211 Reacties
3 jaar geleden
Wat een toffe taart ! Waarvan gemaakt ? Op haar verjaardag mag ze natuurlij ...
Oooh ik heb werkelijk geen idee! Heeft een vriendin gedaan! Ik kn het evt voor je navragen? Haha ik hoop dat ze er morgen lekker mee gaat smeren 😜
3 jaar geleden
Wat een toffe taart ! Waarvan gemaakt ? Op haar verjaardag mag ze natuurlij ...
Dit is gewoon botercreme met kleurstof en sprinkles. 😄 Iedere andere taart die ik hier zie is daar ook van gemaakt haha
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Dit is gewoon botercreme met kleurstof en sprinkles. 😄 Iedere andere taart ...
Oh oke, het ziet er veel "luchtiger" uit, alsof het meer slagroom-achtig is.
3 jaar geleden
Reactie op Loress Moderator
Ooh ik wil deze ook nog even delen...
Wat een mijlpaal weer he?
Geweldig 🤩
3 jaar geleden
Reactie op Romi
Wow super leuke foto! Is wel de moeite waard, zon fotoshoot
Ja al moet ik zeggen dat mijn middelste alleen maar huilde.. die vond het zo vies met dr handjes in de taart.. al heb ik daar ook wel leuke foto's van kunnen maken gelukkig
3 jaar geleden
Wij hebben 215 betaald, krijgen dan wel alle foto’s (dit waren er 126, allemaal bewerkt) en we krijgen een klein foto album met 25 foto’s naar keuze.
Mijn dochter was bang van de cake, amper aangeraakt en alleen maar gehuild maar toch mooie foto’s ook van voor de taart en daarna het badje.
Het is veel geld maar ik zou zeggen zeker doen!! Mooie herinnering en wij gaan zeker foto’s laten drukken op bijvoorbeeld hexagons of iets dergelijks en in huis ophangen
3 jaar geleden
Wij hebben geen cakesmash gedaan, maar wel een gewone fotoshoot voor zijn verjaardag. Erg blij met het resultaat!