211 Reacties

3 jaar geleden

Ah geweldig! Ik heb ook al 1 besteld. Die van jou lijkt echt proffesioneel ;) denk dat die van mij wat simpeler wordt.. haha.

3 jaar geleden

Zo schattig om te zien !! Ik heb de cake smash fotoshoot gepland staan op 24 maart , ik heb precies dezelfde cupcake besteld voor deze shoot 😍. Hoop dat mijn foto's net zo prachtig worden als die van jou!

3 jaar geleden

Wauw, wat mooi!

3 jaar geleden

Ik wil dit in de week van zijn verjaardag zelf proberen. Als je tips hebt die je zelf hebt ondervonden, graag! 🥳😉

3 jaar geleden

Die van ons staat gepland op 20 maart! 😍 mag ik vragen van waar de roze tutu rok komt? ❤️

3 jaar geleden

Wij hebben lekker zelf een cakesmash fotoshoot gehouden🤗

3 jaar geleden

Wij doen geen cakesmash maar hebben morgen wel een gewone fotoshoot gepland staan voor zijn 1e verjaardag. Lijkt me leuk om echt mooie foto's van ons gezin te hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Melaniedewi

Wij hebben lekker zelf een cakesmash fotoshoot gehouden🤗
Wij gaan ook zelf thuis wat doen. Collega bakt een cake en wij hebben al wat versiering klaar liggen

3 jaar geleden

Hier ook zelf een "cakesmash" gedaan met een mini slagroomtaartje..

3 jaar geleden

Reactie op sofiekn

Die van ons staat gepland op 20 maart! 😍 mag ik vragen van waar de roze tu ...
Ik heb dit als setje via marktplaats gekocht. ik had via ali besteld, maar die kwam maar niet. Uiteindelijk geannuleerd, maar vd week hebben ze hem alsnog verzonden 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Baby Versteynen

Ik wil dit in de week van zijn verjaardag zelf proberen. Als je tips hebt d ...
Zorg dat de taart goed zacht is, dat ze er in kunnen knijpen. Zorg dat je de foto's laag maakt en iemand op even laag niveau gek doet /aandacht trekt. Als ze de taart niet goed slopen, snij een stuk af en geef t in de handen.

3 jaar geleden

Wij gaan zondag shooten! Ik ben zelf (hobbymatig) taarten-bakker dus ik heb er helemaal zin in om het hele weekend hieraan te besteden haha!

3 jaar geleden

Wij gaan een voor ons gave fotoshoot doen bij een fotograaf die fine art fotografie doet 😍 eerst van de kleine alleen en daarna van ons als gezin. Cakesmash doen we misschien zelf nog , maar weet ik nog niet zeker 😂

3 jaar geleden

🥰

3 jaar geleden

Wij zijn in januari geweest omdat Mik toen officieel 1 geworden is. Hij is prematuur geboren en 16 april wordt hij, gecorrigeerd 1 😅. Ik volg ook deze groep omdat hij qua ontwikkeling dus ook wel echt gelijk loopt met jullie kindjes en ik het fijn vind alle informatie en tips te lezen ☺️. Wij hadden nog wel een zitje nodig tijdens de shoot, omdat hij toen nog niet kon zitten.

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag een cakesmash gedaan onwijs leuk om te doen onze zoon heeft er ook erg van genoten haha. We maken er uitnodigingen van voor zijn verjaardag

3 jaar geleden

Reactie op Zoe-Ann

Wij hebben vandaag een cakesmash gedaan onwijs leuk om te doen onze zoon he ...
Geweldig. Ik heb wat foto's bij Roos voorbij zien komen. Zo toevallig. Ik heb daar ook al een shoot gedaan en zou daar ook de cakesmash doen, maar vriend van me wilde het graag doen (ook fotograaf in die stad, dus wellicht ken je hem) Deze shoot bij Roos gedaan

3 jaar geleden

Oh wauw mooie foto! Staat bij ons op de planning 20 maart. Ik ben benieuwd!

3 jaar geleden

Geweldig. Ik heb wat foto's bij Roos voorbij zien komen. Zo toevallig. Ik ...
Wat een schatje heb jij! 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Evi Lynn wordt over twee weekjes 1 jaar! Vanmiddag de cakesmash gedaan ♥️