Mijn zoontje heeft over zn hele lichaam dit soort bultjes, iemand hier ervaring mee?
Ook is hij om de haverklap helemaal bont in z'n gezicht, waarvan nu ook wondjes bij zijn mond, doordat het vochtig wordt door speeksel etc.
Hij heeft erg vaak wat de laatste tijd.
Begon met oorontsteking, na een kuur en een week dat het goed ging begon de hoge koorts weer.
Toen nog ziekenhuis geweest, en weer een kuur....
Daarna steeds heel erg piepende ademhaling en nu dit na weer een kleine verkoudheid.
Wordt er beetje moe van.😳
Op de opvang ging wel hand voet mond ziekte ofzoiets rond. Ik dacht zelf idd 6e ziekte, maar de opvang gaf aan dat er meerdere kindjes waren met die klachten. Het was gisterochtend al een stuk minder gelukkig. Ik hou het wel in de gaten, ben wel even klaar dat er constant wat is haha.
Het gaat heen en weer... geen bultjes meer over zijn lichaampje, maar de bontheid in gezicht schommelt wat maar is nooit meer dan week goed.. heel vervelend
Jeetje, wat heftig zeg! Ik heb niet alle reacties teruggelezen, maar heb je al aan een (voedsel)allergie gedacht. Kan ook komen door parfum, wasmiddel, zeep, huisdieren, noem het maar op. Sterkte in ieder geval!