp. Als je de huid strak wrijft moeten de vlekjes weg trekken zo niet zou ik toch even bellen. Bij ons zag het er heel anders uit..
3 jaar geleden
Reactie op Emwn
Toevallig vorige week de 6e ziekte hier gehad ons zoontje is net 14 maanden ...
Ah oke, misschien dan morgen toch even naar de dokter, ook omdat die hiervoor steeds kwalen had. Na de koorts hoeveel dagen duurde het toen de vlekken op treedde
3 jaar geleden
Hier ook heel erg gehad vorige week. Begon aan de rechterkant van het gezicht, rood, oogde beetje gezwollen, ook boven en onder zn oog, dacht aan oogontsteking dus huisarts gebeld maar gezien vrolijke jongen en geen koorts mochten we het aankijken.
Ook flinke plekken op wang.
Paar dagen flink Bepanthen baby zalf gesmeerd en zag heel snel vermindering, smeerde 3 a 4 keer per dag.
Daarna was die kant over en toen begon de linkerkant, ook nu weer 3 dagen aan het smeren en bijna helemaal weg.
Zag wel dat hij opeens 4 kiezen heeft, misschien heeft dat er ook voor gezorgd ☺️