211 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Baby_F
Neem jij ze lekker! Maar bedankt voor het aanbod son40!
Weet je het zeker ? Jij was eerst he !dus geef een seintje als je ze toch graag wil.
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Heb je insta toevallig? 😁🥰
Ja heb ik ! Ik wil even zeker weten dat baby-f ze niet wil, anders zijn ze voor jou. Hoe kan ik je vinden op insta ?
3 jaar geleden
Reactie op Serife
Hoi wat is een beetje normaal bedrag wat jullie hebben uitgegeven voor de c ...
Melkbad heb ik gedaan bij Roos Koman Ijmuiden.
Ik heb de cakesmash daar niet gedaan. Die heb ik bij Ed Geels Fotografie gedaan, samen met een kleine normale shoot. Prijs durf ik niet te zeggen wat normaal is aangezien het een vriend van me is en ik korting heb gekregen.
(Foto is een screenshot van een voorbeeldfilmpje via computer)
VRIEND
3 jaar geleden
Ja heb ik ! Ik wil even zeker weten dat baby-f ze niet wil, anders zijn ze ...
Nee nee, lekker aan mamavannova geven. Die is enthousiast vind ik leuk. Mijn man vind een cakesmash onzin... Dus dan zou het meer verjaardagdecoratie worden. Laat mamavannova dan maar een toffe fotoshoot/cakesmash houden. Komen ze beter tot hun recht :)!
3 jaar geleden
Ja heb ik ! Ik wil even zeker weten dat baby-f ze niet wil, anders zijn ze ...
kimmiee_nova 😁
3 jaar geleden
Geweldig. Ik heb wat foto's bij Roos voorbij zien komen. Zo toevallig. Ik ...
Wat grappig zeg ! Haha toevallig dan weer. Ben ook echt blij met alle foto's die ze maakt. En daarbij is ze ook echt leuk met die kleintjes ! Mayson was er niet meer weg te slaan hij wilde alleen maar bij haar zitten en knuffelen met haar....🤣🤣🤣
3 jaar geleden
Reactie op Zoe-Ann
Wat grappig zeg ! Haha toevallig dan weer. Ben ook echt blij met alle foto' ...
Aahhh schattig. Roos is super lief idd !
3 jaar geleden
Ooh mn foto's zijn binnen en ze zijn écht zoooo leuk 🥰
Normaal denk je, ik kies er een paar, klaar !ten eerste kreeg ik er al 40 😜 om uit te kiezen...en guess what....ze waren allemaal leuk. Ik kon niet kiezen🙈 Dus rib uit mn lijf.....
Maar ben er heel blij mee. Er zitten ook een paar portretfoto's bij, met normale kleding.
3 jaar geleden
Ooh mn foto's zijn binnen en ze zijn écht zoooo leuk 🥰
Normaal denk je, ik ...
Om op te eten! Wauw wauw, wat gaaf! ☺️❤️
Wij hebben morgenvroeg de cakesmash! Heb net de taart opgehaald! Ben zo benieuwd wat ze er mee gaat doen! 😍
3 jaar geleden
Ik denk dat je voor een cakesmash fotoshoot al gauw 100 euro kwijt bent?
3 jaar geleden
Om op te eten! Wauw wauw, wat gaaf! ☺️❤️
Wij hebben morgenvroeg de cakesmas ...
Wat een toffe taart ! Waarvan gemaakt ? Op haar verjaardag mag ze natuurlijk ook haar taart zelf eten en deze ziet er erg smasherig uit 😊
3 jaar geleden
Reactie op Kim285
Wat was dit leuk zeg! Lastig kiezen idd uit al die geweldige foto’s! Veel p ...
Super leuk !!! Mooie setting hoor ! En lastig kiezen he 🙈